![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
![]() |
#43961 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43962 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het een idiote opmerking van hem. Tomm schrijft hier een boekwerk waarin hij alles van de imperialistische regimes in Moskou en Peking goedpraat, maar Het Oosten gaat hier afgeven op een Westerse democratie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43963 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, ik wil hier geen polemiek meer over starten. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 6 augustus 2023 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43964 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mocht Oekraïne soeverein zijn, dan had u gelijk, maar dan was Putin volgens mij Oekraïne ook niet binnen gereden.
Niemand is mijn koning en niemand is mijn slaaf Laatst gewijzigd door gunter5148 : 6 augustus 2023 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43965 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43966 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De stoorzender voor iedere Belgicist, de perfide Hollander. Nu ja, wel eens vaker de Vlaming die zijn plaats niet kent.
Laatst gewijzigd door Weyland : 6 augustus 2023 om 17:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43967 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het scheelt echt niet veel meer, hé. Zo goed als élke vierkante centimeter aardoppervlak die ooit door een Chinese keizer of een Russische tsaar werd gestolen/ingepalmd/veroverd en aan het imperium van het eigen Herrenvolk toegevoegd, dient tot het einde der tijden 'Chinees' of 'Russisch' te blijven. Eenieder die daar anders over denkt, is een gehersenspoelde halve of héle nazi-satanist die duizend - desnoods nucleaire - bommen & granaten op de kop verdient.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 6 augustus 2023 om 18:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43968 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43969 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het regime en het Westen zijn al jaren bezig de confrontatie met Rusland stelselmatig op te bouwen. Het is nog verwonderlijk dat het bij Oekraïne blijft en geen kernoorlog is geworden. "Demilitarisatie" en "denazificatie" gebeuren in de praktijk, bvb. van de beruchte Azov militie schieten er nog maar weinig over. Wat uiteraard een goede zaak is. Het is jammer dat het zo ver moest komen, maar het regime liet hen weinig keuze, ze hadden het vredesakkoord verworpen. En zoals je boven kunt zien is Oekraïne slechts de opstap naar Rusland zelf. Op dat artikel kwam bijzonder weinig repliek, nochtans super belangrijk om het hele plaatje te kennen. Niet dat U daarin geïnteresseerd bent, ik heb al lang door dat uw wereldbeeld bevestigd zien voor U belangrijk is, "Poetin is de oorzaak van al het kwaad, zonder Poetin was Rusland nu een welvarende democratie", "het Westen staat voor vrijheid en democratie", etc. en dat U vermijdt dingen te lezen die het zouden kunnen doen wankelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43970 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het regime en het Westen zijn al jaren bezig de confrontatie met Rusland stelselmatig op te bouwen. Het is nog verwonderlijk dat het bij Oekraïne blijft en geen kernoorlog is geworden. "Demilitarisatie" en "denazificatie" gebeuren in de praktijk, bvb. van de beruchte Azov militie schieten er nog maar weinig over. Wat uiteraard een goede zaak is. Het is jammer dat het zo ver moest komen, maar het regime liet hen weinig keuze, ze hadden het vredesakkoord verworpen. En zoals je boven kunt zien is Oekraïne slechts de opstap naar Rusland zelf. Op dat artikel kwam bijzonder weinig repliek, nochtans super belangrijk om het hele plaatje te kennen. Niet dat U daarin geïnteresseerd bent, ik heb al lang door dat uw wereldbeeld bevestigd zien voor U belangrijk is, "Poetin is de oorzaak van al het kwaad, zonder Poetin was Rusland nu een welvarende democratie", "het Westen staat voor vrijheid en democratie", etc. en dat U vermijdt dingen te lezen die het zouden kunnen doen wankelen. Laatst gewijzigd door tomm : 6 augustus 2023 om 23:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43971 | |||||||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pandareus
Citaat:
Goed, binnen 2 maand klappen we verder, IK geloof er niet in U duidelijk wel, we zullen zien wie gelijk zal krijgen. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vanaf duidelijk wordt dat het conflict bevroren wordt, zal ik de eerste zijn om het er eens dik in te wrijven dat U het al die tijd bij het verkeerde einde had. (moest het omgekeerd zijn zou je die kans ook niet onbenut laten) Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43972 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43973 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb hier haarscherp aangegeven waarom het Westen veel imperialistischer is dan China of Rusland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43974 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43975 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43976 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dient Hawai of Alaska tot het einde der tijden Amerikaans te blijven? Denk je dat de Amerikanen zomaar zouden aanvaarden moesten deze gebieden zich afscheuren/afgepakt worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43977 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En U blijft volhouden dat het Westen niet bezig is om ex-Sovjet-landen tegen elkaar op te zetten en te verdelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43978 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op geen enkel moment de laatste eeuwen of zelfs millenia waren er meer dan een een paar landen die Tibet als onafhankelijk erkenden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43979 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Poetin zei wel, terecht, dat Oekraïners en Russen broedervolkeren zijn, en dat grote delen van wat sinds de jaren 90 als Oekraïne beschouwd wordt cultureel en historisch eigenlijk Russisch zijn. En als je de geschiedenis kent valt daar geen spelt tussen te krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43980 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerlijk zijn he.
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 7 augustus 2023 om 00:46. |
|
![]() |