![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen. Wanneer men de link volgt van de citaten die ik gebruik, komt men bij het originele bericht terecht en kan men zelf oordelen of het citaat volledig is of niet. U gebruikt woorden die ik nooit geschreven heb. Daar werden in het verleden al banpunten voor uitgedeeld. 't Is maar dat u het weet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja? Wijs dan eens even aan waar dat precies staat in het forumreglement?
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, ik haalde er de essentie uit.
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind dit een discussie over het geslacht der Engelen. Of BDW aan de zijlijn gaan staan is of men hem niet meer wou (iets dat mij realistischer lijkt gezien CD&V ook eerst nee zei, maar nadien wel aan tafel is gevraagd), is toch niet zo belangrijk. En dan nog. Schaam jij je ervoor dat de traditionele partijen BDW aan de kant hebben gezet? Het is precies alsof Churchill zich half en half zou verontschuldigen Polen bijgestaan te hebben tegen Hitler. Ja, tel er maar een Godwin point bij, maar dat is niet wat ik bedoel. Dit land zat in een impasse en ook al ben ik niet gelukkig met wat we nu hebben, er moest iets veranderen in de constellatie, dat heeft men gedaan, men heeft een doorbraak geforceerd, maar nu doet men alsof men nooit de bedoeling had eruit te komen. Allez zeg, laat ons niet kinderachtig doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waren dat die anderen die (zeiden dat ze) 'het signaal van de Vlamingen hadden begrepen' en heeft BDW verkeerd gedacht? Waren dat die anderen die (zeiden dat ze) 'niet zonder de N-VA' wilden onderhandelen en in de regering stappen, en heeft BDW dus verkeerd gedacht? Was BDW een goedgelovige domme kloot? Waren 'de anderen' gewoon leugenaars? Edit: Nog een vraagje: Weten 'de anderen' wat een boemerang is, en hoe zoiets werkt?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 9 april 2012 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belangrijk is dat inderdaad niet. Alleen heb ik er een hekel aan wanneer mensen leugens verkondigen om zich in een slachtofferrol te manoeuvreren, zoals hier gebeurt. Het calimero-gedrag waar ik eerder al op wees. Mij interesseert het niet dat De Wever aan de kant ging staan. Dat is zijn goed recht. Maar kom er dan verdorie ook voor uit en doe niet alsof al de anderen "de slechteriken" zijn, die de NVA er niet bij wilden, want dat strookt niet met de werkelijkheid. De Wever besliste zèlf om niet meer deel te nemen aan de onderhandelingen. Hoe, waarom, wanneer en voor hoelang, is bijzaak.
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij had véél beter moeten beseffen dat hij met ervaren crapuul te maken had. Ik hoop dat hij zijn lesje nu wel geleerd heeft.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 |
Minister-President
|
![]() Uw standpunt herhalen is geen argument, u blijft daar moeite mee hebben.
Uw citaat was uiteraard wel vervalst. Zoniet heeft u deze nog van mij tegoed: Helemaal juist. Het verschil is dus inderdaad niet te zoeken bij degene die de nota weigert, maar wel in of de anderen kiezen om al dan niet zonder hem verder te gaan. We zijn het eindelijk eens. Men heeft de N-VA laten vallen, en de andere partijen die een nota weigerden niet. Oef. Einde draad. |
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarbij geeft u te kennen wat voor soort persoon u bent. Laatst gewijzigd door stuyckp : 9 april 2012 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het blijft een bron van groot jolijt hoe n-va als partij probeert niet alleen de feiten maar ook de eigen woorden nu anders te gaan verklaren. Heeft er eigenlijk iemand ooit één reactie gezien van BDW of een andere topper nadat de pers hun "neen" becommentarieerde ? Nee natuurlijk niet, want het was ook een neen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oog, splinter, balk...
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wellicht hadden er dan ook meer stakingen geweest van het overheidspersoneel, waaronder Rafke, omdat er dan wel degelijk besparingen zouden geweest zijn in plaats van belastingsverhogingen die men ook besparingen durft te noemen. Ik denk ook dat er dan wel degelijk een parlementaire onderzoekscommissie zou zijn geweest ivm Dexia. Het zou wel eens goed kunnen dat die Dexia affaire inderdaad aanleiding is geweest tot de werkelijke vorming van deze regering. Zodra die in kannen en kruiken was, wisten de klassieke partijen dat ze de zaken onder mat gingen kunnen schuiven. Vandaar dat ook de groenen moesten gedumpt worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk? Aan wie?
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze hebben gegokt, en verloren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad!
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |