![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 | ||
Banneling
|
![]() En hoe zat dat ook weer met die bevolkingsdichtheid?
Zelfs op het forum van het laatste nieuws weet men beter. Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#402 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als besmette personen zullen ze dus trein en bus als bron van virus verspreiding over gans het land aangewakkerd hebben. >>> Koorts meten zoals gebeurd in China, Korea, Japan voor al wie de trein of bus neemt zou dus maga verspreiding succesvol zoals in China, Korea, Japan kunnen tegen houden. Werklozen genoeg die zouden kunnen koorts testen..... Of werden slachtoffers covis19 niet besmet in café of restaurant maar besmet op de Trein en de bus van en naar het werk of de school.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 19 oktober 2020 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#403 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sint-Joost-ten-Node 24.354 Sint-Gillis 19.340 Koekelberg 17.344 Sint-Jans-Molenbeek 15.727 Schaarbeek 15.667 Etterbeek 14.425 Elsene 13.059 Jette 9.541 Ganshoren 9.421 Vorst 8.327 Grosso modo 2 x zo hoog dus (of meer). Alstublief. ![]() -bron-
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 20 oktober 2020 om 09:03. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan zullen er in Hongkong , 60.000 inw/km2, wel enorme besmettingshaarden zijn...Oh wacht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#406 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Oeps, incidence rate 1097... Ik denk dat we kunnen concluderen dat bevolkingsdichtheid geen doorslaggevende factor is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Een vraag zo spannend als de onderbroek van Bart De wever voor zijn dieet.
![]() |