Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Oekraïense oorlog
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Oekraïense oorlog De Russische invasie in Oekraïne en aanverwante onderwerpen

Antwoord

Discussietools
Oud 11 juli 2023, 15:50   #42781
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
...

U bent helemaal klaar voor de Hegemon maar tientallen landen en volkeren over de wereld zijn net helemaal klaar met de Hegemon...
Als ik het zo lees, krijgt u met een beetje chance binnenkort helemaal uw zin.

De 'speciale militaire operatie' van Putin wordt alsnog een daverend succes, de "Grote Satan" en de "Kleine Satan" krijgen bommen en granaten op hun kop, en de NAVO alsmede de Verenigde Naties worden opgedoekt ten gunste van een Nieuwe Wereld-Orde onder de geduldige & kundige leiding van het Centraal Comité van de Communistische Partij van China (of Eurazië) en Het Globale Zuiden.

En dan kunt u samen met uw bondgenoten een aanvang maken met de heroïsche taak van ondermeer het herschrijven van de wereldgeschiedenis.

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 16:10   #42782
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De VS zijn de afgelopen decennia al veel meer landen binnen gevallen dan Rusland, en hebben over heel de wereld militaire bases.
Vanuit een ander perspectief - bijvoorbeeld dat van 'De (kandidaat-)Hegemon zélf - kan men stellen dat de 'speciale militaire operatie' van President Putin van het Kremlin net héél duidelijk aantoont dat de VS nog niet lang genoeg landen zijn binnengevallen en nog véél meer militaire bases over heel de wereld dienen te bouwen/gebruiken.

Vanuit datzelfde perspectief zou men zelfs kunnen aandringen op spoed, omdat zich in China en Het Globale Zuiden naar verluidt een 'coalitie van weerstanders' aan het vormen is die vast van plan (b)lijkt President Putin van het Kremlin te (blijven) steunen.

Vanuit datzelfde perspectief kan men niet anders dan belsuiten dat voornoemde 'coalitie' een groot gevaar betekent en bijgevolg een belangrijk doelwit moet worden, omdat ze tot nu toe maar één objectief blijkt te hebben:

'De Hegemon' ten val brengen om de "Grote" en de "Kleine" "Satan" eindelijk te kunnen straffen voor AL HUN ZONDEN.

Oud 11 juli 2023, 17:03   #42783
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

De 'speciale militaire operatie' van Putin wordt alsnog een daverend succes, de "Grote Satan" en de "Kleine Satan" krijgen bommen en granaten op hun kop, en de NAVO alsmede de Verenigde Naties worden opgedoekt ten gunste van een Nieuwe Wereld-Orde onder de geduldige & kundige leiding van het [b]Centraal Comité van de Communistische Partij van China (of Eurazië) Globale Zuiden.

En dan kunt u samen met uw bondgenoten een aanvang maken met de heroïsche taak van ondermeer het herschrijven van de wereldgeschiedenis.
China onderschatten is (zou) een grote fout (zijn).

Laatst gewijzigd door Boduo : 11 juli 2023 om 17:04.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 17:32   #42784
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zo ver komt het niet denk ik. Het Westen zal gewoon moeten inbinden, de westerse wereldorde waar Poetin tegen fulmineerde op de Munchen conferentie van 2007 moet kapot en vervangen worden door een multipolaire wereldorde. Het Westen mag dan natuurlijk nog wel z'n zegje doen, net als China, Rusland, Indie, Brazilië, Iran, de Afrikaanse landen, etc. maar niet meer zaken opleggen en eenzijdig doordrukken zoals ze tot nu deden of probeerden te doen. Uiteindelijk zal dat ook voor de VS bevolking goed zijn, er hoeven dan geen honderden miljarden meer naar het leger te gaan jaarlijks.

Om een voorbeeld te geven: voor de VN akkoord gaat met sancties tegen Iran omdat het land nukes ontwikkelt, eerst eisen dat Israël dan ook sancties krijgt opgelegd, of anders geen sancties. De westerse dubbele standaarden moeten er uit.
Ik ga toch van het ergste uitgaan. We weten de helft nog niet van wat deze generatie westerse politici moedwillig veroorzaakten. Maar wat we weten is voldoende om van een wereldconflict uit te gaan.

Onthoud mijn profetie, het oosten gaat Europa en Amerika tegelijk aanvallen.
Oud 11 juli 2023, 17:37   #42785
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

De 'speciale militaire operatie' van Putin wordt alsnog een daverend succes, de "Grote Satan" en de "Kleine Satan" krijgen bommen en granaten op hun kop, en de NAVO alsmede de Verenigde Naties worden opgedoekt ten gunste van een Nieuwe Wereld-Orde onder de geduldige & kundige leiding van het Centraal Comité van de Communistische Partij van China (of Eurazië) en Het Globale Zuiden.

Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 18:09   #42786
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ok brother Paul U bent uiteraard geen trol. Wat is je echte naam en heb je een facebook account?

Die foto s zijn interessant voor wie het land niet kent en er nooit geweest is.
een westerse troll die russen zit te trollen
nee serieus op zo'n foto's knak ik echt op af
en hé moest je één seconde moeite doen vind je zelfs waar ik woon...
maar ik moet dus helemaal niet anoniem blijven hé
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 18:59   #42787
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

In tegenstelling tot de trololo agitprop, staat Bulgarije volledig achter Oekraine.

Beelden van vandaag : https://www.youtube.com/watch?v=cv0onctOXx0
Pandareus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 11 juli 2023, 19:33   #42788
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Unhappy

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Ik ga toch van het ergste uitgaan. We weten de helft nog niet van wat deze generatie westerse politici moedwillig veroorzaakten. Maar wat we weten is voldoende om van een wereldconflict uit te gaan.

Opletten met profeten...
Het oosten: wat bedoel je hiermee ?
Oud 11 juli 2023, 22:28   #42789
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Beelden uit Kharkov:
https://t.me/PS_peoplesay/3716

Het is de wet, zegt de ordehandhaver. Welke wet?

(fig.)
Bijgevoegde miniaturen
Klik op de afbeelding voor een grotere versie

Naam:  Fz4kFQoaMAAZJzF.gif‎
Bekeken: 49
Grootte:  179,4 KB
ID: 118081  

Laatst gewijzigd door Nr.10 : 11 juli 2023 om 22:33.
Nr.10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 04:48   #42790
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'De Hegemon' ten val brengen om de "Grote" en de "Kleine" "Satan" eindelijk te kunnen straffen voor AL HUN ZONDEN.
Dat is niet het doel. Het globale zuiden, de resistentie tegen de hegemon, wil vrijheid eerder dan wraak is mijn indruk. Het risico dat ze zelf hegemon worden bestaat natuurlijk steeds. Net zoals dat het risico bestaat dat de slachtoffers van racistische haat in WO2 uiteindelijk zelf een apartheidsstaat oprichten. Laat dat geen excuus zijn om een onderdrukkend hegemonisich spel ongehinderd door ethische (en uiteindelijk ook praktische) overwegingen te blijven steunen. Het leven is niet te reduceren tot eten of gegeten worden.

Laat dit imperium langzaam aan een natie onder de naties worden. Dat is de delicate weg te zoeken in dit mijnenveld en een manier om de cirkel van geweld te vermalen (in plaats van 'doorbreken').

De eerste en belangrijkste stap is gelukkig die waar je het meeste controle over hebt. Namelijk jezelf. Je kan de cirkel van geweld niet stoppen als je haat in je hart voelt.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2023 om 05:17.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 04:59   #42791
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

NATO verkiest Rusland te bevechten by proxi. Sneaky en Patrick hebben op dit punt gelijk. Ukraine is slechts een tool om Rusland te verzwakken voor 'het westen'.

En lucratief voor de wapenhandelaars. Europa zal haar voorraden natuurlijk verondersteld worden aan te vullen met VS materiaal. Draining the old continent dry.

Naam: IMG_20230712_055604.jpg
Bekeken: 408
Grootte: 281,7 KB

Dit lijkt wel op de eeuwige Orwell oorlog in het oosten.

Laatst gewijzigd door Bach : 12 juli 2023 om 05:04.
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 07:57   #42792
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bach Bekijk bericht

1) Dat is niet het doel.

2) Het globale zuiden, de resistentie tegen de hegemon, wil vrijheid eerder dan wraak is mijn indruk.

3) Het risico dat ze zelf hegemon worden bestaat natuurlijk steeds.

4) Net zoals dat het risico bestaat dat de slachtoffers van racistische haat in WO2 uiteindelijk zelf een apartheidsstaat oprichten.

5) Laat dat geen excuus zijn om een onderdrukkend hegemonisich spel ongehinderd door ethische (en uiteindelijk ook praktische) overwegingen te blijven steunen.

6) Het leven is niet te reduceren tot eten of gegeten worden.

7) Laat dit imperium langzaam aan een natie onder de naties worden. Dat is de delicate weg te zoeken in dit mijnenveld en een manier om de cirkel van geweld te vermalen (in plaats van 'doorbreken').

8) De eerste en belangrijkste stap is gelukkig die waar je het meeste controle over hebt. Namelijk jezelf. Je kan de cirkel van geweld niet stoppen als je haat in je hart voelt.
1) Dat is niet UW doel, dat wil ik best geloven.

Maar miljoenen mensen denken & voelen niet zoals u.

2) Ik heb een andere indruk.

M.i. houdt het begrip 'vrijheid' in het sinds decennia buiten 'het Westen' aangelegde 'reservoir' van haat en ressentimenten inmiddels ondermeer in dat aan wraakzucht de vrije teugel kan, mag & zal worden gegeven van zodra 'de situatie' dat toestaat.

Dat leid ik af uit wat ik van - niet eens 'over'! - diverse 'anti-hegemonisten' verneem.

Aangezien 'De Hegemon' over een véél uitgebreider netwerk van inlichtingendiensten beschikt dan ikzelf, ga ik ervan uit dat 'De Hegemon' zich een beter beeld van 'de toestand' weet te vormen, en zich allang heeft voorbereid op wat onvermijdelijk lijkt (zonder garantie op succes, weliswaar).

3) Gezien de omstandigheden is er volgens mij geen 'risico' dat het misschien zo zal gaan, maar een 'zekerheid' dat het niet anders zal kunnen dan 'zo' te gaan. Nogmaals, ik denk niet dat 'De Hegemon' zich zonder slag of stoot gewonnen zal geven.

4) Ik heb toch de indruk dat de meeste slachtoffers van racistische haat in WO II al omgekomen waren voordat ze zelf een apartheidsstaat hadden/hebben kunnen stichten (uitgezonderd natuurlijk diegenen die in de VS net op tijd pakweg Broadway, Hollywood & Wall Street hadden ingepikt).

5) Ik vind het wel OK dat discussies als deze mij ertoe dwingen mijn 'positie'/'standpunt' te herzien, in vraag te stellen, desgewenst béter/uitgebreider te onderbouwen.

6) Uiteraard niet, maar de 'voedselketen' is één van de onontkoombare realiteiten waar 'het leven' tegen heug en meug mee wordt geconfronteerd.
Voor een 'entiteit' als een 'imperium' is het 'predator' zijn nu eenmaal een conditio sine qua non.

7) Maar waarom zouden 'we' niet ALLE imperia kunnen & mogen dwingen 'natie onder de naties' te worden? Het Russische Imperium is een drietal eeuwen ouder dan dat van de VS, het Chinese een millennium of zo.

Waarom dient het VS-imperium een delicate weg te zoeken in het mijnenveld, en die andere twee (blijkbaar) net niét?

8) Ik ben eerder van mening dat niet alle 'geweld' uit 'haat' hoeft voort te spruiten, en dat niet alle 'haat' in 'geweld' een uitweg moet & zal zoeken.
Bovendien - en volkomen los van de vraag of dat alles wel zo wenselijk is - lijkt het mij lang niet zeker dat zelfs mensen als u & ik zo'n danig grote controle over zichzelf kunnen uitoefenen dat ze met behulp van mentale activiteit(en) hun door 'genetische code' bepaalde hormonenproductie definitief zouden kunnen neutraliseren.

Oud 12 juli 2023, 08:00   #42793
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NATO verkiest Rusland te bevechten by proxi. Sneaky en Patrick hebben op dit punt gelijk. Ukraine is slechts een tool om Rusland te verzwakken voor 'het westen'.

En lucratief voor de wapenhandelaars. Europa zal haar voorraden natuurlijk verondersteld worden aan te vullen met VS materiaal. Draining the old continent dry.

Bijlage 118082

Je doet net alsof er mensen zijn die dat ontkennen. Uiteraard is Oekraïne een 'tool' om Rusland te verzwakken. Maar Rusland heeft de tool in kwestie voor ons uitgekozen.

Bedankt Putin
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 08:01   #42794
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Bijlage 118082

Vóór de NAVO top stond dit al 2 dagen in de media.
Niets nieuws onder de zon.
Wel zal Erdogan F-16's kunnen kopen. Nochtans was dat toestel reeds te zien op de airshow van Parijs in 1977 !
In het begin vd jaren '60 begonnen generaal Boyd & wiskundige Christie met de studies voor een licht, wendbaar jachtvliegtuig.
(Vgl de ontwikkeling v.d. Spitfire).
In 1977 werd de productie gestart. Het toestel kan 1,9 Mach halen op 15 km hoogte.
Er werden tot eind 1999 meer dan 25.000 van gebouwd !
Ze werden verkocht aan tientallen landen.
Tot op heden worden ze alleen overklast door de F-35 maar die is zódanig duur dat Belgie bv er slechts 34 besteld heeft.

