![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#43501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ondertussen geloof ik al lang niet meer dat u een onbevangen buitenstaander bent. U doet niets met de informatie die ik aanreik, gaat er ook niet op in en blijft gewoon dezelfde propaganda spuien. Voor U zegt dat ik dat ook doe, ik ga in op alle argumenten die mij aangereikt worden om mij van het tegendeel te overtuigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43502 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Euh, ja, als dat belangrijk is voor U, is dat toch de essentiele reden om te emigreren: gaan naar daar waar de principes van de samenleving beter overeenkomen met uw wensen, zodat ge daar vanzelf een beter geintegreerd burger zijt dan in uw heimat. Een andere legitieme reden voor migratie is er niet he.
Laatst gewijzigd door patrickve : 27 juli 2023 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43503 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen migreren voornamelijk om het elders economisch beter te hebben, om bij hun familie te zijn, of omdat het klimaat gunstiger is. Politieke vluchtelingen zijn slechts een miniem percentage van het aantal vluchtelingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weerhoud u er echter niet van argumenten aan te reiken waarmee u mij ervan kunt overtuigen dat 'wij' 'hier' in 'een dictatuur' leven. 2) U gelooft uiteraard wat u wilt. U wéét evenwel nog steeds niet wat ik al dan niet doe. Denkt u dat mijn leven zich beperkt tot wat gebekvecht en spotternij op een forum? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43505 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.liberation.fr/checknews/...N5GXN2RMQOYYE/ Er is hier helemaal geen persvrijheid, wie buiten de lijntjes kleurt vliegt buiten. En dan had ik het nog niet over Assange en co. natuurlijk, ook daar zwijgt U over als vermoord. 2) Nogmaals ik kan enkel voortgaan op wat ik hier lees. Bvb. U gaf geen reacties op de getuigenissen van de Belgen die in Rusland wonen, en alles tegenspreken wat men in het Westen over Rusland beweert, u blijft zich baseren op eenzijdige propaganda om uw mening over Rusland te bepalen, ook wat betreft de Joods-Amerikaanse (geen Russische) beschuldigingen van nazisme tegen het regime in Kiev, en bewijzen van intimidatie en onderdrukking blijft u doofstom, om vervolgens gewoon de weerlegde propaganda te herhalen. Hedendaagse propaganda is subtiel, en zekere tegenwind kan, maar wie te ver gaat vliegt buiten of erger. Zowel in Rusland als in het Westen. Laatst gewijzigd door tomm : 27 juli 2023 om 16:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste van die landen hebben schijt aan het Westen. Zullen zich vooral de les niet laten voorschrijven door het Westen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Op zijn laatste show (2019) met afrikaanse leiders waren er nog 43 staatshoofden aanwezig. Nu in 2023 zullen er slechts 17 staatshoofden deelnemen. Zelfs de president van het jou oh zo bekende Kenya stuurt zijn kat naar Putler zijn top omdat hij de russische chantage met de grain deal niet pikt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43509 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bon...
Vandaag de 27ste konden we op Ukrainska Pravda lezen (ook in het Russisch) dat de President ,waarschijnlijk voor de laatste keer,het advies geeft aan de bezetters (en hun aanhang) om de Krim te verlaten,nu de Kherch brug nog enigszins lijkt te functioneren..... Tekeningetje bij maken? Zou er nog IEMAND op deze planeet zijn die twijfelt aan wat de uiteindelijke bestemming van dat kunstwerk gaat zijn,met of zonder "bezetting"? |
![]() |
![]() |
![]() |
#43510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die mensen worden angst aangejaagd. Net als onze leiders het in de broek doen. Hieronder een artikel uit Malawi. Het illustreert perfect de gang van zaken. Terreur en angst zaaien. Chakwera fails to attend Russia-Africa summit fearing US & UK sanctions LINK 27 jul 2023 President Lazarus Chakwera has failed to attend the Russia-Africa amid fears of sanctions from United States and United Kingdom. (...)
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 27 juli 2023 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43511 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het moeten zware en moeilijke dagen zijn daar in Olgino... Uit je eigen link : Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Diegenen die wel aanwezig zijn:
Hosts
Other attendees
![]() |
#43513 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie bijvoorbeeld dat Rwanda niet aanwezig is.
Kagame zit stevig in de zak van zijn Angelsaksische donoren. Kenia is inderdaad niet aanwezig. Belangrijke landen als Nigeria, Egypte en vooral Zuid-Afrika, dat lid is van de BRICS, zijn wel aanwezig.
![]() |
#43514 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een lijst met 43 presidenten krimpt naar slechts 17, en dan ga jij je vrolijk maken dat er nog een paar derderangslanden toch nog een soort veredelde lakei sturen ? Stel je je echt de vraag niet waarom meer dan de helft van de presidenten hun kat stuurt naar Putler zijn show ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43515 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Egypte is aanwezig, Zuid-afrika ook, Nigeria stuurt een nobody in plaats van hun president, wat genoeg zegt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feiten zijn feiten, die liegen niet. 2019 : 43 fans 2023 : 17 fans De rest heeft duidelijk geen zin om hun wagonnetje aan te pikken bij een verliezende partij die hen trouwens alleen maar wil gebruiken als bijkomend argument in hun hegemonie over Oekraine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43518 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2019: niemand afgedreigd 2023: angst en terreur beperken de vrijheid van vergadering
![]() |
![]() |
#43519 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Keniaanse elite is in het zadel geplaatst door de VS en gaat altijd voor de hoogstbiedende. Maar als dat China is kiezen ze voor China. De VS had er echter heel veel voor over om Afrikaanse leiders niet te laten deelnemen, in de koloniale geest dat het Westen wel zal beslissen wat goed is voor Afrika.Volgens Chisekedi werd er erg veel druk op gem uitgeoefend om niet te komen. En uiteraard werd met geld gestrooid. Het Westen teert op corruptie om Afrika onder de duim te houden. Sowieso, 2 van de belangrijkste landen, Zuid-Afrika en Ethiopie, komen zeker. En nog tal van anderen ook, zoals Angola, Mocambique, Zimbabwe, etc. Over Kenia gesproken, de mensen zijn het wanbeleid van hun ultra-corrupte elite meer dan beu, dagelijks zijn er rellen en dagelijks vallen er doden. Mensen kunnen zelfs de basisproducten niet meer kopen, er heerst honger. Vandaag werd het enige pro-westerse regime in de Sahel afgezet in Niger. De Fransen stalen voor miljarden aan uranium uit het doodarme land en gaven niets terug. Hopelijk worden de Fransen vlug onteigend. Er is geen weg terug de dekolonisatie gaat gewoon verder. Ik ben er zeker van dat het regime in Kenia binnenkort omver gegooid wordt, de Chinezen hebben heel wat aan invloed gewonnen, ondanks constante Anglo-Amerikaanse machinaties tegen de Chinezen. De Anglo-Keniaanse elite staat ook onder druk, het boegbeeld van deze elite kreeg enkele jaren geleden "toevallig" te veel morfine ingespoten tijdens een routine operatie. Het lijkt mij vanzelfsprekend dat ook heel wat blanke Zuid-Afrikanen onteigend worden. Ze kunnen dan in ghetto s gaan leven zoals degene die ze al generaties onderdrukken, of verhuizen naar het Westen. Dit is een proces dat niet tegen te houden is, net als de steeds sterkere verankering van Rusland en China. Laatst gewijzigd door tomm : 27 juli 2023 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toen Blinken Afrika bezocht, was er veel minder enthousiasme Het "isoleren van Rusland" is niet gelukt, net zo min als het "lenteoffensief" of het "economisch wurgen van Rusland". Rusland gaat dit winnen. Biden speelt daar nu al op in door te zeggen "ze wilden heel Oekraine, dat hebben ze niet". Hij dekt zich nu al in, vooral ook omdat de druk ook in Washington toeneemt om er een einde aan te breien. (zie boven). Een leugen trouwens want Poetin heeft nooit gezegd dat hij heel Oekraine wilde annexeren bij Rusland. . Het ziet er niet al te best uit voor de westerse wereldorde. ![]() ![]() En dus ziet het er goed uit voor de rest van de wereld. Laatst gewijzigd door tomm : 27 juli 2023 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |