Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 5 december 2011, 22:03   #401
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
Aangezien ik het Noors niet machtig ben heb ik met uw permissie de volgende bron gevonden.

http://www.brusselsjournal.com/node/1936
Nou, da's weer duidelijk. Goed voor alweer een portie schuim op de lippen van de gedhimmiseerde negationisten.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:03   #402
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je denkt toch niet dat ik op al je shit ga repliceren.
Zeker na je hoogstaande posts van gisteren.

Toon eerst aan dat je enig niveau van discussiëren kan behalen.
http://forum.politics.be/showthread....30#post5845330
Nee vrouwtje sjok, Fjordman komt niet op de Noorse staatszender en schrijft ook niet voor 't Noorse dagblad 'Afterposten', noch voor dat andere Noorse online dagblad 'The Norway Post'!

Maar, ik begrijp dat wel, als je troetsels uiteindelijk ordinaire criminelen en verkrachters blijken te zijn, zou ik ook van geen hout meer pijlen weten maken en aan't trollen slaan met jezelf tig X te herhalen, en daarna, als je 't allemaal niet meer weet, persoonlijk worden omdat je effenaf gewoon blok staat.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:04   #403
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Aangezien ik het Noors niet machtig ben heb ik met uw permissie de volgende bron gevonden.

http://www.brusselsjournal.com/node/1936
Dat is geen bron maar een neocon propagandamachine.. En dat bericht is helemaal niet hedendaags..
Dick Tator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:10   #404
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Nee vrouwtje sjok, Fjordman komt niet op de Noorse staatszender en schrijft ook niet voor 't Noorse dagblad 'Afterposten', noch voor dat andere Noorse online dagblad 'The Norway Post'!

Maar, ik begrijp dat wel, als je troetsels uiteindelijk ordinaire criminelen en verkrachters blijken te zijn, zou ik ook van geen hout meer pijlen weten maken en aan't trollen slaan met jezelf tig X te herhalen, en daarna, als je 't allemaal niet meer weet, persoonlijk worden omdat je effenaf gewoon blok staat.
Fjordman is inderdaad een ordinaire propagandist.. Die voor verkrachtingsepidemieën waarschuwt in 2005.. Die nooit hebben plaatsgevonden..
Oud 5 december 2011, 22:12   #405
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je denkt toch niet dat ik op al je shit ga repliceren.
]
Je mag ook zeggen dat je blok staat hoor.

Laatst gewijzigd door daiwa : 5 december 2011 om 22:12.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:14   #406
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dick Tator Bekijk bericht
Dat is geen bron maar een neocon propagandamachine.. En dat bericht is helemaal niet hedendaags..
Er staat wel in dat artikel dat ze zich baseren op de Noorse krant "Aftenposten". Waarom zijn mijn bronnen steeds verdacht volgens u en die van u dan weer niet? Wie bepaalt dat?

Uw reactie is alweer een bewijs hoe weinig zinvol het is om op uw vraag tegemoet te komen om een bron aan te reiken. Al wat u dan moet doen is wat uit uw nek lullen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:24   #407
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zijn mijn bronnen steeds verdacht volgens u en die van u dan weer niet? Wie bepaalt dat?
Ik breng normale betrouwbare bronnen.. Geen propagandamachines zodat er van partijdigheid geen sprake kan zijn..

Ik kom toch ook niet af met "bronnen" van een of ander extreem links blog.. Of whatever.. Wel, ik verwacht van u hetzelfde..

Bovendien komt ge met een "artikel" van 5 jaar geleden.. Ik van eind 2011..
Oud 5 december 2011, 22:29   #408
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Aangezien u volhardt in het spuiten van mist zal ik u een simpel, vereenvoudigd voorbeeld geven.
Wat is er mistig aan "in statistieken staan er geen persoonsgegevens"? (behalve de naam en functie van de auteur(s))

Citaat:
Een persoon uit Burkina Faso pleegt een misdaad in een klein dorpje in Vlaanderen waar hij tevens ook verblijft. Hoewel zijn naam en adres niet worden vernoemd kan men redelijkerwijs een goed idee hebben over wie het gaat door enkel zijn afkomst mee te geven. Aldus kan zijn privacy worden geschonden.
Dit heeft niets te maken met statistieken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Statistiek

Citaat:
En nu over het laatste deel van uw post. Nu bent u toch wel erg sematisch bezig nietwaar? Als er geen registratie mag plaatsvinden kunnen er ook geen statistieken zijn die worden gepubliceerd.

Ik anticipeer al op uw repliek.

"Als er dan geen statistieken voorhanden zijn waarop baseer je je dan?"

Heel juist Sjok, komt zo uit uw eerste jaar bachelor in het handboek "sociologisch onderzoek".

Terwijl de relevante vraag zou moeten zijn ... waarom mag dat dan niet geregistreerd worden?

In Nederland mag dat dus wel en daar krijgen we statistieken die een bepaald beeld naar voren brengt dat u moet pijn doen aan de ogen.

U kan dan natuurlijk opwerpen dat Belgie niet Nederland is en dat is juist. Waarop het dan wel een zeer interessante studie kan worden waarom allochtonen in Nederland zich helemaal anders gaan gedragen dan in Belgie.
Het artikel, waarover het initieel ging, maakt klaar en duidelijk gewag van statistieken.
Die statistieken zijn er dus, er werden dus persoonsgegevens geregistreerd en verwerkt tot tabellen met cijfers.
Die statistieken werden vrijgegeven aan die auteur van het artikel (tenzij die alle cijfers uit zijn duim zuigt)
In statistieken staan geen persoonsgegevens.

Waar blijft nu die link naar die statistieken?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:30   #409
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik breng normale betrouwbare bronnen.. Geen propagandamachines zodat er van partijdigheid geen sprake kan zijn..

Ik kom toch ook niet af met "bronnen" van een of ander extreem links blog.. Of whatever.. Wel, ik verwacht van u hetzelfde..

't Artikel is gewoon 'n vertaling van 'n artikel uit de 'Afterposten'.

Als je eens 'n link zou aanklikken wist je dat.

't Originele artikel hier!
Menn med utenlandsk opprinnelse står bak 65 prosent av voldtektene og voldtektsforsøkene i Oslo. Nå ber Voldtektsutvalget imamene sette voldtekt og norsk kvinnesyn på dagsordenen.
Oud 5 december 2011, 22:40   #410
Elio di Supo
Banneling

Standaard

[quote=artisjok;5845829]

Citaat:
Dit heeft niets te maken met statistieken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Statistiek
Dank voor uw link ook al is ze naast de kwestie. Terug naar het voorbeeld van de man uit Burkina Faso. Als zijn misdaad geregisteerd wordt dan komt hij voor in de misdaadstatistieken van dat desbetreffende dorp. Als zijn afkomst ook geregistreerd wordt dan kan je statistisch meedelen hoeveel % van de misdaden in dorp x gepleegd werden door personen uit Burkina faso.

Citaat:
Het artikel, waarover het initieel ging, maakt klaar en duidelijk gewag van statistieken.
Die statistieken zijn er dus, er werden dus persoonsgegevens geregistreerd en verwerkt tot tabellen met cijfers.
Die statistieken werden vrijgegeven aan die auteur van het artikel (tenzij die alle cijfers uit zijn duim zuigt)
In statistieken staan geen persoonsgegevens.

Waar blijft nu die link naar die statistieken?
Zoals ik reeds zei in mijn vorige post;

in Nederland registeert men gegevens ivm misdaad en afkomst, in Belgie mag zulks niet geregisteerd worden. Het feit dat dit niet mag geregisteerd worden lijkt me hier relevant. En toch blijft u doorbomen waar die statistieken blijven terwijl ik u net zeg dat er (in Belgie) geen registratie mag plaatsvinden.

Moeilijk he?
Oud 5 december 2011, 22:41   #411
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon eerst aan dat je enig niveau van discussiëren kan behalen.
Is dit dan niet hoogstaand genoeg voor u ?

http://forum.politics.be/showthread....80&page=21#405

Graag uw reply daarover en dank u bij voorbaat.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 december 2011, 22:44   #412
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

[quote=Elio di Supo;5845893]
Citaat:

Dank voor uw link ook al is ze naast de kwestie. Terug naar het voorbeeld van de man uit Burkina Faso. Als zijn misdaad geregisteerd wordt dan komt hij voor in de misdaadstatistieken van dat desbetreffende dorp. Als zijn afkomst ook geregistreerd wordt dan kan je statistisch meedelen hoeveel % van de misdaden in dorp x gepleegd werden door personen uit Burkina faso.

Zoals ik reeds zei in mijn vorige post;

in Nederland registeert men gegevens ivm misdaad en afkomst, in Belgie mag zulks niet geregisteerd worden. Het feit dat dit niet mag geregisteerd worden lijkt me hier relevant. En toch blijft u doorbomen waar die statistieken blijven terwijl ik u net zeg dat er (in Belgie) geen registratie mag plaatsvinden.

Moeilijk he?
...en in Noorwegen al helemaal niet (meer), zeker niet na dat breivikgeval.

Maar, dat betekent nog niet dat mensen bij politie niet weten welke soort de meeste misdaden en/of verkrachtingen pleegt.

Daarom is 't dringend, hoogdringend noodzakelijk nodig dat er geregistreerd gaat worden op afkomst, dan heeft sjok haar 'cijfers & statistieken', niet dat ze fraai zullen zijn, dat dan weer niet.

Ze weet dat maar al tè goed, daarom vraagt ze steeds naar 'cijfers & statistieken'.
Oud 5 december 2011, 22:46   #413
Elio di Supo
Banneling

Standaard

[quote=Dick Tator;5845806]
Citaat:
Ik breng normale betrouwbare bronnen..
Om de een of andere reden vind ik de associate van u met "normaal" lachwekknd.

Citaat:

Ah, dan kan u mij ongetwijfeld aantonen wat er zoal veranderd is in Noorwegen in 6 jaar tijd.

Ik wil nu niet vervelend doen maar ik heb hier ook een artikel van 2011.

http://www.israelnationalnews.com/Ne...8#.Tt07AvJ9PYh

Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 5 december 2011 om 22:49.
Oud 5 december 2011, 22:46   #414
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
't Artikel is gewoon 'n vertaling van 'n artikel uit de 'Afterposten'.

Als je eens 'n link zou aanklikken wist je dat.

't Originele artikel hier!
Menn med utenlandsk opprinnelse står bak 65 prosent av voldtektene og voldtektsforsøkene i Oslo. Nå ber Voldtektsutvalget imamene sette voldtekt og norsk kvinnesyn på dagsordenen.
Ik heb die link hier zelf aangehaald.. En ja, ik betwist dat niet.. Dat blijkt uit vele bronnen uit die tijd.. Maar dat komt allemaal uit 2007.. We zijn bijna 2012..

Ook daaruit blijkt dat de verkrachtingen gedaald zijn tov toen.. Maar toch blijven volhouden dat er vloedgolven bestaan.. En het zijn allemaal moslims..

Dat is gewoon ziekelijke propaganda..
Oud 5 december 2011, 22:47   #415
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Is dit dan niet hoogstaand genoeg voor u ?

http://forum.politics.be/showthread....80&page=21#405

Graag uw reply daarover en dank u bij voorbaat.
Gooi deze er maar bij, 't is zelfs al zo erg dat vrouwenorganisaties tegen verkrachting met imams willen gaan praten over dit 'probleem'! Had je daar nog graag iets over te vertellen sjok?
Oud 5 december 2011, 22:48   #416
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb die link hier zelf aangehaald.. En ja, ik betwist dat niet.. Dat blijkt uit vele bronnen uit die tijd.. Maar dat komt allemaal uit 2007.. We zijn bijna 2012..

Ook daaruit blijkt dat de verkrachtingen gedaald zijn tov toen.. Maar toch blijven volhouden dat er vloedgolven bestaan.. En het zijn allemaal moslims..

Dat is gewoon ziekelijke propaganda..
...en kijk;

Citaat:
Publisert: 27.feb. 2007 (00:06) Oppdatert: 20.okt. 2011 (00:11)
Dat is alweer...hóe lang geleden?

Ohja, had jij misschien óók nog iets te vertellen over die vrouwenbewegingen die met 'imams' gaan praten over die verkrachtingen, bij mijn weten zijn 'imams' geen boeddhistische priesters, wat jij schuine?

Laatst gewijzigd door SDX : 5 december 2011 om 22:50.
Oud 5 december 2011, 22:48   #417
Dick Tator
Banneling

Standaard

[quote=Elio di Supo;5845928]
Citaat:
Waarom doe je het dan.. Alsof ik een walgelijke zionistische site zou lezen..
Oud 5 december 2011, 22:51   #418
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:
...en kijk;

Dat is alweer...hóe lang geleden?
Zeg meiske.. Dat nieuws is van 2007.. van die 65%.. Dat het artikel geupdate is in 2011 m de 1 of andere reden kan best zijn.. Maar het blijft nieuws uit 2007..
Oud 5 december 2011, 22:52   #419
Elio di Supo
Banneling

Standaard

[quote=Dick Tator;5845939]
Citaat:

Waarom doe je het dan.. Alsof ik een walgelijke zionistische site zou lezen..
Ik heb al laten weten aan uw vriendje Sjok dat haar en u overtuigen niet de bedoeling is. De bedoeling is dat de neutrale lezer zelf bepaalt wie de beste argumentatie heeft. In die zin zijn uw conclusies en meningen voor mij dan ook irrelevant.
Oud 5 december 2011, 22:53   #420
Dick Tator
Banneling

Standaard

Citaat:

Ohja, had jij misschien óók nog iets te vertellen over die vrouwenbewegingen die met 'imams' gaan praten over die verkrachtingen, bij mijn weten zijn 'imams' geen boeddhistische priesters, wat jij schuine?
Wat kan mij dat schelen wat vrouwenbewegingen allemaal uitvreten..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be