Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Vakbonden
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Vakbonden Het hoekje voor de vakverenigingen, leden en afgevaardigden. Maar ook voor hen die erbuiten staan en er iets over te vertellen hebben.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 juli 2016, 10:39   #4281
Patrick M.
Eur. Commissievoorzitter
 
Patrick M.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 augustus 2014
Berichten: 8.497
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Het kost ons jaarlijks genoeg geld om ons er wel mee te bemoeien. Mijn gezin kost het jaarlijks 1200€ om de NMBS recht te houden, dan zou ik in uw plaats inderdaad beter wat zwijgen...
Nu begin ik toch echt schrik te krijgen.
Als u er niet mee akkoord bent dat uw gezin jaarlijks 1200€ moet betalen om de NMBS recht te houden, doe er dan iets aan.
Maar u kunt er niks aan doen en dan wel zeggen dat ik moet zwijgen.
Wel ik zwijg niet en daar kunt u ook niks aan doen.
Patrick M. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 11:13   #4282
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Nu begin ik toch echt schrik te krijgen.
Als u er niet mee akkoord bent dat uw gezin jaarlijks 1200€ moet betalen om de NMBS recht te houden, doe er dan iets aan.
Maar u kunt er niks aan doen en dan wel zeggen dat ik moet zwijgen.
Wel ik zwijg niet en daar kunt u ook niks aan doen.
Nee, dat klopt, elementaire beleefdheid is niet besteed aan lui zoals u...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 12:21   #4283
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Zonder treinen, waarvoor ze veel geld moeten betalen zonder ze te gebruiken, zouden ze nog rijker zijn.

Iemand die geld heeft, heeft er geen probleem mee om belastingen te betalen, indien deze centen efficiënt en nuttig gebruikt zouden worden.
Deze mensen zien echter ook hoe er met hun zuurverdiende centjes omgesprongen wordt.

U vergeet gemakshalve dat een "rijke" voor iedere cent heeft moeten vechten.
zonder treinen zou een deel van hun werknemers niet op hun werk raken, omdat ze geen auto hebben of wegen extreme files.
De meeste rijke komen uit rijke families, en zijn fils �* papa.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 12:28   #4284
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Waar spreek ik van lonen verlagen?

Loonkostenverlaging is niet gelijk aan lagere lonen!
Een historicus die ook nog econoom is, zou dit toch moeten weten.

BTW: Ik ben tegen kinderarbeid en uitbuiting.

Wij worden echter uitgebuit door de staat, wij moeten veel belastingen betalen voor akkefietjes van de NMBS te betalen. Moest ik bij de NMBS werken, ik zou me schamen i.p.v. zo hoog van den toren te blazen.
Je kunt de belastingen verlagen, maar dan moet je ergens anders belastingen verhogen, bvb. de belasting op vermogen.
In de meeste welvarende, beschaafde landen moet er veel belasting betaald worden, bvb. in de Scandinavische.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 13:04   #4285
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je kunt de belastingen verlagen, maar dan moet je ergens anders belastingen verhogen, bvb. de belasting op vermogen.
In de meeste welvarende, beschaafde landen moet er veel belasting betaald worden, bvb. in de Scandinavische.
Je kunt de uitgaven beperken en bij de NMBS is dat dus mogelijk. Dan hoef je niet ergens anders extra inkomsten te zoeken.
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 15:19   #4286
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Dit staat er geschreven maar het moet zijn:

Ik werk niet bij de NMBS(maar ik bemoei mij ermee) en ik schaam me omdat ik zo hoog van mijn toren blaas.
Ik denk dat ik genoeg betaal voor de NMBS om me er wel mee te mogen bemoeien.

Ieder jaar opnieuw betaald ons gezin 1500 euro voor de fratsen van de NMBS. In plaats van ons dankbaar te zijn, worden we (is de belastingbetaler) recht in het gezicht gespuwd.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 15:21   #4287
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
Nu begin ik toch echt schrik te krijgen.
Als u er niet mee akkoord bent dat uw gezin jaarlijks 1200€ moet betalen om de NMBS recht te houden, doe er dan iets aan.
Maar u kunt er niks aan doen en dan wel zeggen dat ik moet zwijgen.
Wel ik zwijg niet en daar kunt u ook niks aan doen.
De stakersbonden zijn momenteel nog te machtig, maar dat zal niet lang meer duren.

