![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de reden dat ik de VS noem is juist omdat zij in 2003 een invasie begonnen terwijl er korte tijd daarvoor nog volop steun aan Saddam werd gegeven . Wat er voor die tijd allemaal gebeurd is zal mij een worst wezen. Het gaat om de hypocritie van de VS en dat ze juist op het moment dat Saddams leger niets meer voorstelde en geen gevaar meer was, met een invasie begonnen, onder valse voorwenselen.
![]() |
![]() |
#422 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() heb je eigenlijk gezien wat de SU heeft geleverd tegen dat vervalt de VS steun in het niets met of zonder italiaanse gevechthelicopters ![]() haal de link boven ben benieuwd over de samenwerking met de CIA ![]() Citaat:
![]() De Republikeinse Garde was van een ander kaliber maar kreeg al snel de handen vol met dringender zaken: in het land dreigde rebellie. zijn elitetroepen waren nog intact! Irak bleef verzwakt achter. In veel Iraakse steden ontstonden taferelen die leken op Dolle Dinsdag in Nederland in 1944: men verwachtte dat de dagen van Saddam Hoessein geteld waren. In het Koerdische noorden en sjiitische zuiden brak daardoor opstand uit, en men verwachtte dat de Amerikanen wel een handje zouden helpen. De geallieerden stonden daarnaast aan de Eufraat en hadden met gemak naar Bagdad kunnen optrekken. Dit gebeurde niet en de opstand werd neergeslagen. niet slecht voor een leger dat 'niets meer voorstelde' ![]() http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfoorlog_(1990-1991)
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() was de Republikeinse Garde dan ontbonden?!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben blij met je neutrale houding in deze zaak trouwens. De harteloze houding van veel 'Israëlaanhangers' op dit forum stoot voor de borst in het algemeen. Ik had zoveel haat en extremisme niet verwacht toen ik hier aankwam. Ik zou liever wat meer echte mensenrechtenaanhangers zillen zien. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een voorbeeld van wat ik bedoel. Je spreekt over mensenrechten en je krijgt een 'wie niet voor is, is tegen ons' insinuatie. Ik had het ECHT anders verwacht liberaalNL
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 2 februari 2011 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb het al zo dikwijls gezegd. Twee jaar geleden zat je net dezelfde achterbakse zever te verkopen over tal van andere forummers die tegen de ziekelijke praktijken en ideologie van het zionisme en Israel ingingen. Je bent ziek man, je doet het doorheen je ganse forumbestaan. Laat je eens nakijken. En kom seffens niet af met je typische kleuterreactie '' alles wat je zegt ben je zelf''. En nog iets: jij lokt alle zware kritiek op Israel en joden zelf uit. Oogst wat je zaait vent. Als jij niet komt lullen valt de kritiek op israel en joden best wel mee hier, zo belangrijk zijn jullie niet. Als je komt uitdagen, dan zal ik je de anderzijds wel de volle lading geven, naar goede gewoonte. .
![]() |
![]() |
#430 |
Europees Commissaris
|
![]() Onzin. Jij verwijt mensen die pro-Israel zijn haat en extremisme, terwijl een niet onbelangrijk aantal Palestina-aanhangers neofascisten en antisemieten zijn. Het is dus ontzettend hypocriet van jouw kant.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En maar lullen en liegen en ad hominems spuien. Ik verdedigde moslims en palestijnen heel lang voor ik 1 woord over joden repte hier. Heel lang. Daar ben je gewoon te blind en te dom voor kerel. Het zijn extremisten als jij die mijn ogen hebben doen opengaan met wat voor ziekelijke ideologie als de jouwe we te maken hebben. Noem jij dat wat je wilt vent. Ik ga mijn mond niet meer houden met al jou en jullie intimidaties. Ik ken jou tuig maar al te goed. En niet van horen zeggen. .
![]() |
![]() |
#433 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is toch wel weer duidelijk dat je wat komt provoceren, elke keer opnieuw.
Goed dan, over wat gaan we het vandaag hebben? Over de ziekelijke Talmoed? Ik heb me hoger ingehouden om zelf niet te provoceren. Nu jij er bent en wat komt uitlokken is het misschien de goede moment. .
![]() |
#434 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik kom uit een familie met verschillende etniciteiten. Uw gezaag over racisme en antisemetisme is zo lachwekkend vent. Het is al wat je kan, met wat clisjees en geladen woordjes gooien in de hoop de mensen te intimideren. Nul de botten argumentatie, maar wel slachtoffertje en rechter komen spelen. .
![]() |
![]() |
#437 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een liberaal die enkel komt lullen over Israel en vermeend antisemitisme aanduiden. Goede liberaal. .
![]() |
![]() |
#438 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar dan kan het jou ook niet schelen hypocriet. .
![]() |
![]() |
#439 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
2) Het is niet mijn Israel. Ik ben Nederlander. 3) Dan is het al helemaal krankzinnig dat jij hier ooit David Duke, de voormalig leider van de racistische KKK, als bron aanhaalde om weer eens een antisemitische stelling van je te laten bevestigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Europees Commissaris
|
![]() Liberalen zijn onder andere voor de vrijheid van het individu en voor rationeel denken, dus ageren tegen types zoals jij.
|
![]() |
![]() |