![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#42421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor rusland in principe gemakkelijker moet zijn om doelen te raken waar echt soldaten bezig zijn met vechten, dan u bezig te houden om een burgerrestaurant op te blazen met 2 raketten om dan eens te bewijzen dat je ook een paar soldaten hebt kunnen meermaaien. Een soldaat die uit dienst is (wat uiteindelijk daarop neerkomt als hij aan het eten is in een privé restaurant) is defacto gelijk aan een burger in de rug schieten.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 juni 2023 om 11:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Russen zijn er en ze blijven er. Dus ofwel deze realiteit erkennen, ofwel nog jarenlang doorvechten tot Oekraïne helemaal kapot is. In beide gevallen zijn de Russen niet de verliezers. Als ik Dutroux haat, haat ik Dutroux. Het Westen vindt iedereen die tegen Poetin is een lievertje, inclusief Oekraïense Neo-Nazi's, Syrische islamisten, etc. Het principe "de vijand van mijn vijand is mijn vriend" heeft het Westen veelvuldig en over heel de wereld toegepast. "He's a son of a bitch, but he's our son of a bitch". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die stad noemt al vele decennia Artemovsk, de naam die de lokale bevolking altijd zijn blijven gebruiken voor hun stad. Tijdelijk werd de stad hernoemt door het illegitieme Maidan-regime.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plezier ermee.
![]() |
![]() |
#42425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als dat zo is is het zo en moet u zich daarbij neerleggen.
![]() |
#42426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() “Nog nooit zoveel vuur gezien, vanuit zoveel posities”, vertelde een soldaat in een missieverslag dat The New York Times in handen kreeg. Eén Oekraïense soldaat werd gedood en negen raakten gewond in de strijd, die in maart plaatsvond in de buurt van de Oekraïense stad Bachmoet.
Volgens het rapport vertoonden de Russische troepen een hoog niveau en waren ze goed uitgerust. De hinderlaag maakte deel uit van een geduldige, gedisciplineerde operatie die in schril contrast stond met de wanordelijke Russische tactieken van in het eerste jaar van de oorlog. Ze vormde ook een bewijs dat het Russische leger heeft geleerd van zijn fouten en zich aan de Oekraïense tactieken heeft aangepast, nadat het die aanvankelijk schromelijk had onderschat. Volgens Oekraïense soldaten zijn Russische loopgraven vaak beter gebouwd. In het missierapport van maart stond dat de bunkers “zo diep waren dat ze met een drone niet te zien waren”. Dergelijke verdedigingsposities zullen een enorme uitdaging vormen, aldus een Amerikaanse functionaris, en het is nog te vroeg om te beoordelen of Oekraïne ze kan overwinnen. De Russische verdediging bestaat uit lagen en ondanks maanden van tegenslagen en de vele slachtoffers hebben ze laten zien dat ze vastberaden zijn om te blijven vechten. De Russische luchtverdediging blijft vernietigend, net als het vermogen om radio’s te storen en drones neer te halen. Naarmate de Oekraïense strijdkrachten oprukken, zullen de troepen meer worden blootgesteld aan Russische luchtsteun. https://www.demorgen.be/oorlog-in-oe...g=zepha5&aud=2 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bachmoet (Oekraïens: ???????, Russisch: ???????), tot begin 2016 Artemivsk in het Oekraïens of Artjomovsk in het Russisch geheten, is een stad met regionale betekenis in de Oblast Donetsk, Oekraine. Op 4 februari 2016 besloot de Verchovna Rada van Oekraïne om de naam van de stad te veranderen om deze van haar communistische achtergrond te ontdoen.[1][2] https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Bachmoet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik onthou: als het regime aanslagen pleegt tegen militairen die niet aan het vechten zijn isdat een oorlogsmisdaad, toch? Laatst gewijzigd door tomm : 30 juni 2023 om 13:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen wordt trouwens steeds minder belangrijk. Als China de opstandige provincieTaiwan zal onder controle nemen, zullen de Russen hen steunen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42430 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 30 juni 2023 om 13:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
— Bilateral trade between Russia and China totaled more than $93.8 billion from January to May in 2023, a 40.7% increase compared to the same period last year, data from China’s General Administration of Customs showed. But China, which has declared “no limits” to its friendship with its northern neighbor, has thrown the Kremlin an economic lifeline, tempering the impact of its banishment from the global financial system. Trade between China and other countries or regions have mostly fallen compared to last year. Taiwan, South Korea, New Zealand, and the US saw the biggest decrease across the globe, with Taiwan shrinking its trade with China by more than 25 percent. Trade between the United States also shrank by 12.3 percent. Last month, Russian Prime Minister