![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Haha, ik zie het al voormij... De Nazistische Studenten Verening strijdt tegen anti-semitisme!!! Aiai, de f¨hrer zou het moeten weten ![]()
![]() |
![]() |
#425 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#430 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Vreemdeling
|
![]() natuurlijk niet, dan had er in rusland een of ander ket me rasta's gezeten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | ||||||
Schepen
|
![]() Citaat:
2) Sorry maar ik vraag niet aan elk persoon die flyers uitdeelt zijn identiteitskaart. 3) Kijk als ik ga betogen aan het Vlaams Blok hoofdkwartier tegen racisme is dat wel mooi maar dat levert niets op. Wanneer ik echter iets doe voor verdraagzaamheid waardoor ik mensen van verschillende culturen elkaar beter kan laten begrijpen levert dat wel iets op. Ik vind het dan ook nuttiger om het Vlaams Blok aan te vallen in een debat i.p.v. op straat, politiek moet verbaal gevoerd worden! 4) ik denk dat zonder die acties de Vlaams Blok stemmen nu nog meer de pan zouden uitrijzen. En aan de modale burger geeft zo een actie een positiever beeld dan ongeordende betogingen die het Vlaams Blok dan ook nog eens graag aangrijpt in de rol van het slachtoffer. 5) Links moet inderdaad ook niet gestigmatiseerd worden, maar ik denk dat stigmatisatie van rechts in dit land wel iets trivialer is. Ik merk toch dat we het op details na stilletjes aan eens worden ![]()
![]() |
![]() |
#437 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Als er naast het Vlaams Blok in Vlaanderen nog 1 beweging is die racistisch is, dan is het wel de AEL. Het is overigens hilarisch om te zien hoe deze partij haar grootste tegenstander (het VB voor de slechte verstaander) een belangrijk programmapunt heeft bezorgd.
![]() |
![]() |
#438 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind ook dat de AEL veel meer aandacht krijgen dan ze momenteel waard zijn. We staan organisatorisch en qua lidmaatschap veel verder dan de AEL maar wij komen nergens aan de bak in de media. De AEL moet maar een persbericht versturen en het is wereldnieuws. Nu, daar kan de AEL niets aan doen. Mocht iemand trouwens geïnteresseerd zijn in de standpunten van LSP (en van de andere partijen) over 'multiculturele' onderwerpen dan kun je hier terecht. http://www.kifkif.be/overzicht.php Je zult zien dat we geen 'cheerleaders' van de islam zijn en duidelijke standpunten innemen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Weet je waarom de AEL zoveel in het nieuws is? Door het Vlaams Blok, en weet je door wie het Blok zeker 30.000 stemmen haalt in antwerpen? Juist de AEL. Wat dat van die leden betreft daar ben ik zelfs van overtuigd, hadden jullie ook niet meer stemmen dan de AEL bij de laatste verkiezingen?
![]() |
![]() |
#440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat zij niet deelnemen aan de Europese verkiezingen en wij wel is een betere indicatie van de krachtsverhouding tussen LSP en AEL dan de media-aandacht die een partij krijgt. Niet dat we daar vet mee zijn maar kom. Het toont aan hoe relatief het allemaal is. Tot vorig jaar was de CD&V bij wijze van spreken de paria van Vlaanderen en nu halen ze 30% in de pijlingen en komen ze volop in de media. |
||
![]() |
![]() |