De belastingbetaler blijft dit niet pikken!
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 15:27   #4288
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Nee, dat klopt, elementaire beleefdheid is niet besteed aan lui zoals u...
Inderdaad.

Hier is maar één woord voor: "Schaamteloos".
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 16:42   #4289
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
Je kunt de belastingen verlagen, maar dan moet je ergens anders belastingen verhogen, bvb. de belasting op vermogen.
In de meeste welvarende, beschaafde landen moet er veel belasting betaald worden, bvb. in de Scandinavische.
Ik denk dat we hier kwa belastingdruk wel in de top drie zitten.
Hetgeen we ervoor terugkrijgen is in vergelijking met andere landen bedroevend weinig.
De NMBS is een heel grote slokop die voor het geld wat ze kost, een bedroevende dienstverlening geeft.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juli 2016, 16:43   #4290
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Je kunt de uitgaven beperken en bij de NMBS is dat dus mogelijk. Dan hoef je niet ergens anders extra inkomsten te zoeken.
Dat is te moeilijk in het denkvermogen van de NMBS-ers.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 01:46   #4291
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Je kunt de uitgaven beperken en bij de NMBS is dat dus mogelijk. Dan hoef je niet ergens anders extra inkomsten te zoeken.
De NMBS is stilaan uitgeperst. Er zijn andere, veel dikkere en rijpere citroenen, zoals de 1% rijksten, die nog niet substantieel hebben moeten bijdragen tot nu toe.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 01:53   #4292
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ik denk dat we hier kwa belastingdruk wel in de top drie zitten.
Hetgeen we ervoor terugkrijgen is in vergelijking met andere landen bedroevend weinig.
De NMBS is een heel grote slokop die voor het geld wat ze kost, een bedroevende dienstverlening geeft.
België zit ook bij de top wat betreft Noord-West-Europa (= de beschaafde, welvarende landen) wat betreft belastingontduiking. Probeer dat eens in Nederland en je wordt bij wijze van spreken levend gevild. Mijn Nederlandse collega's betalen een zorgverzekering elke maand, en ook nog allerlei belastingen die in België niet bestaan, zoals dijkbelasting, afvalbelasting (wat wij betalen voor onze vuilniszakken moeten zij iedere maand afdragen, en dat is net iets meer dan wat wij voor onze vuilniszakken betalen), enzovoort.
En nu zul je weer zeggen, "die andere landen interesseren me niet".
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 06:08   #4293
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De NMBS is stilaan uitgeperst. Er zijn andere, veel dikkere en rijpere citroenen, zoals de 1% rijksten, die nog niet substantieel hebben moeten bijdragen tot nu toe.
We moeten niet meer inkomsten hebben, wxe moeten Godverdomme de uitgaven beperken.

En de NMBS uitgeperst, we gaan eens goed lachen en dan serieus praten.

Som hieronder eens op waar er allemaal al geperst werd bij de NMBS:


__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 06:21   #4294
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
België zit ook bij de top wat betreft Noord-West-Europa (= de beschaafde, welvarende landen) wat betreft belastingontduiking. Probeer dat eens in Nederland en je wordt bij wijze van spreken levend gevild. Mijn Nederlandse collega's betalen een zorgverzekering elke maand, en ook nog allerlei belastingen die in België niet bestaan, zoals dijkbelasting, afvalbelasting (wat wij betalen voor onze vuilniszakken moeten zij iedere maand afdragen, en dat is net iets meer dan wat wij voor onze vuilniszakken betalen), enzovoort.
En nu zul je weer zeggen, "die andere landen interesseren me niet".
Belastingontduiking of ontwijking is enkel rendabel als de belastingdruk te hoog is.

Ik schreef het al eerder, mensen zien niet graag dat hun zuurverdiende centjes door ramen en deuren uitgesmeten worden.

Vraag aan de mensen een eerlijk tarief en werk zorgvuldig met de centen.
Geen verspilling meer, geen akkefietjes meer.