Laatst gewijzigd door Boduo : 12 juli 2023 om 08:18.
Oud 12 juli 2023, 08:26   #42795
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is niet het doel. Het globale zuiden, de resistentie tegen de hegemon, wil vrijheid eerder dan wraak is mijn indruk. Het risico dat ze zelf hegemon worden bestaat natuurlijk steeds. Net zoals dat het risico bestaat dat de slachtoffers van racistische haat in WO2 uiteindelijk zelf een apartheidsstaat oprichten. Laat dat geen excuus zijn om een onderdrukkend hegemonisich spel ongehinderd door ethische (en uiteindelijk ook praktische) overwegingen te blijven steunen. Het leven is niet te reduceren tot eten of gegeten worden.

Laat dit imperium langzaam aan een natie onder de naties worden. Dat is de delicate weg te zoeken in dit mijnenveld en een manier om de cirkel van geweld te vermalen (in plaats van 'doorbreken').

De eerste en belangrijkste stap is gelukkig die waar je het meeste controle over hebt. Namelijk jezelf. Je kan de cirkel van geweld niet stoppen als je haat in je hart voelt.
Tip: lees eens het boek "De wijsheid van wolven"
Elli Radinger. LEV. 2017. c: BRUNA UITGEVERS A'dam.
Zéér interessante vgl met de "wijsheid" van veel mensen.

Laatst gewijzigd door Boduo : 12 juli 2023 om 08:27.
Oud 12 juli 2023, 09:47   #42796
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

russische marketing moet jammergenoeg terug doorprikt worden...
zo gelooft niemand nog één woord van die russen...

Citaat:
Quote from ISW: "Russian Defence Minister Sergei Shoigu attempted to portray the Ukrainian counteroffensive as a failed effort against the backdrop of the NATO Summit.

Shoigu implausibly claimed on 11 July that Ukrainian forces have lost 26,000 servicemembers and 1,244 tanks and infantry fighting vehicles since starting counteroffensive operations on 4 June.

Shoigu also tried to present possible Ukrainian interdiction efforts in southern Ukraine as similarly ineffective by claiming that Russian air defences have intercepted 176 HIMARS rockets and 27 Storm Shadow cruise missiles since the start of the counteroffensive."

Details: According to the ISW assessment, Russian Defence Ministry reporting on Ukrainian losses is "likely highly inflated", with even Russian military bloggers pointing out that the Defence Ministry was counting strikes on already damaged and destroyed vehicles as new losses of Ukrainian equipment.

"Shoigu’s rhetoric about the Ukrainian counteroffensive notably contradicts the Kremlin’s reported media guidance instructing Russian state media not to downplay the counteroffensive or overstate Russian successes. Shoigu may be increasingly ignoring established Kremlin guidance on covering the counteroffensive in a renewed effort to portray the MoD as an effective manager of the war in Ukraine following the Wagner Group’s rebellion," the ISW report reads.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 12:25   #42797
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U maakt er uiteraard een karikatuur van, als de unipolaire wereld eindigt volgt hel en doemenis volgens de aanhangers van die unipolaire wereld, waar U zich tot rekent.
De "Grote Satan" en "Kleine Satan" zullen oogsten wat ze gezaaid hebben, maar NAVO moet van mij niet opgedoekt wordt, als het tenminste zich omvormt tot een minder anti-Russische en anti-Chinese organisatie maar echt alleen maar dient om de veiligheid te waarborgen van de westerse landen, waar het oorspronkelijk voor bedoeld was.
De VN moet niet opgedoekt worden, wel aangepast aan de nieuwe realiteit, dus minder op het Westen gericht, en ook landen als Zuid-Afrika, Brazilië en Indië zouden als permanente leden van de veiligheidsraad moeten opgenomen worden. De nieuwe wereldorde zou geen streng vanuit Washington geleide dictatuur zijn zoals in de jaren 90, maar een forum waar de verschillende polen van de wereld hun verschillen vreedzaam kunnen bespreken en oplossen. Dus niet meer Washington die de VN als ondergeschikte ziet en als forum om hun wil door te voeren. Een verbetering, of niet?

Wat herschrijving van de geschiedenis betreft, er zou veel meer aandacht moeten gaan naar de verschrikkingen van het westerse kolonialisme en neokolonialisme vind ik. Het Westen moet dit toegeven, standbeelden van Churchill, Leopold 2, queen Victoria en andere misdadigers verwijderen en publiekelijk spijt betuigen en herstelbetalingen beginnen aan landen zoals onder meer Indië, maar ook meer recente slachtoffers van westers imperialisme zoals Servië, Libië en Irak. Ook werken om de macht van westerse multinationals te breken, en voor eerlijkere handelsverdragen te gaan. En dan ben ik zelfs bereid om te eisen dat Rusland ook de misdaden die onder het stalinisme begaan zijn niet alleen toegeeft (wat ze al 70 jaar geleden hebben) maar ook Stalin publiekelijk aan de schandpaal van de wereldgeschiedenis te plaatsen. En wat Oekraïne betreft zou Rusland de schade die veroorzaakt werd door de invasie vergoeden, op voorwaarde dat er een billijke regeling komt voor de Russisch taligen, zij het binnen Rusland of binnen Oekraïne.

Dan kunnen alle landen zich toeleggen op echte problemen zoals de extreme armoede in de wereld, de ongelijkheid, en de klimaatopwarming.

Wat denk je, zou dat geen betere wereld zijn?

Het was iets gelijkaardigs waar Poetin op de conferentie van Munchen voor pleitte, maar Westerse leiders waren toen "in shock". "Een wereld niet geleid door het Westen? Die man is een gevaar!" was zowat de teneur.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 juli 2023 om 12:29.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2023, 12:35   #42798
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanuit een ander perspectief - bijvoorbeeld dat van 'De (kandidaat-)Hegemon zélf - kan men stellen dat de 'speciale militaire operatie' van President Putin van het Kremlin net héél duidelijk aantoont dat de VS nog niet lang genoeg landen zijn binnengevallen en nog véél meer militaire bases over heel de wereld dienen te bouwen/gebruiken.

Vanuit datzelfde perspectief zou men zelfs kunnen aandringen op spoed, omdat zich in China en Het Globale Zuiden naar verluidt een 'coalitie van weerstanders' aan het vormen is die vast van plan (b)lijkt President Putin van het Kremlin te (blijven) steunen.

Vanuit datzelfde perspectief kan men niet anders dan belsuiten dat voornoemde 'coalitie' een groot gevaar betekent en bijgevolg een belangrijk doelwit moet worden, omdat ze tot nu toe maar één objectief blijkt te hebben:

Dat probeert het Westen, maar het lukt niet. Ze mogen nog zoveel basissen bouwen als ze willen dat zal alleen maar de weerstand tegen het Westen vergroten. Zelfs met alle westerse wapens, "intelligence" en andere steun, slaagt het Kiev regime er niet in om Rusland te verslaan. En het Chinese leger is zich zo snel aan het ontwikkelen dat China binnen pakweg 10 jaar sterker wordt dan zowel Rusland als de VS militair.

Als het Westen geen anti-westerse coalities wil moeten ze zich net terughoudender opstellen, en meer open voor compromis. Eindelijk toegeven dat de westerse wereldorde verleden tijd is, en gelukkig maar.
Oud 12 juli 2023, 12:40   #42799
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht

Daar geloof ik niet in. Onze taak is om onze politici op dat vlak ter verantwoording te roepen. Ons systeem is niet echt democratisch, maar biedt wel mogelijkheden om de politiek te beïnvloeden. In plaats van de focussen op non-events zoals welke pik de voorzitter van Vooruit! gezogen heeft, misschien eens beginnen om de Oekraïne politiek van onze politici in vraag te stellen, en waarom we voor miljarden aan wapens naar een fascistisch regime moeten sturen.
Oud 12 juli 2023, 12:45   #42800
tomm
Secretaris-Generaal VN

tomm's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
In tegenstelling tot de trololo agitprop, staat Bulgarije volledig achter Oekraine.

Beelden van vandaag : https://www.youtube.com/watch?v=cv0onctOXx0
De eerste minister kwam aan de macht na de vierde verkiezing in 2 jaar tijd, waaraan zo'n kwart van de bevolking deelnam. Politici die de VS tegenwerkten, werden kapot gemaakt en andere met vele miljarden omgekocht, zoals dat meestal gaat.

De Bulgaarse president blijft erbij dat wapens aan het Kiev-regime het conflict gewoon verlengen. Hij vertegenwoordigt hoe de grote meerderheid van de Bulgaren erover denken.
De grote meerderheid van de Bulgaren leeft veel slechter dan 33 jaar geleden, en de wrok tegen het Westen is tastbaar als je in het land rondreist en met de mensen praat.

Laatst gewijzigd door tomm : 12 juli 2023 om 12:46.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be