![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Vreemdeling
|
![]() Langs de ene kant willen de Vlaamse partijen BHV stemmen(omdat ze niet volledig gezichtsverlies zouden lijden t.o.v. hun beloften aan de kiezers), maar dan gaan zij zelf aan de anderen zeggen wat ze kunnen doen om het tegen te houden!!!De wereld op z'n kop.Wat een farce is dit.Het enige dat Leterme nog kan doen is het ontslag van de regering vragen en dat de Walen het zelf oplossen.Zo zou hij nog enigzins zijn gezicht kunnen redden.Hij moet evenwel nooit meer op een lijst van kandidaat regeringsleiders staan, hopeloos geval.
QUOTE=DebianFox;3391546]Bron Spannend ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De Morgen 8 mei 2008 20:28
Wanneer zal B-H-V gesplitst worden? vanmiddag 66 (5%) tegen 15 juli 2008 98 (8%) tegen 2009 239 (19%) tegen 2011 128 (10%) later dan 2011 136 (11%) nooit 597 (47%) Totaal: 1264 |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat is juist het grondgebied van dat neutrale Brussel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Banneling
|
![]() ![]() Citaat:
Voor de Walen is dat niet zo erg. Die hebben de laatste decennia niets anders dan 'slecht' bestuur gekend... en die rekenen toch op de hardwerkende maar racistische Vlaming... ![]() Het zou ook wel eens kunnen gebeuren dat het land eerder zal gesplitst worden dan BHV... In dat geval zal BHV waarschijnlijk ook nooit gesplitst worden... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 8 mei 2008 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Minister
|
![]() Het idee is er, de uitbouw kan democratische geregeld worden. NON, is niet democratisch.
De grens tussen Vlaanderen en Wallonië zijn bekend. Wat de politieke neutrale zone word kan bepaald worden. Niemand hoeft iets weg te geven.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |