![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Triest ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vele diepgelovigen zijn eveneens overtuigd dat het antwoord op de vraag of God bestaat, niet mogelijk en/of niet wenselijk te bereiken valt. Ik denk vooreerst aan Alvin Plantinga. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
2) Je citeert bekende wetenschappers die zelfverklaarde agnosten zijn en dan kom je vertellen dat een agnost geen mening mag hebben over zulke onderwerpen? Dan mag je ze ook niet citeren he! Wil je me nu gewoon eens antwoorden op al de argumenten die ik je in mijn laatste posts gegeven heb ipv. me te zeggen dat ik zulke argementen niet mag stellen volgens jou? Laatst gewijzigd door Rizzz : 15 april 2008 om 01:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat is dan het verschil? bestaan van schepper vs. bestaan van "averroes" !!?
Laatst gewijzigd door Averroes : 15 april 2008 om 01:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#427 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral niet té veel zelfvertrouwen krijgen zou ik zeggen.
Citaat:
Citaat:
(Dat is nu zo, maar we gaan daar niet dieper op in.) Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 15 april 2008 om 01:29. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Of ik geloof of niet dat averroes bestaat is totaal naast de kwestie. Je blijft maar rond de pot draaien he, kan je me niet antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nee .. dit gaat niet werken .. echt waar niet!
Stap 1: Twijfelen Stap 2: Zich afvragen Stap 3: Nadenken De rest ....... beslissen of de 3 stappen herhalen .. anders kan je niet de waarheid vinden.
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge zijt een weerwoord onwaardig. Laatst gewijzigd door lombas : 15 april 2008 om 01:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Dus niet evolutie van stroom, computers en elektronische woordenboeken en andere informatie .. geen klavier in wasmachine ... geen toeval ... geen apen ... geen automatische programma .. Hoe wil je dat ik jou ga antwoord terwijl niemand van jullie mijn argumenten probeerde te ontkrachten: 1) onmogelijkheid van eeuwig opeenvolgen van de oorzaken .. 2) het leven, liefde, hoop, blijheid, wil en intellect .. uit levenloze, irrationele, doelloze en blinde materie.
Laatst gewijzigd door Averroes : 15 april 2008 om 01:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Is dit alles wat je kan zeggen ??!!!
Je bewijst gewoon dat je niet kan nadenken .. Luister vriend .. in deze context hier met mijn discussie met Rizz is er GEEN enkel verschil tussen het bestaan van scheper en het bestaan van persoon "averroes". Je zegt ik kom je vast pakken .. ok kom vast pakken en wie zegt dan dat ik die "averroes" ben? welke bewijs ga je brengen dat ik die "averroes" op het forum ben ???!!! ![]()
![]() |
#433 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wil je me nu eens antwoorden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik ga niets antwoorden man .. want je zegt niets nieuw .. u blijft gewoon herhalen wat u meermals hebt geschreven.
Laatst gewijzigd door Averroes : 15 april 2008 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Je enige antwoord in de laatste posts is de vraag of averroes bestaat, dit is volledig naast de kwestie. Waarom is het naast de kwestie? Wel, het is perfect mogelijk dat iemand wel gelooft dat een persoon bestaat die zichzelf averroes noemt op dit forum, maar dat die zelfde persoon niet gelooft dat een schepper de oorzaak is van het bestaan van die averroes, dat is toch niet zo moeilijk om te begrijpen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als de persoon "averroes" niet bestaat.. waarom dan met apen, computer programma, elektrische toevalligheden .. gaan discussieren ?? ![]() In deze kwestie is er geen enkel verschil tussen "averroes" en "schepper" .. als je anders beweert: bewijs maar.
![]() |
![]() |
#437 |
Minister-President
|
![]() Nee, maar ik zou het wel kunnen bewijzen. Ik zou je kunnen wegen, je mate van mensen enerveren kunnen bepalen, je hartslag meten, je bloeddruk meten, je hersenactiviteit meten, enz... Wat doe je met allahaha? Kun je hem(hij heeft wel een geslacht blijkbaar) wegen? Zijn bloeddruk meten? De lengte van zijn geslacht bepalen?
![]() |
#438 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wuahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Minister-President
|
![]() Dat denk ik dus niet... Je moet ze frontaal aanvallen, ideeën kan je moeilijk vasthouden als ze keer op keer ontkracht worden. De enige remedie tegen geloof is blijven hameren op de waanzin er van.
NVA= Niet Veel Avance Laatst gewijzigd door Tommm : 15 april 2008 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Tegen geloof wel ja, dat klopt. Maar niet tegen prietpraat. En dat gehalte is hier toch wel absurd hoog.
|
![]() |
![]() |