![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#401 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
overigens kijk ik natuurlijk uit naar jouw antwoorden op mijn vragen ( http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371 ). ik beloof dat ik die antwoorden helemaal ga lezen. vrede, redwasp
|
|
|
|
#402 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar je het over hebt dat heb ik allang uitvoerig in mijn draad behandeld. En het eerste wat je schrijft klopt al niet: bij een werkelijke tweelingparadox moeten beiden gelijk tegengestelde kanten op reizen. Antwoord graag. |
|
|
|
|
|
|
#403 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
jij hebt nog geen enkele vraag beantwoord. moeten we gaan vermoeden dat je het echt niet snapt? moeten we nu gaan denken dat je echt geen idee hebt waar de relativiteitstheorie eigenlijk over gaat? doe jezelf een plezier. bewijs het tegendeel. geef gewoon antwoord op mijn vragen in http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371
|
|
|
|
#404 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan komt de tegenstrijdigheid van Einstein meteen goed aan het licht. |
|
|
|
|
|
|
#405 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#406 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan moet deze een klokvertraging krijgen. |
|
|
|
|
|
|
#407 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ofwel, om het nog simpler voor te stellen, de derde wet van Newton geldt bij elke kracht F.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 januari 2012 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#408 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Evenals de vraag hoe het mogelijk is dat de aarde is gaan bewegen ten opzichte van een weg rijdende trein, die volgens Einstein als stilstaand beschouwd mag worden. Dus Einstein spreekt zichzelf hier duidelijk tegen. |
||
|
|
|
|
|
#409 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
vrede, redwasp
|
|
|
|
#411 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
http://www.phys.unsw.edu.au/einstein...in_paradox.htm de tweelingparadox wordt er heel mooi uitgelegd. ik heb ondertussen meer dan genoeg geantwoord. jouw beurt nu. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371 of moeten we echt gaan geloven dat je gewoon niet kunt antwoorden omdat je (zoals sommige kwatongen hier durven beweren) de theorie van einstein niet snapt. (kom nu niet nog eens af met zever over het zogenaamde verschil tussen einsteins 'natuurkundesommetjes' en zijn filosofie. als je ook maar iets van einsteins eigen werk over zijn relativiteitstheorie gelezen hebt, weet je dat natuurkundige en filosofische ideeen er onontwarbaar in mekaar vervlochten zijn. geen zever meer, antwoorden) vrede, redwasp
|
|
|
|
#412 | |
|
Staatssecretaris
|
vrede,
Citaat:
als jij beweert dat einstein het omgekeerde zegt, dan wil ik daar graag een bron van zien. waar beweert einstein dat beide tweelingbroers dezelfde versnellingen ondergaan? maar nogmaals, antwoord nu eens eindelijk op mijn vragen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=371 vrede, redwasp
|
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar daarin kun je gemakkelijk een onderscheid maken tussen de formules en de daarbij behorende filosofie. De eenvoudige basisformules van Einstein kan ik overigens best begrijpen. Ze zijn niet zo vreselijk moeilijk. Overigens heb je zelf in je eerste post al bewezen dat je geen eenvoudige Einstein-sommetjes kan maken (optellen van snelheden) en dat ook niet goed kan uitleggen. |
|
|
|
|
|
|
#415 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ga dat niet herhalen. Citaat:
Citaat:
Dus begin mijn draad maar eens van voren af aan te lezen en laat maar eens merken dat je het snapt. Citaat:
Zo zegt Einstein zelf dat je de aarde als stilstaand mag beschouwen en dat het heelal met sterren dan om de aarde draaien. Nu: de sterren gaan dan veel sneller dan het licht, wat volgens Einstein zelf niet kan. En daarvoor behoef je echt geen rekenkundig genie te zijn. |
||||
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Staat in boekjes over Einstein en heb ik al hier in mijn draad behandeld. Zal ook wel in het boekje van Einstein zelf staan en als je dat niet weet weet je dus blijkbaar niks van Einstein af. Algemene opvatting van Einstein: elke waarnemer mag zichzelf als stilstaand beschouwen. Ik ga niet overal bronnen bij zoeken, want de theorie van Einstein mag ik als bekend veronderstellen. |
|
|
|
|
|
|
#417 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#418 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net als bij de eenparige beweging. Gemakkelijk te begrijpen. Zou dat niet zo zijn dan zou de hele relativiteit niet meer kloppen. |
|
|
|
|
|
|
#419 |
|
Banneling
|
|
|