![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4281 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... de moderatie doet meer dan haar best. In alle openheid en met ieders inspraak. Maar ja, voor sommigen zoals jij zal het nooit goed zijn natuurlijk. Je moet en zal altijd wel iets vinden om op te vitten. Het lijkt wel alsof het je roeping is om overal racisme te zoeken. Ik denk echt dat ons forum beter af zou zijn zonder jou. En ik vind dat jammer. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4282 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Als er effectief sprake is van racisme dan zullen we de berichten verwijderen en de daders aanspreken of zelf bannen uit het forum. snappie...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4283 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Racisme aan de kak stellen valt onder de vrije meningsuiting. Het siert u niet dat ge probeert die vrije meningsuiting aan banden te leggen. het getuigt van het feit dat ge die mening niet aan kunt en geen argumenten hebt.
![]() |
![]() |
#4284 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 10 november 2011 om 07:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4285 | |
|
![]() Citaat:
Tuurlijk wel. FIFY Door de band negeer ik stropoppen. Er tegenin gaan heeft, zeker bij u, weinig zin, dus verspil ik er mijn tijd niet aan.
![]() |
![]() |
#4286 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat u pleitbezorger was voor volwassen discussies op niveau? Hoe laag kan iemand vallen? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4287 | |
|
![]() Citaat:
Wie de bal kaatst, Paulus ...
![]() |
![]() |
#4288 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vervalst quotes, zodat het lijkt alsof ik dingen zou zeggen die ik nooit gezegd heb. U maakt van mij tot een leugenaar, door teksten te veranderen in een quote, met mijn naam erboven. Heel erg laag vind ik dat. Zo maak je, mijn inziens, ons forum compleet naar de vaantjes. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4289 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door argumenten te negeren en/of er stropoppen van te maken help je de discussie/het forum naar de vaantjes. Deze werkwijze heeft blijkbaar wel enig effect. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4290 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zeggen dat je iets aan de kaak stelt, zeggen dat ik argumentatie naast mij neerleg, is nog wat anders dan het daadwerkelijk doen. Ik zei het al eerder: Geef mij 2 postings van jou, waarin je je ongelijk toegeeft, en ik toon er 10 van mij in de plaats. Ook al heb je duizenden postings meer dan ik. Tot zolang blijkt wel wie hier de persoon is, dingen naast zich neer legt. De werkwijze die nu gehanteerd wordt, namelijk: mij dingen doen zeggen in een quote, die ik nooit geschreven heb. Om er vervolgens op te reageren, dat is heel erg gemeen. Het is alvast geen methode die iemand zou gebruiken, die degelijke argumentatie heeft. Neen. Zeker niet tegenover iemand die al eens zijn ongelijk kan toegeven. Het is de methode van een valsspeler die geen kant meer op kan. Hoe zou jij het vinden als je quotes zag staan onder jou naam met dingen die je nooit hebt gezegd en ook nooit zou zeggen, met de nodige reacties eronder? Als je vindt dat dit moet kunnen, laat het mij dan eens weten wil je? Maar als je vindt van niet, zeg dat dan ook. Want nu lijkt je wel dergelijke gemene technieken te steunen vind ik. En dat verwachttte ik niet van jou. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 november 2011 om 08:48. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4291 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4292 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie negeert hier de vragen? Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4293 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4294 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En nu jij: Citaat:
Paulus. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4295 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dolf en zijn katholicisme zijn een andere discussie ![]() Maar er leid echt geen logisch denkend pad die u leid van niks geloven naar haat voor iemand die wel geloofd, dat vind u enkel terug in de religieboeken. en ik zeg dat elke monotheïstische godsdient haat predikt ten overstaan van andersdenkenden en dit zit vervat in wat een religie inhoudt: namelijk het geloven in...en hoe meer mensen andere dingen geloven hoe minder belang de religie inneemt (ook het verplicht van kinds af indoctrineren mag u hier situeren); houdt het geloven op, dan houdt de religie op. Ik kan erin komen dat dit niet aanvaardbaar is voor de aanhangers. (u ziet ik zeg het niet gewoon, 't wordt ook nog eens onderbouwd ![]()
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 12 november 2011 om 12:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4296 |
Staatssecretaris
|
![]() De religie is uitgevonden om het geloof kapot te maken.
Ik weet dat God bestaat, maar ik weet ook dat hij/zij niet op een troon zit ergens in een hoekje van het universum. Dat is een opgedrongen visie van een meute priesters die een kopij wilden maken van een keizerrijk om uiteindelijk zelf de adel uit te maken. God is omnipotent, omnipresent en omniscient. Kortom die zit overal. En als men dat beseft is het gewoon belachelijk dat Christenen, Muslims, enz met elkaar vechten. Want ze vechten tegen God zelf. Maar ja, wie heeft er oren naar. Ze weten het allemaal beter. Doe maar verder ! Men zal verstelt staan als men de pijp aan maarten geeft. (dood gaat). Veel zullen zien, in welke zottigheden ze hebben gelooft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4297 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#4298 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4299 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
gelovigen....geef ze 10 zinnen en ze bedreigen hun medemens... ![]()
![]() |
![]() |
#4300 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |