Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 januari 2012, 22:43   #421
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Vandaar...
Inderdaad. Good catch Kasumi.

Dat verklaart eindelijk voor een deel zijn inconsistente houding doorheen het forum.

Overal sociaal onrecht en racisme, nazisme en ethnocentrisme aanklagen, behalve als het van Israel en zionisten komt, dan mag het, neen erger nog, dan steunt hij het, en ik detecteer zelfs elementen van wraak.

.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 22:52   #422
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Vandaar wat?
Vandaar dat hij heel Palestina, Israel noemt en dat de Palestijnse staat in Jordanië moet opgezet worden.
Kasumi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 22:53   #423
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht

Overal sociaal onrecht en racisme, nazisme en ethnocentrisme aanklagen, behalve als het van Israel en zionisten komt, dan mag het, neen erger nog, dan steunt hij het, en ik detecteer zelfs elementen van wraak.

.
En u doet net het omgekeerde. Wat maakt u dan beter?
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 22:58   #424
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo Bekijk bericht
En u doet net het omgekeerde. Wat maakt u dan beter?
Straddle en Kasumi hebben blijkbaar iets tegen mensen met een Joodse achtergrond.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 22:59   #425
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je bent zopas ook HIER weer door de mand gevallen. Bewijzen staan er (en stonden er daarvoor al), maar je vond het weer nodig te beschuldigen en stigmatiseren voor je noties hebt waarover het gaat. LEES nu verdomme toch eens iets voor te reageren.

.
Beste,
Indien men me youtube filmpjes van "onbekend iemand met een theorie" en sites van US think thanks presenteert zucht ik en probeer in te schatten wat 't waard is. Eventueel zoek ik de achtergrond op of doe ik een whois op die site (meestal geeft dat weinig of niets) maar iets geloven omdat 't op een privésite waarvan ik de ernst niet kan inschatten staat doe ik niet. Ik discuteer er dan ook niet verder over. Conspirationisten op overschot op internet, lobbysites ook.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 22:59   #426
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Straddle en Kasumi hebben blijkbaar iets tegen mensen met een Joodse achtergrond.
Oud 7 januari 2012, 23:00   #427
Elio di Supo
Banneling

Standaard

Citaat:
Was me nog niet opgevallen.
Elio di Supo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 23:01   #428
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Maar het zijn geen anti-semieten hoor! Nee nee.
Oud 7 januari 2012, 23:04   #429
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig is het communistisch regime inderdaad weg. Dat was gewoon de verderzetting van het Nazisme.
H�*! Daarom liet Hitler al wie maar iets links 'rook' ombrengen en viel hij de USSR binnen... Sure
Oud 7 januari 2012, 23:06   #430
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Beste,
Indien men me youtube filmpjes van "onbekend iemand met een theorie" en sites van US think thanks presenteert zucht ik en probeer in te schatten wat 't waard is. Eventueel zoek ik de achtergrond op of doe ik een whois op die site (meestal geeft dat weinig of niets) maar iets geloven omdat 't op een privésite waarvan ik de ernst niet kan inschatten staat doe ik niet. Ik discuteer er dan ook niet verder over. Conspirationisten op overschot op internet, lobbysites ook.
Wat denk je van deze bron:

Wikipedia: A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm

Citaat:
A Clean Break: A New Strategy for Securing the Realm (commonly known as the "Clean Break" report) is a policy document that was prepared in 1996 by a study group led by Richard Perle for Benjamin Netanyahu, the then Prime Minister of Israel.[1] The report explained a new approach to solving Israel's security problems in the Middle East with an emphasis on "Western values". It has since been criticized for advocating an aggressive new policy including the removal of Saddam Hussein from power in Iraq.
Perle, mmh, sounds familiar?
Oud 7 januari 2012, 23:09   #431
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
H�*! Daarom liet Hitler al wie maar iets links 'rook' ombrengen en viel hij de USSR binnen... Sure
Uiteraard waren Nazi-Duitsland en de Sowjet-Unie gedurende de eerste twee jaar van de oorlog bondgenoten. En toen de Sowjet-troepen Duitslnd bezetten heropenden zij een aanal concentratiekampen onmiddellijk voor eigen gebruik. Nazi's en Communisten zijn een pot nat.
Oud 7 januari 2012, 23:10   #432
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik had Filosoof al ontmaskerd als zijnde een gore leugenaar voor ik iets afwist van zijn afkomst. Zijn afkomst staat daar los van en veranderd daar niets aan.
Oud 7 januari 2012, 23:12   #433
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Ik had Filosoof al ontmaskerd als zijnde een gore leugenaar voor ik iets afwist van zijn afkomst. Zijn afkomst staat daar los van en veranderd daar niets aan.
Waarom schrijft u dan : vandaar ...

Doe geen moeite met verder liegen.
Oud 7 januari 2012, 23:17   #434
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Thema: vrouwen in het Derde Rijk.

De kappers waren blijkbaar reeds allemaal het land uit gevlucht.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 23:17   #435
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:

Omdat dat volgens Kasumi een verklaring geeft voor zijn inconsequente houding tegenover Israël.
Albrecht is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 23:19   #436
Kasumi
Banneling

Standaard

Citaat:

Vandaar werd het duidelijk waarom hij deze smeerpijperij uitkraamt, zoals reeds vermeld:

Citaat:
Vandaar dat hij heel Palestina, Israel noemt en dat de Palestijnse staat in Jordanië moet opgezet worden.
En ineens de bezetters gaat legitimiseren. In dit geval de UK. Weinig geloofwaardig en niet consequent.

Maar het verduidelijkt het één en ander...

Laatst gewijzigd door Kasumi : 7 januari 2012 om 23:23.
Oud 7 januari 2012, 23:20   #437
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Citaat:
Als u niet weet wie of wat ik werkelijk aanklaag omdat u ofwel de moeite niet doet ofwel de materie niet kan of wil vatten vanwege jarenlange indoctrinatie en propaganda of wat dan ook, zwijgt u best met uw holle verwijten. Ik heb niets tegen joden. Wel tegen ''politieke'' joden die zich achter het jodendom en het zionisme verschuilen.

Ik heb me al genoeg in detail verantwoord, en ik kom in 95% van de gemaakte punten af met joodse en/of academische bronnen. Er zal nog veel meer volgen. Zeer veel, want de bewijzen zijn omvangrijk.

Ik doe dit hoofdzakelijk om hedendaagse wereldpolitiek in perspectief te zetten en bepaalde historische feiten in een meer evenwichtig daglicht te stellen, alsook als tegengewicht voor de alomtegenwoordige islamofobie.

Als u meent dat er antisemitisme is (als je tenminste weet wat dat is), ga dan klagen bij de moderatie.
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 23:21   #438
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nestor Burma Bekijk bericht
Geloof je dat nu zelf, dat een meisje van nog geen 22 jaar, verpleegster van opleiding nota bene, die de "pech" had dat ze door de Reichsarbeitsdienst (de RVA/VDAB van die tijd) - tegen haar wil - in een KZ-Lager werd tewerkgesteld, gevangenen gemarteld heeft?

Wat is de bewijslast? Getuigenverklaringen? Nog iets?

Wat wel zeker is, is dat het kamp-personeel (o.a. Höss) bij ondervragingen gemarteld werd door de geallieerde inquisiteurs, om verklaringen te krijgen die overeenstemden met hun versie van die kampen.
Ik hou mijn hart vast, waar je die info hebt vergaard.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 januari 2012, 23:23   #439
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
Als u niet weet wie of wat ik werkelijk aanklaag omdat u ofwel de moeite niet doet ofwel de materie niet kan of wil vatten vanwege jarenlange indoctrinatie en propaganda of wat dan ook, zwijgt u best met uw holle verwijten. Ik heb niets tegen joden. Wel tegen ''politieke'' joden die zich achter het jodendom en het zionisme verschuilen.

Ik heb me al genoeg in detail verantwoord, en ik kom in 95% van de gemaakte punten af met joodse en/of academische bronnen. Er zal nog veel meer volgen. Zeer veel, want de bewijzen zijn omvangrijk.

Ik doe dit hoofdzakelijk om hedendaagse wereldpolitiek in perspectief te zetten en bepaalde historische feiten in een meer evenwichtig daglicht te stellen, alsook als tegengewicht voor de alomtegenwoordige islamofobie.

Als u meent dat er antisemitisme is (als je tenminste weet wat dat is), ga dan klagen bij de moderatie.
Ik klaag uit principe nooit bij de moderatie. Dat neemt niet weg dat bv. Kasumi een onversneden antisemiet is.
Oud 7 januari 2012, 23:23   #440
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Onvoorstelbaar eigenlijk, hoe er nog steeds lui zijn die er plezier in vinden om idyllische verhaaltjes over het nazisme op te hangen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be