Mikhail Mishustin said he expected trade between Russia and China would exceed $200 billion in 2023, CNN reported. China’s Premier Li Qiang met with Mishustin in Beijing in May and said the country was willing to work with Russia to promote their pragmatic cooperation in various fields and take it to a “new level,” according to Reuters. Mishustin, meanwhile, said the two governments are making a “coordinate effort” to implement the agreements reached between China’s leader Xi Jinping and Russian President Vladimir Putin in their March meeting to a “supreme level,” according to Russian state news agency TASS. https://www.cnn.com/2023/06/07/busin...ntl/index.html Op dit tempo wordt Rusland binnen enkele jaren de belangrijkste handelspartner van China. Geef het gewoon toe, de poging om Rusland economisch te terroriseren is volledig mislukt omdat de niet-westerse wereld niet meedoet. Zalig toch, die gefrustreerde blikken van Biden, Vanderleugen en co. ? En het Westen kan China niet straffen zonder zichzelf te straffen. Het Westen heeft de zaken niet meer onder controle, de mayonaise pakt niet meer! Laatst gewijzigd door tomm : 30 juni 2023 om 13:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42432 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Leuk filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=_u0a...fographicsShow Good job Putler! Ivm met Finnen, waar ik met sommigen contact mee heb en Estland mbt business, zij haten Rusland. Die zijn waarschijnlijk nog wel een graadje erger dan UKR mbt hun mening richting Rusland zelfs al van voor de inval. Nu dit gezegd zijnde, een goede kennis hier verhuurt nu een huis aan een Russische familie en er wordt idd over gesproken. Zij zijn gewoon gevlucht. Dit zijn gewone mensen die een gewoon leven willen leiden en zijn beschaamd over hun land/leider. Het is niet voor niets dat de naburige consulaten en immigratie kantoren hier in Jomtien en ook Phuket overstelpt worden door Russen mbt visums om in Thailand te kunnen verblijven om hun land te ontvluchten. Voor Thailand telt enkel money talks and bullshit walks, dus ze kunnen binnen. Maar ik ken geen enkele Thai die iets moet hebben van Russen. Ook niet van jonge Engelsen of Indiërs. Dus er is geen discriminatie. ![]() Zal het nogmaals zeggen: good job Putler, u zal herrinerd worden als een grote loser inc de Putler fans hier. Maar tomm, nummerke, eenzame intellectueel & co zullen het wel weer beter weten. Groetjes uit Pattaya! En btw, als je nog eens foto's post mbt Pattaya zorg er dan voor dat er geen watermerk op staat en dat het je eigen foto's zijn en niet zomaar random internet pics... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(...)BRON 29 jun 2023
![]() |
![]() |
#42434 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Tegen beter weten in heb ik op de link geklikt... Eerste woorden waren: 'Rusland zegt'... Moah vent toch... Vanaf nu af aan terug upscrollen als ik je avatar zie. Niets waard je gezever/Russisch getrol. Verhuis er dan naar toe maar dat lukt precies niet zo goed om één of andere reden? Vertel eens, waarom niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42435 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42436 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik stel gewoon een vraag? Als het daar zoveel beter is, waarom dan zo in het verfoeilijke Westen blijven?
Rusland heeft ook kleuterspeelplaatsen met rakketten heeft bestookt. Steden met de grond gelijk gemaakt. En ik moet respect opbrengen voor Russiche trollen? Niet met den deze. En whataboutisme interesseert me niet, het 'Westen' heeft ook fouten gemaakt in het verleden. Maar we zijn nu 2023 en niet een eeuw of millenia geleden. Laatst gewijzigd door Erra555 : 30 juni 2023 om 15:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#42438 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Sex is ook te koop in de Schipperstraat mocht je het niet weten. Laatst gewijzigd door Erra555 : 30 juni 2023 om 15:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Thailand staat wel op de 69ste plaats in de HDI. België staat op 13. Voor de levenskwaliteit moet u het niet doen. https://en.wikipedia.org/wiki/List_o...elopment_Index = = = Uit Thailand: Thailand Seeks Closer Ties With BRICS and BRICS Plus LINK 29 jun 2022 Ook Thailand zoekt toenadering tot BRICS en BRICS+. Thailand behoort tot het globale zuiden en al die landen willen een hervorming van het systeem. Rusland zorgt voor de noodzakelijke hefboom om tot dergelijke hervormingen te komen.
![]() |
![]() |
#42440 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dus ik ben naar Thailand verkast voor mindere levenskwaliteit? Das redelijk dom van mij natuurlijk. Dat verklaart waarschijnlijk dat u nog niet naar Rusland bent verkast op basis van die link.
![]() Ik zal er aan denken als ik morgen aan het strand lig met lekkere streetfood, zonnetje, frisse pint en genieten van het leven zonder nog te moeten bijdragen aan BE staatsuierhangers. Life's good here in Thailand. Maar serieus off topic, dus ik ga het hier bij laten. |
![]() |
![]() |