![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() Je denkt toch niet, ook al slaan ze ons om de oren met de grote francofonie, dat ik even onbeschoft ga worden als zij... Ik ben een Vlaming en fier het te zijn en ik verplicht niemand om zich aan mij aan te passen... Ik heb een goede opvoeding gehad en niet de zuivere indoctrinatie waar de franstaligen onder lijden en waarmee ze hun omgeving verkankeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Vlaanderen noch in Nederland worden films gedubt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 december 2017 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn kazak draaien zou slechte voorbeelden volgen zijn... Ik volg alleen goede voorbeelden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarvoor was het idee alleen al dat ze hun hersenen zouden moeten gebruiken om vertalingen te lezen te veel van hun grote francofonie gevraagd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar 85 % van de Vlamingen die er voor mij in de rij staan bestellen hun plaatsen in het Frans. Waarom zou ik jullie dan nog moeten verdedigen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Inderdaad, daar waar ze zogezegd altijd vol zijn van hun eigen grootheid en de Vlamingen waar ze kunnen hun racisme verwijten, is het alles behalve hoogwaardig om met hun eigen diep ingeboren racistische inborst geconfronteerd te worden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen een regelrechte heropvoeding zal daar iets aan veranderen, maar daar zie ik de grote francofonie niet toe in staat... Ze staan er hoofdzakelijk alleen voor in hun hell hole welke ze zelf geschapen hebben... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt een bekrompene visie op de Franstaligen en de andere gemeenschappen, ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fout. Internationale films zijn in de filmzalen niet gedubt. Ik heb enkele jaren geleden "Skyfall" in de bioscoop gezien en het was helemaal niet gedubt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die cijfers zijn duidelijk, één film op een aantal jaren...
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hier om eens te lachen met uw onzin https://www.youtube.com/watch?v=ihNzMNRdYiI https://www.youtube.com/watch?v=ULUNpmUgrE8 En once upon a time in the west in het Italiaans ![]() https://www.youtube.com/watch?v=BqvnlQxuCwM The wolf off wallstreet Leonardo di caprio spreekt Thais ![]() https://www.youtube.com/watch?v=ZfvPP9AVTFA Laatst gewijzigd door fred vanhove : 31 december 2017 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het volstaat normaal gezien om naar het programma van de zalen te kijken en dan zie je daar VO (version originale) of VF (version française) achter staan.