![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Alsof het leger niets anders te doen heeft en daarbij het leger wordt tegenwoordig leger(der). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
trek het door naar alle misdaden. Uw vader steelt -> gij ook naar de gevangenis. Zal ook effect hebben als 'schrikmaker'
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 februari 2011 om 18:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() ouders zijn verantwoordelijk voor hun minderjarige kinderen. Blijkbaar hebben ze je dat nooit bijgebracht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 4 februari 2011 om 18:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nou nou, je hebt me nu wel helemaal klemgepraat he, met dit soort hoogstaande argumenten. De intelligentie druipt gewoon er van af.
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Wat een ijzersterke repliek weer. Ook hier heb ik niet van terug.
![]() |
#431 | |
|
![]() Citaat:
Ofwel sloeg uw opmerking nergens op. Het een of het ander.
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik heb geen weet vat ouders, die samen met hun minderjarige kinderen in een instelling worden opgesloten; of samen met hun meerderjarige kinderen worden gestraft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een gezin straffen voor de daden van een lid lijkt me inderdaad niet correct. Maar de vraag is of dat dit nu een bewijs is van Islamofobie. Het lijkt me eerder een aanklacht van de slechte opvoeding die in Islamietische gezinnen wordt gegeven. Hij zegt hier ook niet dat alle moslims moeten worden gedeporteerd. Het gaat enkel om misdadigers. Het is wel zo dat hij begint met te praten over criminele vreemdelingen en gaat dan verder met criminele moslims, twee zaken die helemaal geen synoniem zijn. Als dat zou betekenen dat hij enkel criminele vreemdelingen die moslim zijn wilt deporteren dan is dat inderdaad Islamofobie. Maar dat valt ook nog te nuanceren, aangezien bijvoorbeeld neo-nazi's die met racistische motieven iemand doodstampen harder worden gestraft dan een dief die iemand doodstampt. Dat wil dus zeggen dat een strafverzwaring mogelijk is als kan worden aangetoont dat bepaalde motieven die men als bijzonder gevaarlijk voor de samenleving beschouwd, mee hebben gespeeld. In dit geval wordt er bijvoorbeeld ook naar ere-moord verwezen. Als iemand dat als motief heeft dan zou een zwaardere straf dus eventueel kunnen en kan het zijn dat je een onderscheid maakt en enkel vreemdelingen die ere-moorden pleegt samen met hun familie deporteerd, omdat zo'n eremoord ook een familiegebeuren is. Het blijft natuurlijk wel zo dat ere-moorden niet enkel bij moslims voorkomen, dus het onder moslim kwalificeren lijkt me hier wel een stap te ver. En zoals ik al zei vind ik het ook niet echt kunnen dat men een soort van automatische deportatie voorstelt. De medeplichtigheid moet natuurlijk altijd worden bewezen. Het vermoeden van onschuld en de rechten van de verdediging moet worden gerespecteerd. Maar zelfs al is dit een Islamofobe uitspraak, zelfs het Vlaams belang distantieerd zich ervan, dus het is maar de vraag wat het draagvlak is voor zo'n maatregel. Hiermee bewijs je voor mij je stelling echt niet hoor. Ook interessant: Mocro's stemmen massaal op Geert Wilders Als hij echt zo'n racist en Islamofoob zou zijn zoals jij zegt dan zijn dit allemaal heel domme mensen. Het zou natuurlijk ook kunnen dat Wilders geen Islamofoob is en wel degelijk een puur ideologisch debat probeert te voeren, en maar sporadisch uitspraken doen die achteraf bekeken niet helemaal door de beugel kunnen. Waarmee ik hem niet probeer goed te praten, maar wat wel wil zeggen dat het niet is omdat Wilders dit zegt en veel stemmen krijgt dat dit per se aan elkaar gelinkt is. Ik denk niet dat mensen op wilders stemmen om willen van deze uitspraken.
![]() Laatst gewijzigd door Pieter B : 5 februari 2011 om 02:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hetgeen ik citeerde ivm wilders was duidelijk islamofobie, ik merkte op dat u ging twijfelen . Je haalt om uw twijfel weg te nemen een filmpje aan dat hoogst waarschijnlijk dikke fake is!!!! Geloof jij dat zelf ... . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() het verwijderen van criminele elementen uit de maatschappij is ISLAMOFOBIE? dat is nieuw voor me.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en als mama en papa dan nog altijd niet weten hoe ze hun kroost moeten opvoeden, dan mogen ze terug naar het Rifgebergte, daar is dat niet nodig. ge gaat eens zien hoe rap de "vaders" ineens uit het koffiehuis kunnen komen lopen. Laatst gewijzigd door COCHINILLO : 5 februari 2011 om 20:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe ga je dat aanpakken ...?.. Wetende dat de meesten hier geboren zijn en dat land op zich niet kennen? Ga je bvb de 'autochtonen' met dezelfde criminele feiten ook naar ginds sturen ... ? Laatst gewijzigd door Wisord : 5 februari 2011 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |