Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 mei 2014, 07:51   #401
vlaams realist
Banneling

Standaard

Hij wou leven tot Club Brugge kampioen speelde, maar niemand word 200 jaar hé.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 07:56   #402
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fabianen Bekijk bericht
Bij de ouderen gaat dat gewoon door...Ze stemmen gewoon op dezelfde partij waar hun voorouders gestemd hebben,generaties gaat dat voort.Hoe slecht,hoe corrupt,hoe meer je moet belasting betalen ondanks je partij,nee ze blijven trouw aan een partij.Hoe wil je dan dat het wat veranderd?
Daar hebt ge misschien wel een punt. Die achterlijke oudjes blijven idd. maar jaar in jaar oud op dezelfde partijen stemmen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 08:00   #403
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miauw! Bekijk bericht
Ik zie bij Calvinist net staan "banneling". Is dat een volgende rang (kan ik me nauwelijks indenken, enkel als "beginrang"), of betekent dat dat hij verbannen is omwille van zijn vuilbekkerij?
Hij is idd. verbannen. Gebeurt hier wel meer. Niet noodzakelijk voor vuilbekkerij, maar eerder voor persoonlijke aanvallen op medeforummers of op de moderators denk ik.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 08:33   #404
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Hij wou leven tot Club Brugge kampioen speelde, maar niemand word 200 jaar hé.
Zelfs geen 100 jaar mét:
zie # 368.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 08:40   #405
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat was voor zover ik weet een peiling die bij de Leuvense studenten werd afgenomen.
Zou het kunnen dat in Leuven en Brussel wat meer kritische en progressieve studenten zijn....Ze hebben misschien een iets opener kijk op de wereld dan Antwerpenaren ...die zichzelf dikwijls beschouwen als de navel van de wereld...

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 mei 2014 om 08:42.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 mei 2014, 08:42   #406
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Hoorde een dame op radio 2, vrijdagmiddag hem bedanken voor alles wat hij voor Vilvoorde heeft gedaan. Effe gekotst en nagedacht. De industrie is verdwenen, werkloosheid scheert hoge toppen, Nederlands is een minderheid als spreektaal op de straten. Staatshervorming die zo gebrekkig was dat er al 2 nieuwe zijn gekomen. Alle schoolvrienden zijn weggetrokken uit Vilvoorde. De plaats is ingenomen door hoofddoekdragenden en gekleurde anderstaligen die werkloos zijn. Boekhouding met rode cijfers. Dank u J.L.
Als manager was hij ook goed. Hij zat in het bestuur bij Lhernout en Hauspie, Dexia. Over de doden niets dan goed, maar je moet niet overdrijven hé.
Vilvoorde kreunt van geluk na het goed bestuur van de laatste 20 jaar. Alle problemen opgelost.
Moest U Vilvoorde gekend hebben sinds, zeg maar 30/40/50 jaar en meer terug, zou een Vilvoordenaar zijn beide handen kussen voor de evolutie van de standsplanning heden ten dage. (ik ben er geboren en heb er lang gewoond ook.)
Dat er een hoop gespuis is komen wonen in de laatste 20 jaar is niet de fout van Dehaene dacht ik. Ik zou er veel voor over hebben moest de import meer uit de Franstalige rand (oh! Horreur?!) van lokale Belgen zijn gekomen of de betere klasse van Negers, Aziaten of Magrebijnen
Maar dat zou zelfs niet aanvaardbaar zijn voor sommige brein-gestoorde pikvendelzwaaiers hier.
Leef er dan maar mee.
Een bezoekje van een weekje per jaar volstaat nu voor mij want ik heb inderdaad gestemd: met mijn voeten! Alle problemen inderdaad opgelost.

Salut en de kost.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be