![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geef je medisch advies is het strafbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4182 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat maakt evenveel indruk als een dronkelap die op café vertelt dat hij eigenlijk de zoon van de paus is. Het k?*n altijd uiteraard, maar de kans is sub-atomair klein. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wel, dan kan je hier dus niets vertellen, dat is wat je zegt EN ik vraag je niet het meteen aan te nemen maar jij doet het tegenovergestelde, je verwerpt het a priori. Jammer maar erg dom. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4184 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4185 |
Banneling
|
![]() niet gelezen wat ik er over geschreven heb? er ZIJN wetenschappelijke studies over. Jij hebt ook een enorm grote mond over iets waar je niks van afweet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4186 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4187 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4188 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik weet dat de wetenschappertjes het vol blijven houden want ze hebben hun standpunt al ingenomen. Dan heeft discussie weinig zin. Alleen zeggen 'flauwekul' is o zo makkelijk en in mijn ogen extreem dom. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 19:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4189 | |
|
![]() Citaat:
Als er bewijsmateriaal is, toon het dan he, in plaats van hier verbale rondjes te draaien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4190 |
|
![]() Wat jij geschreven hebt is dat er "wetenschappers" in jouw klasje zitten die overtuigd zijn dat het werkt, en dat er documentaires voor anekdotisch bewijs zijn dat het werkt. Echte wetenschap heb ik nog niet zoveel voorbij zien komen. En het miljoen ligt er ook nog steeds. Maar ja, dat zal dan wel aan mijn grote mond liggen hè?
![]() |
![]() |
#4191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(btw het is niet mijn klasje hoor) Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 20:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4192 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inzake de informatieve waarde kan ik net zo goed een sprookjesboek ter hand nemen. Citaat:
Zulk een filmpje kan alleen maar wat 'bewijzen' als extra coherente informatie nadat ge er al van overtuigd bent. Laatst gewijzigd door praha : 23 juni 2010 om 20:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4194 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4196 |
Banneling
|
![]() wel, ik heb gezegd dat ik denk hoe het werkt, en verder zal dat miljoen me worst wezen. Ik heb mensen geholpen en help mensen nog, gratis en voor niets.
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 20:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4197 | |
|
![]() Citaat:
Indien ik jou was, ik zou me laten testen, ze daar een poepje laten ruiken om dan huiswaarts te keren met een miljoen onder mijn arm. Dan heb je zowel wereldfaam verworven, de wetenschap op zijn kop gezet, de deur geopend voor een nieuwe medische en spirituele benadering van de mens, een miljoen euro verdiend dat je kan verdelen aan de nodigen en een apart hoofdstuk in de geschiedenisboeken is verzekerd. Maar neen, het zal meneer "worst wezen". Liever op klein, anoniem forum beweren dat je over vermogens beschikt om dan te klagen dat niemand je gelooft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4198 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4199 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eerst zeg je: Leugens. ipv kan je het bewijzen? en daarna wordt het gesprek met jou steeds gekker. Ik weet dat jij in staat ben het ook te leren, maar dat ga je toch niet doen. lk doe het al zo'n 13 jaar en ik heb iedereen in staat gezien het te doen! Nogmaals, je hoeft het niet aan te nemen, dat zou ik net zo idioot vinden als a priori verwerpen. Maar pas als je de ervaring zelf hebt, kan je er helemaal niks over zeggen. En over dat miljoen, het zal me idd worst wezen, mar ik heb ook gezegd dat ik heb uitgelegd hoe dat werkt. Blijkbaar wil jij alleen geloven wat je wil geloven. Maar bon, ik laat het hierbij want het heeft toch geen zin, mischien kom je het later nog eens tegen. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 23 juni 2010 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moest ik nu niet onnoemelijk bang zijn voor zo'n weirdo zou ik z'n uitnodiging aannemen
![]() |
![]() |
![]() |