![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#401 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Er is geen enkele reden om Einstein een mafkees te noemen.
|
|
|
#402 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met mafkees bedoel ik niet dat zijn ideeën op zich te maf zouden zijn maar dat hij gewoon doorrrast zonder enige staving. Die mens as een historicus, meende ik gelzen te hebben, geen geoloog of wat dan ook. Citaat:
Ik ken de personen niet maar ontwaar meteen een groot von Däniken gehalte. Een theorie naar voren schuivende waar ge de nodige aanwijzingen voor zoekt en naast je laat liggen wat niet in het plaatje past. Laatst gewijzigd door praha : 8 januari 2016 om 16:30. |
||
|
|
|
|
|
#403 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#404 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
jawel, maar ook daar is schoonheid geen waardeoordeel. |
||
|
|
|
|
|
#405 | |
|
|
Citaat:
Het is zelfs zo dat het creationisme ontstaan is als antwoord op de evolutie theorie. Voor Darwin was er helemaal geen sprake van 'creationisme'. Het creationisme zo recent, dat het eigenlijk een antwoord is op het succes van de evolutie theorie. Door DNA onderzoek etc. werd de aanvaarding van de evolutietheorie zo algemeen en vanzelfsprekend, dat het creationisme eigenlijk daarop een antwoord. |
|
|
|
|
|
|
#406 | ||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zep tepi was de tijd van voor de sterren vielen en de goden nog op de aarde rondliepen. ( in een notendop waar deze Egyptische mythische tijd over ging ). Als de aarde zowat een 2000 km kanteling maakt, lijkt het of de sterren naar beneden vallen. Zeer merkwaardige mythe. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#407 | |
|
|
Citaat:
Als de redeloze dieren een zin voor doelmatigheid hebben dan kan die eigenschap wel eens lager op de ladder van de evolutie al aanwezig zijn en hij kan al op celniveau werken. En dat is ook zo. Levensvormen hebben de eigenschap zich systematisch te vermenigvuldigen en soorten van gemeenschappen te vormen. Die eigenschappen en de bijbehorende systematiek met getal en formule (Praha) zijn doelmatig en dus van een grote schoonheid. |
|
|
|
|
|
|
#408 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Maar van de mens hebben ze niet eens zijn gemeenschappelijke voorouder met de apen opgegraven. En natuurlijk kan je op den duur patronen voorspellen, zoals men voorspelde dat de mot haar tong zou groeien. Ben je vast wel bekend mee he? Maar bij de mens kan ik geen patroon volgen, geen logica. Ik moet zelfs gaan bijstuderen om het zelf letterlijk onder de microscoop te zien manifesteren. Ik zal tegen uw leeftijd waarschijnlijk veel verder in mijn onderzoek dan vandaag staan. Maar laat geweten zijn, ik heb U tot in de treure toe naar bewijslast gevraagd. U ben daar nooit uit de hoek gekomen. Bewijs mij de origins van de mens en ik geef U een bak van wat je ook maar drinkt. Citaat:
Citaat:
En neen geen alien technologie, het toont aan dat wij een langere evolutie hebben dan de bijbel aangeeft. Ik claim daarbij dat die kennis is verloren gegaan bij de Exodus. Mijn struikelblok is dat de mens "anders" is dan wat de natuur presenteert. Iemand hield chromosome 2 aan en ik zei daar nog: toch een beetje buiten het normale? Niemand beet. Wat vindt gij er dan van Praha? Laten we eens op de essentie blijven. |
|||
|
|
|
|
|
#409 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#410 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#411 | |
|
Banneling
|
Citaat:
As above so below. En bekijk het eens langs de string theorie en visualiseer je hoe DNA tot stand komt. Bekijk en ontleed een cell in de huidige velden zoals men haar presenteert in onze huidige kennis. Ik zie creatie. Maar ik heb wel voeling met uw tekst, ik kan begrijpen dat het niet zo lijkt. Maar tegelijk is het wel zo. Paradoxaal is het leven, en zo moet het zijn. We zeilen op een golf van informatie en alles staat reeds vast. De dobbelsteen is geworpen en er is geen terugkeer. |
|
|
|
|
|
|
#412 | |||||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#413 |
|
Banneling
|
Ik heb een zotte theorie, toen het universum "big bang" deed heeft de "nagalm" ervan alles geordend. Vibration. En die galm is zo heilig dat het complexe cellen laat weten wat te doen via de informatie dat doorgestuurd wordt.
Isn't that just psyched? En doordat het dan terugbotst en echoed krijgen we meer en meer patronen en aldus entropie. Laatst gewijzigd door Peche : 8 januari 2016 om 18:54. |
|
|
|
|
|
#414 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#415 | |
|
|
Citaat:
Al die paaardachtigen zijn trouwens voorbeelden, zebra's, ezels, paarden hun chromosomen zijn fusies, inversie, waardoor ze nog wel kunnen kweken met elkaar, maar hun jongen zijn meestal wel steriel
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#416 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moest het anders geweest zijn dan waren we er op dit moment niet over aan het palveren. |
|
|
|
|
|
|
#417 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#418 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
[mode Peche on] niet meer dan een uitleg ! Nu nog de even bewijzen voorleggen ! [/mode peche off] Citaat:
Citaat:
Maar wat is de relevantie ervan met betrekking tot evolutie in biologische context ? Citaat:
Ik heb de indruk dat ge het niet goed vat ivm chromosoom 2. Dat is geen bewijs op zich dat we zouden moeten afstammen van aap-achtigen maar het versterkt dat idee ( zo werkt dat nu eenmaal in wetenschap ) wederom daar niet alleen die configuratie het dichts bij ons ligt maar we ook in dat chromosoom perfect de restanten van die fusie terugvinden. ....maar creationistisch zoals ge zijt kan jij je je daar niet bij neerleggen en wordt dat vertaalt als : "...dat maakt van de mens toch wel iets zeer bijzonders ?" Geen idee, ... zeg het maar : een goddelijke hand, genetsche mutatie van een buitenaardse beschaving ? Het grappige is dat daar niks speciaals aan is , men heeft dat zowel bij zoogdieren als mensen vastgesteld en er is ook totaal geen reden om aan te nemen dat dat doorheen de evolutie niet tal van keren is gebeurd net als het omgekeerde. MAAR toch is de mens iets speciaals aldus Peche omwille van chromosoom 2 Laatst gewijzigd door praha : 8 januari 2016 om 19:44. |
||||||
|
|
|
|
|
#419 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#420 |
|
Banneling
|
En ik maar denken te wachten op een link, een aanwijzing, iets essentieel.
Helaas! |
|
|
|