Ondernemers zien met lede ogen aan dat ze hun werknemers niets extra's kunnen geven zonder dat de belastingen met het grootste deel gaan lopen.

Ze hebben, onder goedkeurend oog van de regering, allerlei constructies opgezet om de werknemers zo maximaal mogelijk iets extra's te kunnen geven.

Die extra's gaan van maaltijdcheque, over ecocheque tot en met een dienstwagen. Ook aan dat laatste werd gesleuteld door de grijpgrage regeringen.

Eindconclusie:

De uitgaven moeten dringend naar onder, een zeer moeilijke opdracht daar deze regering ook nog eens de:
  • Intresten van de staatsschuld moet betalen.
  • Gebouwen moet huren die regeringen "Paars-Groen" en "Paars" verkocht hebben tijdens dagen van hoogconjunctuur.
  • Er was er zelfs ene die meende dat bussen gratis reden, ook deze factuur moet uiteindelijk betaald worden.

Een zeer bekende zakenman en politicus, opperde onlangs om "De Lijn" af te schaffen en de privé te laten opereren. Hij vond het nodig om zoveel belastinggeld te verspillen aan zo'n oubollige onderneming.
Nu wordt de privémarkt volledig verstoord door de oversubsidiëring van De Lijn (volgens de brave man).
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 09:42   #4295
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.063
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Een zeer bekende zakenman en politicus, opperde onlangs om "De Lijn" af te schaffen en de privé te laten opereren. Hij vond het nodig om zoveel belastinggeld te verspillen aan zo'n oubollige onderneming.
Nu wordt de privémarkt volledig verstoord door de oversubsidiëring van De Lijn (volgens de brave man).
Het is eigenlijk nog veel erger.
Een privé-onderneming MAG geen geregelde lijndienst opstarten in Vlaanderen,Brussel of Wallonie.

Zelfs niet op een "lijn" die niet ingevuld wordt door geen enkele openbare vervoersonderneming.

Dan kunnen we allemaal samen nog HEEL LANG bezig zijn over het verkeersinfarct en zo....Of die zever van dat "voorstadsnet" rondom Brussel dat alleen maar moet camoufleren dat men perse forenzen wil "vangen" in de netten van de huidige monopoliehouders.(en gegarandeerd zonder waarneembare resultaten aangaande verkeersdrukte omdat daar geheel andere problematieken spelen dan het gemak van die monopoliehouders...)
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 09:46   #4296
Cheminot
Minister
 
Geregistreerd: 8 april 2014
Berichten: 3.812
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kelt Bekijk bericht
Het is eigenlijk nog veel erger.
Een privé-onderneming MAG geen geregelde lijndienst opstarten in Vlaanderen,Brussel of Wallonie.

Zelfs niet op een "lijn" die niet ingevuld wordt door geen enkele openbare vervoersonderneming.

Dan kunnen we allemaal samen nog HEEL LANG bezig zijn over het verkeersinfarct en zo....Of die zever van dat "voorstadsnet" rondom Brussel dat alleen maar moet camoufleren dat men perse forenzen wil "vangen" in de netten van de huidige monopoliehouders.(en gegarandeerd zonder waarneembare resultaten aangaande verkeersdrukte omdat daar geheel andere problematieken spelen dan het gemak van die monopoliehouders...)
Net zoals het spoornet. Er liggen kilometers ongebruikt spoor in dit land die andere ondernemingen kunnen invullen waar de NMBS het niet wilt. Men laat die infrastructuur liever wegroesten om op termijn te zeggen dat het toch te laat is. Triestig land...
Cheminot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 10:41   #4297
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cheminot Bekijk bericht
Net zoals het spoornet. Er liggen kilometers ongebruikt spoor in dit land die andere ondernemingen kunnen invullen waar de NMBS het niet wilt. Men laat die infrastructuur liever wegroesten om op termijn te zeggen dat het toch te laat is. Triestig land...
Inderdaad, hoog tijd dat hier verandering in komt.
Waarschijnlijk kan zoiets in dit land alleen door de vakbonden te kortwieken.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 10:53   #4298
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
We moeten niet meer inkomsten hebben, wxe moeten Godverdomme de uitgaven beperken.

En de NMBS uitgeperst, we gaan eens goed lachen en dan serieus praten.

Som hieronder eens op waar er allemaal al geperst werd bij de NMBS:
De NMBS doet het al met veel minder personeel dan enkele jaren geleden. (zie boven)

En ja, we moeten meer inkomsten hebben, de 1 % rijksten, die godverdomme massaal geprofiteerd hebben en veel vlugger hun rijkdom zagen groeien dan de rest, moeten bijdragen, punt.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 10:56   #4299
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 71.607
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
De NMBS doet het al met veel minder personeel dan enkele jaren geleden. (zie boven)

En ja, we moeten meer inkomsten hebben, de 1 % rijksten, die godverdomme massaal geprofiteerd hebben en veel vlugger hun rijkdom zagen groeien dan de rest, moeten bijdragen, punt.
VERKEERD

UITGAVEN ONDER CONTROLE BRENGEN IS DE ENIGE OPTIE.

NU AL ZIJN DE GROTE BEDRIJVEN VERDWENEN UIT VLAANDEREN, DIT OMDAT WIJ GODVERDOMME EEN ONBETAALBARE STAATSRUIF HEBBEN.

MAAR PRAAT GERUST DE PVDA NA, IEDEREEN EVEN ARM!
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 juli 2016, 11:01   #4300
tomm
Secretaris-Generaal VN
 
tomm's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 41.377
Standaard

reservespeler
Citaat:
Belastingontduiking of ontwijking is enkel rendabel als de belastingdruk te hoog is.
Haha, ik ken genoeg derde wereldlanden waar de belastingdruk zowiezo laag is (10%) en er TOCH massaal belastingen ontdoken worden, gewoon omdat het kan. In Scandinavië is de belastingdruk hoger dan in België, maar niemand ontwijkt er de belastingen, gewoon omdat dit corruptievrije, hoogontwikkelde beschaafde landen zijn.



Citaat:
Ik schreef het al eerder, mensen zien niet graag dat hun zuurverdiende centjes door ramen en deuren uitgesmeten worden.
Dat gebeurt misschien, maar zoals al gezegd dan door de top, het NMBS personeel heeft genoeg moeten inleveren. Mensen moeten kwaad worden op de privileges die de top krijgt, zowel bij de overheid als in de privé.

Citaat:
Vraag aan de mensen een eerlijk tarief en werk zorgvuldig met de centen.
Geen verspilling meer, geen akkefietjes meer.
Dat is dan ook gebeurd, tenminste wat het personeel betreft.


Citaat:
Ondernemers zien met lede ogen aan dat ze hun werknemers niets extra's kunnen geven zonder dat de belastingen met het grootste deel gaan lopen.
zoals al gezegd, ondernemers werden in België steeds rijker, die belastingen zijn gewoon een excuus om hun werknemers niets te gunnen.

Citaat:
Ze hebben, onder goedkeurend oog van de regering, allerlei constructies opgezet om de werknemers zo maximaal mogelijk iets extra's te kunnen geven.
gelukkig maar

Citaat:
Die extra's gaan van maaltijdcheque, over ecocheque tot en met een dienstwagen. Ook aan dat laatste werd gesleuteld door de grijpgrage regeringen.
Die bedrijfswagen wordt vooral misbruikt door de middenkaders en de top.

Eindconclusie:

Citaat:
De uitgaven moeten dringend naar onder, een zeer moeilijke opdracht daar deze regering ook nog eens de:
Aan de top kan er nog serieus bespaard worden, maar dat gebeurt niet, want zijn over het algemeen vriendjes van de politici.


Citaat:
Een zeer bekende zakenman en politicus, opperde onlangs om "De Lijn" af te schaffen en de privé te laten opereren. Hij vond het nodig om zoveel belastinggeld te verspillen aan zo'n oubollige onderneming.
Nu wordt de privémarkt volledig verstoord door de oversubsidiëring van De Lijn (volgens de brave man).
Delijn privatiseren staat gelijk aan het veel duurder maken er van. Geen verschil met het spoor op dat vlak. Dus dat zal niet gebeuren want NVA is bang om stemmen te verliezen.
tomm is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:30.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be