![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#43041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt. Jij bent daarvoor te intelligent. Jij voert hier gewoon de propaganda uit van een land dat een ander land bezet, en daar misdaden tegen de menselijkheid begaat. Maar je weet de scheldwoorden in te houden, inderdaad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is allemaal een machtsstrijd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43043 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doelbewust draadjes proberen te laten ontsporen door off-topic over israël, westbank arabieren, cuba, kosovo, yougoslavië, kenia, oeganda, china, brazilië, en desnoods over de zuidpool of over native tribes in de VS te beginnen is een vaste modus operandi geworden.
In het begin is dat grappig, daarna storend, en op de duur ergerlijk. Zo maak je oeverloze meta-discussies die molenwiekend alle mogelijke richtingen uitgaan behalve over het onderwerp zelf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#43044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() In de niet-religieuze betekenis van het woord is dat niet eens mis. Klein prutslandje, in theorie bijna onverdedigbaar, kleine bevolking, omgeven door tientallen miljoenen vijanden en dat zich door niemand laat afzeiken en zijn eigen nationaal belang laat primeren op alles en ten koste van alles. Ja, dat respecteer ik. Maar verder is dit stuff voor in de juiste draadjes te bespreken, en niet voor een draadje over de Krim. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43046 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beelden van Staryi Krym op het bezette schiereiland : een gigantisch munitiedepot van de russen dat al sinds 4u deze morgen in brand staat. En kijk eens hoe dicht het op de bevoorradingsroute ligt die de (beschadigde) Kerch brug als toegangspoort heeft/had ?
https://www.youtube.com/watch?v=JQEOCV-yZuM |
![]() |
![]() |
![]() |
#43047 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kleine quiz met nuances, we gaan u dan haarfijn het juiste antwoord geven... 1/ ben ik voor of tegen RU in het algemeen ? 2/ ben ik voor of tegen RU als economie, land entiteit om handel mee te drijven ? 3/ ben ik voor of tegen de Russische bevolking ? 4/ ben ik voor of tegen de Russische politiek ? 5/ ben ik voor of tegen de 'Kremlin gezachtsstructuur' ? 6/ ben ik voor of tegen Russische soldaten ? 7/ Ben ik voor of tegen de oorlog zoals gevoerd in UKR door RU ? 8/ vind ik Pravda.ru objectief ? 9/ ben ik voor of tegen fakenews ? 10/ ben ik voor of tegen verschuiven van grenzen ? voila begin maar 5/ ben ik voor of tegen de |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43048 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We gaan eens proberen één getalletje scherp te krijgen... neem nu het verlies aan tanks UKR versus RU... wie verliest er wie wint er ? dit zijn objectieve data.... je krijgt het gewoon niet over uw lippen, ben het vrij zeker, je gaat nu beginnen over israel, of een of ander verhaaltje... Probeer eens een zinvol getal uit uw databanken te prutsen en probeer zelfs eventjes rekening te houden met wat zelfs Putin al toegegeven heeft dat hij verloren heeft.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43049 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het er niet toe doet en allemaal een machtstrijd is, moet je niet afkomen met territoriale integriteit, mensenrechten of internationale wetten in een eerlijke discussie, tenzij het je bedoeling is westerse propaganda te verspreiden, met dezelfde valse argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43050 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat het Westen het regime zou bewapenen en sancties tegen Rusland instellen omdat Rusland de territoriale integriteit van Oekraine zou geschonden hebben is dus pure zever, toch doet u mee aan de comedie en beweert u dat dat wel zo is. Terwijl u heel goed weet dat dit niet zo is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43051 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"zou geschonden hebben"... ![]() ![]() Daar zakt je broek toch van af van zulke hypocrisie ? Hebben we het ons allemaal collectief zitten inbeelden dat de russen hun buurland zijn binnengevallen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen enkel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43054 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43055 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Israel respecteert geen van de 3, al vele decennia. U vindt Israel OK dus dar wil automatisch zeggen dat je deze zaken enkel gebruikt tegen Rusland om hun propagandawaarde, niet omdat je deze zaken zelf ook belangrijk vindt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43056 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Open desnoods honderd draadjes om te discussiëren over de chinezen, oeganda, lybië, kenia, brazilië , de Humbold Pinguins, enz enz. Dan kunnen we ondertussen on-topic hier over het topic onderwerp praten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb tot vermoeiends toe al bewezen dat Israel een mandaat heeft van de UNO om daar te verblijven... dat is een gevolg van de WOII nazisme story waartegen Putin nu aan het vechten is die dan een onnozel probleem geschapen heeft.. Dank u Paul voor de duiding maar ik lees dat niet en ik blijf mijn pravda mening trouw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43058 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43059 |
Parlementslid
|
![]() Wie neemt die leugenachtige, apologetische propagandaschrijfsels van Tomm nog serieus?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43060 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sowieso voor het Westen is het volkerenrecht niet belangrijk. Ze hebben het zelf meermaals geschonden en sommige van hun bondgenoten schenden het reeds decennia. Waarom zou het dan voor Rusland belangrijk moeten zijn? Het recht dient gerespecteerd te worden door iedereen of door niemand. Als recht voor de ene wel geldt en voor de andere niet is dit geen recht maar onrecht. |
|
![]() |
![]() |