![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gij hebt waarschijnlijk nooit "doktertje" gespeeld, eh. Trouwens dat ene meisje heeft zich, volledig vrijwillig, "laten pakken" . Wat verwacht ge eigenlijk, dat jonge gasten maagd blijven tot hun 25ste ??
![]() |
![]() |
#402 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik maak me geen zorgen: aangezien ik al het label "oude krokodil" en "Moeder Theresa" heb opgeplakt gekregen, zullen ze niet in de rij gaan staan!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Miauw! : 9 mei 2014 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke feestjes zijn de laatste jaren schering en inslag Engels: creampie gangbangs Duits: ao party treff Nederlands : zaadhoeren gangbang Frans : gangbang sans capote (nokpote) Dat lezen we allemaal niet in hln en haar zusjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://digitaljournal.com/article/346059 http://www.austriantimes.at/news/Aro...ugee_Gang_Rape Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou niet weten wat daar "niet normaal" aan is. Het is misschien niet voor iedereen weggelegd, maar "abnormaal" is dat zeker niet... En wat is trouwens "normale seks"? Missionarisstandje onder de lakens en met alle lichten uit?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zoon + lief van een kennis van ons ging in 1999 naar een fuif op oudejaar. Om 0.30 u. gingen de lichten uit en werd er een strip-tease gedaan met een mooie jonge man & dito vrouw. Toen ze HELEMAAL naakt waren, deden ze staande een "knipje" ... (Het was aan onze oostkust) Laatst gewijzigd door Boduo : 9 mei 2014 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens "Het grote rapport" is alleen Mielkit bij de Franstalige ministers "gebuisd".
Een teken aan de wand ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn nu eenmaal vrouwen te vinden die dat leuk vinden. Ik kan me voorstellen dat ik het ook wel leuk zou vinden met 5 of 6 vrouwen. Waarom zou dat dan andersom niet kunnen?
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#414 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, katholieke school voor de elite en zo. Wat dat met de carrière van die directeur te maken heeft, is me een raadsel. If anything zal het zijn carrière ten goede komen!
![]() |
![]() |
![]() |
#416 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die directeur zit inderdaad. En hij zal ook blijven zitten.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nee, waar zou ik die moeten halen ??
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wake up and smell the 21st century!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er werd in groep gemasturbeerd om het verst. In bijna alle kazernes. Het meest in kazernes met Walen & kazernes met "tweetaligen". Laatst gewijzigd door Boduo : 9 mei 2014 om 11:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah! Nu zijn we er se! D�*�*r gaat het de meesten hier natuurlijk om! Hoe kunnen we zoveel mogelijk modder gooien naar een minister van een partij die niet de onze is...
![]() |
![]() |