![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u wilt doorgaan voor een volledig geïntegreerde moslim, moet u onze normen en waarden aanvaarden en er geen uit een vreemde cultuur trachten op te dringen aan de autochtone bevolking.
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Begrijp wie begrijpen kan ???
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit betekent niet dat ik geen enkele aanvaard, of dat ik ze allemaal verwerpelijk vind. Er zijn ook normen en waarden die ik positief vind en apprecieer; die ik dus ook aan mijn kinderen probeer door te geven. Maar niet allemaal. Ik wens een keuze te maken. Ik hoop dat je die keuze toestaat. Niet alleen aan mij, maar aan iedereen die hier leeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u discriminatie goedpraten?
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iedere zondag eucharistieviering op de VRT? U leeft nog in de vorige eeuw zeker? Kijk de TV-programma's eens na, ja! De islam heeft geen vrouwelijke imams, daar hoor ik nooit iets over zeggen. Overigens sprak u niet alleen over katholieken maar ook over andere christenen (Jehovah), dus mag ik er ook andere christenen bijhalen en dan zult u moeten toegeven dat er in verscheidene protestantse kerken wel vrouwelijke dominees zijn. Of is dat nieuws voor u?
![]() |
![]() |
#430 |
Banneling
|
![]() Islamitische discriminatie is politiek correcte discriminatie. Dat probeert Filosoof en al die multikultifielen je wijs te maken. T'is "koeltoe"r die je moet aanvaarden anders ben jij de rassiest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar misschien kunt u eens vertellen welke normen en waarden precies u niet wenst te aanvaarden: - vrijheid van meningsuiting - gelijkheid van man en vrouw - het feit dat iedere Belg gelijk is voor de wet - scheiding van kerk en staat - mensenrechten in het algemeen
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedoelt u minachting voor vrouwen? Zoals die bestuurder - die de aanleiding van dit topic is - die weigert de instructies van een politieagente te volgen? Bedoelt u de macho-cultuur? Zoals die jonge gasten in Brussel die vrouwen zonder hoofddoek uitschelden en meisjes verwijten maken als ze durven lachen op straat? Is het dat waarover u spreekt?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 22 november 2010 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is me wel degelijk eens overkomen maar daar gaat het niet over.
Mannen en vrouwen schudden elkaar niet de hand in de islam. Waarom? Vrouwen zouden onrein zijn? Waarom denken die mannen dat vrouwen onrein zijn? Omdat ze zelf sexueel-gefrustreerde godsdienstwaanzinnigen zijn, een andere reden kan ik me niet voorstellen. Overigens zegt zelfs een moslima (Suqar) het : handjesschudden = sexen. Van idioterie gesproken. Voor een westerse vrouw is het een flagrante belediging als een man weigert haar hand te schudden enkel en alleen omdat ze een vrouw is. Dat is grof.
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat ze hun koeltoer opzouten!
![]() |
#435 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zo veel verschillen; en allemaal christenen. Allemaal met de Bijbel als heilig boek. Naar het schijnt bestaan die verschillen ook bij de andere religie's, ook al volgen ze hetzelfde heilige boek. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Die Godwinherinnering is wel degelijk voor jou gepost. Niet voor een ander (vermits GodwinSmiley zich even niet toont)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan zijn dat allemaal normen en waarden die ik aanvaard. Ik denk dat het gros van de wereldbevolking deze normen en waarden aanvaardt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() Niet de moslims. Ten bewijze de haatmaterie die ze tijdens hun koranlessen krijgen, nu te horen en te zien op BBC1.
|
![]() |
![]() |