![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() Hij wou leven tot Club Brugge kampioen speelde, maar niemand word 200 jaar hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() Hij is idd. verbannen. Gebeurt hier wel meer. Niet noodzakelijk voor vuilbekkerij, maar eerder voor persoonlijke aanvallen op medeforummers of op de moderators denk ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het kunnen dat in Leuven en Brussel wat meer kritische en progressieve studenten zijn....Ze hebben misschien een iets opener kijk op de wereld dan Antwerpenaren ...die zichzelf dikwijls beschouwen als de navel van de wereld...
Laatst gewijzigd door fred vanhove : 18 mei 2014 om 08:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er een hoop gespuis is komen wonen in de laatste 20 jaar is niet de fout van Dehaene dacht ik. Ik zou er veel voor over hebben moest de import meer uit de Franstalige rand (oh! Horreur?!) van lokale Belgen zijn gekomen of de betere klasse van Negers, Aziaten of Magrebijnen Maar dat zou zelfs niet aanvaardbaar zijn voor sommige brein-gestoorde pikvendelzwaaiers hier. Leef er dan maar mee. Een bezoekje van een weekje per jaar volstaat nu voor mij want ik heb inderdaad gestemd: met mijn voeten! Alle problemen inderdaad opgelost. Salut en de kost.
![]() |