![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijft nog de mogelijkheid dat cd&v zich losscheurt van spa, maar dan moet PJ zijn kazak draaien Of dat PJ zijn kazak draait en toch meedoet. |
|
![]() |
![]() |
#402 |
Minister-President
|
![]() Voor de 35ste keer, waarom zou hij het BDW gunnen?
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
#404 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() CD&V kan gedoogsteun geven. Ze kunnen zich niet losscheuren uit de stadlijst bij gebrek aan voldoende verkozenen. Als je wil meepraten dan ben je welkom nadat je de uitslag eens bekeken hebt.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#406 |
Europees Commissaris
|
![]() VB BESTAAT NIET. Nu niet, volgend jaar niet, in 2014 niet. Nooit.
#407 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Waarom moet hij?
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 26 oktober 2012 om 14:44. |
|
![]() |
![]() |
#408 |
Banneling
|
![]() dat zou PJ natuurlijk graag hebben, maar dat zal niet gebeuren. Als groen zelf niet wil, en PJ houdt zijn been stijf, is het zijn schuld dat er géén coaltie op de been komt en antwerpen in de chaos stort
|
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#410 |
Banneling
|
![]() als je wil meepraten, lees dan mijn post nog eens goed opnieuw, alle zinsdelen graag.
|
![]() |
![]() |
#411 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan ik dat nu aan u uitleggen, je ziet niet eens het verschil tussen de teksten. Kom eens terug als je durft toegeven dat ze wel verschillend zijn, zelfs al zei je 10 minuten geleden van niet.
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat De Wever bepaalde partijen uitsluit, is ZIJN keuze, ZIJN verantwoordelijkheid, hoe legitiem die keuze ook moge zijn. En hoe meer partijen hij uitsluit, om meer hij afhankelijk wordt van de anderen. Weer eens, zijn keuze, zijn verantwoordelijkheid.
![]() |
#413 |
Banneling
|
![]() jammer, u kan blijkbaar niet lezen. Het is hier al een aantal keer gepost: omdat het zijn schuld zal zijn als er geen coalitie op de been komt.
PJ zegt: enkel met groen erbij. Als groen zegt: wij willen niet dan: er is geen coalitie meer mogelijk tenzij PJ zijn kazak draait en toch meedoet of de cd&v laat gaan. Doet hij dat niet: antwerpen in chaos en het is de schuld van PJ. D�*�*rom moet hij. En dat weet je best ook, supertrol ![]() Als de groene afhaken, hangt PJ |
![]() |
![]() |
#414 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zal met volle zin zijn verantwoordelijk dragen voor zijn keuze voor oppositie. Je mag hem de schuld geven van zijn keuze voor de oppositie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 oktober 2012 om 14:48. |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() PJ heeft duidelijk de voorwaarden gesteld voor zijn deelname. Als BDW daar niet op ingaat is het toch enkel zijn schuld? Leg die kronkel eens uit dat als BDW de voorwaarden niet nakomt het toch nog PJ's fout is dat er geen coalitie is.
![]() |
#416 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar ik heb aan je benaming trol naar mij toe al gemerkt dat je zelf de onzinnigheid van je betoog begint door te hebben, dan begin je altijd te schelden, lekker dier van me.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 26 oktober 2012 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
#418 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Als groen zélf afhaakt, dan ligt dat niet aan BDW hé. Dat is de keuze van de groene omdat ze bvb niet akkoord gaan met de ideeen van vld, n-va en stadslijst over oosterweel. Houdt PJ dan zijn been stijf, dan is besturen in antwerpen onmogelijk gemaakt. Daar kan BDW niet aan doen, dat is PJ zijn schuld. Zo klaar als pompwater, maar voor u natuurlijk een zeer pijnlijke zaak ![]() |
|
![]() |
![]() |
#419 |
Europees Commissaris
|
![]() Degene die de onmogelijke voorwaarden stelt heeft de schuld. Duh! Ge moet alleen aantonen dat ze onmogelijk zijn.
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hangt Patrick Janssens niet. Dan zal hij met genoegen oppositie voeren of met zijn lijst gedoogsteun geven aan de N-VA.
Trouwens nogal een raar taalgebruik om mogelijke coalitiepartners voor je project te winnen.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 26 oktober 2012 om 14:53. |
![]() |