![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Minister-President
|
![]() contradictio in terminis
Een fascist is allesbehalve pro free speech.
![]() |
#402 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor henzelf wel. En sommigen konden dat zeer goed: Jozef Goebbels bijvoorbeeld.
![]() |
#403 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het Zuid-Afrika waar hij geboren en getogen werd, mochten bleekscheten naar hartelust op negers neerkijken (en méér). Ik vermoed dat Elon "Dark Gothic MAGA" heimwee heeft naar die 'goeie ouwe tijd' (die duurde tot hij bijna volwassen - nou ja - was) en zichzelf wijs maakt dat hij het deel van de Trump-achterban dat eveneens dergelijke gevoelens koestert voor zijn eigen kar zal kunnen spannen. ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#404 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mogelijk was het een ongelukje, maar Gunter's bericht zoals het er stond was 100% raak.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 21 januari 2025 om 17:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
|
![]() Hierbij het volledige filmpje.
Als je daar een hitlergroet in ziet, ben je of een idioot, of van kwade wil. Ik gok op beide. https://x.com/AutismCapital/status/1...259420081?mx=2 Ze probeerden dat nu al zo vaak, dat collectivistisch canaille, dat ik Musk er van verdenk het opzettelijk gedaan te hebben, om de collectivisten nog eens, voor de zoveelste keer, te kakken te zetten.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 januari 2025 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
|
![]() .
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 21 januari 2025 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er eerlijk gezegd fan van dat men ministers meer zou selecteren uit niet-verkozenen. Idealiter zelfs zo veel mogelijk uit niet-politici maar gewoon uit mensen die ervaring hebben in de materie. Zo is het ook veel gemakkelijker voor het parlement om zijn controlerende functie uit te oefenen. Nu is het parlement gewoon het schoothondje van de regering. Verkozenen van een bepaalde partij zullen quasi nooit kritiek hebben op een minister van dezelfde partij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu ja, ik vind hem een sul dus inhoudelijk heb ik er een probleem mee dat hij die functie heeft. Maar ik heb geen probleem met het loutere feit dat hij niet verkozen is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#410 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#411 | |
|
![]() Citaat:
Als er dan toch grote beslissingen moeten genomen worden, dan doen we dat via volksreferenda. Via de blockchain. Niet te manipuleren. De kleine beslissingen nemen we op municipaal niveau met een rechtstreeks gekozen burgemeester. Ene die ge in café 't Hoekske kunt aanspreken als 'em er een boeltje van maakt. ECHTE democratie dan. Geen valse goden zoals nu.
![]() |
![]() |
#412 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men gaat het hand-uitsteken-met-gestrekte arm verbieden op school, enkel de wijsvinger mag nog met halfgestrekte arm.
![]()
De vuile waarheid over ICE (vanaf 1 min 35") https://www.youtube.com/watch?v=mk-LnUYEXuM Nederlandse versie: https://www.youtube.com/watch?v=kekJgcSdN38 Laatst gewijzigd door Micele : 21 januari 2025 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#413 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit is een wereldrecord inzake korte carrière in de Maga wereld : nul komma nul dagen in functie. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tenzij die in zijn/haar voordeel pleit, dan wel... Opportunisme kleeft aan extreem-rechts zoals Pattex Powertape.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Minister
|
![]() Musk en z'n gestrekte arm ...
Er zijn veel mensen wie je het voordeel van de twijfel kan geven bij zo’n gebaar. Maar niet iemand die speciaal een social media platform heeft gekocht om zijn extreem-rechtse gedachtengoed te kunnen roeptoeteren. En die op datzelfde platform ook nog talloze posts heeft met overduidelijke hondenfluitjes die refereren aan fascisme en nazisme. Jongens toch. Als je dan ook nog eens de moeite neemt om een post te typen waarin je die persoon specifiek verdedigt, dan mag je je wel eens afvragen wat je in hemelsnaam aan het doen bent. Daar gaat het ook om: het is geen losstaand feit bij deze kerel en de oranje aap. Onlangs veranderde Musk bvb nog zijn avatar in Pepe the Frog, een cartoonfiguurtje dat door zijn schepper werd stopgezet toen het door extreem-rechts werd gecapteerd. Maar als je daar dan op wijst word je haast weggezet als een linkse hystericus dis spijkers op laag water zoekt. Trump is zelf tientallen keren gequoot door vroegere medewerkers mbt het minimaliseren van de figuur Hitler (bvb "hij heeft ook goede dingen gedaan", "there were good people on both sides" in Charlottesville,.. Dat zijn op de duur geen losstaande feiten meer, maar een patroon.
![]() |
![]() |
![]() |
#417 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Transgenders zijn een mannetje of een vrouwtje hé. Alleen zijn ze van het ene naar het andere geswitcht.
Bart De Wever: * "In dit land word je als Vlaming staatsman door je eigen overtuiging in de frigo te stoppen zolang de carrière dat vereist. Een staatsman is een man op wie geen staat te maken valt." (2007) * "Je kunt in dit land geen federale regering meer maken die onze welvaart kan redden. Ik doe daar niet meer aan mee." (30.11.23) * "Wie lokaal een bestuur maakt met PVDA sluit zichzelf uit voor een coalitie met N-VA. Daar ga ik na de verkiezingen zeer principieel in zijn." (2.11.23) |
![]() |
![]() |
![]() |
#418 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Telkens een referendum? Dat referenda (deels) de taak van de wetgevende macht gaan vervangen, kan ik begrijpen. Maar om de taken van de uitvoerende macht te gaan vervangen met referenda? Dat lijkt me in de praktijk onmogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, alleen de hilarische zwakheid van woke links is hier geëxposed.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zal bij referendum met zekerheid een meerderheid vinden voor lage(re) belasting enerzijds en voor een eerder gunstige sociale zekerheid. En ten derde zal iedereen er voor zijn dat het begrotingstekort binnen bepaalde perken blijft. Beleid moet samenhangen en met referenda kap je die samenhangende beslissingen in volkomen van elkaar onafhankelijke deelbeslissingen.
Think I forgot how to be happy. Something I'm not but something I can be. Something I wait for. Something I'm made for. Laatst gewijzigd door dalibor : 21 januari 2025 om 19:52. |
|
![]() |
![]() |