![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#42561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Om je te plezieren dan maar... (onder de titel : "Wie met de Russische Kremlinteven vrijt krijgt hun luizen...") Alle begrip om je er "met trots" mee te willen vereenzelvigen. Profiteer ervan: waar gij op het systeem parasiteert mag dat ook nog steeds. ...En ja, qua tolerantie is het Westen inderdaad een bende idioten.
![]() |
![]() |
#42562 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Xi is een man van een handelsoorlog. Uiteindelijk zal China met hun anti Westen politiek en handelsoorlog slechts werken aan zijn eigen ondergang. De Chinese economie en technologie kan niet alleen van Rusland en Afrika groeien en bloeien. Laatst gewijzigd door cato : 5 juli 2023 om 10:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42563 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In Rusland wordt je mishandeld om het vrije woord of je verdwijnt in de gevangenis ,of je valt uit het raam. Zo gaat het in jouw dromenland citaat telegraaf: De Russische onderzoeksjournaliste Elena Milasjina is dinsdag in elkaar geslagen en ernstig gewond geraakt in de Russische republiek Tsjetsjenië, meldt mensenrechtenorganisatie Memorial. Gemaskerde en gewapende mannen hielden haar auto aan op weg naar de Tsjetsjeense hoofdstad Grozny. Milasjina en haar medepassagier, de advocaat Alexander Nemov, werden beiden geslagen. Ook vernielden hun aanvallers alle documenten en apparatuur die ze bij zich hadden. Milasjina's vingers werden gebroken, haar haar werd afgeschoren en ze werd overgoten met een groenachtig ontsmettingsmiddel. Ze had blauwe plekken over haar hele lichaam en verloor verschillende keren het bewustzijn. Beide slachtoffers worden in het ziekenhuis behandeld. https://www.telegraaf.nl/nieuws/8614...tig-mishandeld Laatst gewijzigd door cato : 5 juli 2023 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42564 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Westen heeft vele decennia allerlei barbaarse regimes en moslim-extremisten gesteund in Afrika en het Midden-Oosten, en nog. Het enige dat Rusland doet is hulp bieden aan regeringen die Russische hulp vragen om te vechten tegen door het Westen bewapende extremistische rebellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ken Russen die tegen Poetin zijn, daar geen geheim van maken, en toch worden ze niet ontslagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
China is niet anti-westers, het westen is anti-Chinees. Wie is er begonnen met de "ontkoppeling", met de boycott van Huawei, met de leugens over de Oeigoeren, met Taiwan te bewapenen? Het Westen raakt daar niet meer zomaar mee weg, het Westen moet leren dat hun acties gevolgen hebben, NEGATIEVE gevolgen voor het Westen. Het Westen is niet meer nodig, China staat technologisch zo goed als op hetzelfde niveau als het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat vrijheid van meningsuiting betreft, Zelensky heeft nu al beslist dat ook na de oorlog de oppositiemedia en oppositiekanalen en media verboden blijven. Het is dit regime dat het Westen steunt. Wie oppositie voert tegen het regime in Oekraïne verdwijnt gewoon. Wat aantal moorden op journalisten per inwoner betreft, doet Oekraïne het een heel pak slechter dan Rusland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42568 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een productief dagje geweest, gisteren. In het oosten hebben ze twee enorme munitiedepots opgeblazen plus een serie uitgeschakelde artillerie batterijen.
De foto van de ontploffing is echt indrukwekkend. https://www.youtube.com/watch?v=zTNUWgASoCE |
![]() |
![]() |
![]() |
#42569 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeg het mij maar, "tomm". Wat anders? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42570 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) Van alle mogelijke humane interactie-vormen vind ik 'vrede' nog steeds verreweg de meest verkieslijke; niet alleen met/voor mezelf maar ook met/voor mijn familie, mijn vriend(inn)en én mijn fans (de 'eigenaardige' inbegrepen). Een 'vreedzame' omgeving/toestand laat mij en andere toffe mensen toe onbegrensd te genieten van ondermeer leuk gezelschap, boeiende gesprekken, lekker eten, goeie muziek, ... Het is bovendien de ideale situatie om écht nuttig en bijgevolg zeer plezant werk gedaan te krijgen, en daar iets aan/mee te verdienen (in alle betekenissen van het woord). 2) U begrijpt ongetwijfeld waarom ik dus een ENORM (= BUITENGEWOON) gloeiende hekel heb aan wat voor soort rustverstoorder & spelbreker dan ook: agressieve en/of arrogante alfa's, bèta's & gamma's, imperialisten & kolonisten, project-ontwikkelaars, vechtjassen, wereldverbeteraars, ... met een overduidelijk gebrek aan zelfkennis & -beheersing, Telkens als/wanneer zo'n 'speciale (doorgaans, maar niet altijd militaire) operator' keihard op z'n bakkes krijgt/gaat, kan de pret hier niet op. U begrijpt ongetwijfeld waarom ik dus 'de boemerang' zo'n ronduit fantastische uitvinding vind. Moge Prins Poetie-Woetie De Grote Pacifist er ASAP diepgaand, intens, langdurig én uitgebreid kennis mee maken. Als Hij in De Orthodoxe Hemel wil geraken, zal-Ie er iets voor over moeten hebben, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 juli 2023 om 15:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42571 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet hoe je het doet, om kalm te blijven bij zulke hypocrisie... Hij schrijft : 1) je wil geen vrede 2) je wil een russische nederlaag Dat is écht van de pot gerukt, het is het verplaatsen van de agressor in de plaats van het slachtoffer, Oekraine. Dat is echt doen alsof de 'normale' output van deze oorlog is dat Oekraine zich overgeeft en rusland haar invasie zou aanvaarden. En daarvoor zouden ze dan 'vrede' krijgen in ruil... ![]() Wat belet die Russofielen van gewoon rechtuit te zijn en toe te geven dat Rusland pakt wat het wil pakken, en dat zij daar geen moeite mee hebben ? Wat belet hen om die onzin over 'russisch sprekenden' te stoppen en gewoon te erkennen wat heel de wereld nu al weet : dit is landje-pik. Ik snap écht niet wat 'een russische nederlaag' hier komt bij te kijken aangezien Oekraine noch een ander land enige claim legt op een morzel russisch territorium... Men wil gewoon de invasieve kakkerlakken buiten krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42572 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik merk nochtans niet de minste 'hypocrisie' bij "tomm", niet de minste terughoudendheid. Daarom vormen zijn bijdrage een zeer interessant studie-object in het onderzoek naar wat een irredentistische, identitaire & fundamenteel reactionaire ideologie met het denkvermogen & moreel kompas van een true believer kan en blijkbaar mag uitrichten. Citaat:
Ik wil maar al te graag vrede, liever gisteren al dan vandaag pas. Ik had het ook liever anders gezien, maar in het geval van een Russische 'overwinning' kan er geen blijvende 'vrede' tot stand komen. Dus ja, ik kijk uit naar het ogenblik dat 'de Russen' ootmoedig toegeven dat ze inderdaad 'een nederlaag' hebben bereikt, te weten de hunne, en dat allemaal op initiatief en onder leiding van Prins Poetie-Woetie De Grote Pacifist, met de zegen van Zijn Zéér Kristelijke Zelf-Klever Kirill Van De Popenkast. Citaat:
Even geduld, de intellectuele pirouettes zijn in voorbereiding.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 5 juli 2023 om 18:37. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42573 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#42574 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaag zouden de Russen volgens de propaganda burgers gedood hebben in Lviv en en Pervomayski, vertaald naar de realiteit betekent dat dat de Russen weer ongenadig hard Oekraïense stellingen en doelwitten hebben zitten bestoken. Ik begin zo'n beetje door te hebben dat "burgerdoelen" volgens de Oekraïense propaganda vertaald moeten worden naar een klaagzang over de onvoorstelbare tol aan schade die het Oekraïense leger weer heeft opgelopen vandaag. Dat de Russen tot in Lviv toegeslagen hebben, ver van het front, wil zeggen dat ze meer dan genoeg precisie langeafstandsraketten hebben, en ook dat ze over heel Oekraïne doelwitten, waaronder voornamelijk wapendepots en communicatiecentra, genadeloos uitschakelen. De westerse wapens worden veranderd in schroot nog voor ze het front bereiken, dus foetsie, weg is ons belastinggeld.(het gedeelte dat in wapens omgezet wordt, de financiële steun aan het regime zit al lang op de Maagdeneilanden op de bankrekeningen van Zelensky en co. ) Website van het Europees Muntfonds Oekraïne heeft al vele jaren te kampen met corruptie, vooral grootschalige corruptie. “Grootschalige corruptie” wordt gedefinieerd als misbruik van macht op hoog niveau ter bevoordeling van een kleine groep, met ernstige wijdverspreide schade tot gevolg voor zowel individuen als voor de samenleving als geheel. Oligarchen en partijen met gevestigde belangen vormen de achterliggende oorzaak van deze corruptie. We hebben gecontroleerd of de Europese Dienst voor extern optreden en de Commissie de specifieke situatie in Oekraïne wat betreft grootschalige corruptie doeltreffend hebben beoordeeld en de nodige maatregelen hebben getroffen om hervormingen in dat land te ondersteunen. We hebben ons gericht op de bijdragen van de EU aan hervormingen op het gebied van justitie en corruptiebestrijding in de uitvoeringsperiode 2016-2019. Oekraïens systeem faciliteert grootschalige corruptie We hebben geconstateerd dat, hoewel de EU hervormingen heeft gesteund om corruptie te bestrijden en heeft geholpen om corruptiemogelijkheden te beperken, grootschalige corruptie een belangrijk probleem in Oekraïne blijft. De justitiële hervorming heeft te maken met tegenslagen, de instellingen voor corruptiebestrijding lopen gevaar, het vertrouwen in zulke instellingen blijft laag en het aantal veroordelingen voor grootschalige corruptie is klein. chrome-extension://efaidnbmnnnibpcajpcglclefindmkaj/https://www.eca.europa.eu/Lists/ECADocuments/SR21_23/SR_fight-against-grand-corruption-in-Ukraine_NL.pdf Denk je nu werkelijk dat de miljarden waarmee het Westen sinds vorig jaar gooit naar het regime, de corruptie minder groot maken? Doet mij denken aan Kabul, waar de VS letterlijk zakken met dollars voor de deur van het ministerie dropten. Dit regime wordt enkel in stand gehouden door een constante stroom aan westerse miljarden, en zal net als in Afghanistan in elkaar zakken als de stroom opdroogt. Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2023 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en voor de rest zijn het gewoon laffe kwezels die russen, het enige dat ze doen is burgerslachtoffers maken, en ze halen nog niet eens 10% van de efficientie van Ukraine in de strijd soldaat-soldaat.
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 6 juli 2023 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zulke klutsers zullen het dan toch niet zijn. Wat kleptocratie betreft, denk ik dat het regime in Kiev de onbetwiste kampioen is. Hoe komt het anders dat na al die vele miljarden aan westerse steun Oekraïne nog altijd, voor de grootschalige oorlog, het armste en miserabelste land van europa was? U lacht met het regime in Rusland, maar niet met het regime in Oekraïne noch met de absurde westerse politiek. Daarmee wordt duidelijk dat U gewoon de politiek van onze elite kritiekloos steunt, en gewoon meehuilt met de wolven, en nul kritische geest hebt. Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2023 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42577 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() djimi
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu in de huidige omstandigheden, kan er vandaag nog vrede komen, als het regime akkoord zou gaan met het zelfbeschikkingsrecht van de bevolking van Oost- en Zuid-Oekraïne. Of er kan nog jaren gevochten worden, met grotendeels hetzelfde resultaat. "Territoriale integriteit" is totale onzin. Toen de Baltische landen zich wilden losmaken van de SU, of Kroatie en Slovenië van Joegoslavië, of Kosovo van Servië, sprak het Westen van zelfbeschikkingsrecht en vrijheid. Maar de Russischtalige gebieden in Oekraïne zouden dat recht niet hebben, omdat dat het Westen geopolitiek slecht uitkomt? Laatst gewijzigd door tomm : 6 juli 2023 om 13:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42580 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ben blij dat je eindelijk eens toegeeft dat russen laffe kwezels zijn. Omdat ze teveel burgerterreur gebruiken en te weinig militair-militair aanvallen doen
|
![]() |
![]() |