![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Jij bent over een poll begonnen. Niet terugkrabbelen.
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Illwill-foob, ik heb zelfs een tegendraad geopend |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
|
![]() Citaat:
Het gaat inderdaad ergens om het kunnen vs. het niet kunnen (cfr. hoogoplopende emoties of mogelijk tekortschietende verbale -schriftelijke- vaardigheden). Alsook om het willen vs. het niet-willen (aandacht willen trekken of een stok in het hoenderhok willen gooien en in een enkel geval mogelijks werkelijk anderen willen aanzetten tot haat op basis van ras. Ik geef toe dat je dat laatste misschien niet kan uitsluiten, simpelweg omdat je niet in de hoofden van mensen kan kijken om hun werkelijke motieven te zien. Maar als je alle posts in deze stijl zal censureren, censureer je volgens mij te veel. Naar mijn aanvoelen komt het overeen met de uitdrukking "het kind met het badwater weggooien". Zij het dan dat de posts natuurlijk iets minder gekoesterd moeten worden dan het kind... Het kind is hier vooral de vrije meningsuiting die we moeten verdedigen, ook van mensen die om alle hogergenoemde redenen (muv werkelijk willen aanzetten tot haat) hun mening niet op een genuanceerde en neutrale manier kunnen verkondigen. Verder ben ik het eens met uw post en heb ik bewondering en respect voor het feit dat er mensen als u zijn die de moeite doen om hun mening op een integere en waardige manier te formuleren. Ik moet zeggen dat ik daar zelf niet altijd in slaag, zeker niet in het heetst van de strijd. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() Een dropping kan ook te voet, maar uit een vliegtuig is het geweld inderdaad
![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 20 juni 2011 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
|
![]() Citaat:
Nochtans denk ik dat dit gedrag van bepaalde groepen van Moslims, hoe klein de proportie ook is, zeker niet in positieve wijze heeft bijgedragen aan hun wereldwijde beeldvorming. Ik mag er niet aan denken dat iemand die ik bemin of ikzelf morgen omkomt door één van deze grappen die bepaalde gelovigen, die veel worden toegelaten in naam van de verdraagzaamheid, zouden kunnen uithalen... ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
Ze zei niet dat zij of een groep mensen het gingen organiseren. Maar als we toch gedachten even strikt beginnen interpreteren als daden, denk ik niet dat die toevoeging nodig is. ![]() De kern is toch dat autochtonen, die het migratiebeleid niet aanstonden, het land uit moesten. Daar gaat het ook bij deportaties om.
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() Ik roep de forummods op om zo snel mogelijk de dubbelnick van Jurgen/Wisord en zijn persoonlijke haatclonen op te ruimen om wat rust en sereniteit op dit forum terug te brengen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak u attent op in ons land geldende wetten én de strenge moderatie van verschillende fora van door de overheid gesubsidieerde media (hoofdzakelijk kranten en tijdschriften, maar ook radio- en TV-stations), die een vrij verregaande inperking van diezelfde vrijheid van meningsuiting ten gevolge hebben. Ik vraag u dan ook gewoon - zonder razen, dat heb ik heus niet nodig - of ons land 'typisch extreem rechts fascistisch' is geworden (of aan het worden is). Ik dacht dat de vraagstelling duidelijk genoeg was.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...5-e1e4f7a966f5
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Waar heeft u het allemaal over? Welke kliek en welke groepen buiten dit forum en wat heb ik daar mee te maken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Vergeefs-werkzoekende landgenoten en mede-forummers stelselmatig tientallen keren ongestraft "hangmatter" noemen , valt dat ook niet onder haatspraak?
En als die medeforummer dan niet meer werkzoekend is, is dat dan geen laster en eerroof, waarvan men hier durft te beweren dat ze streng bestraft worden in België? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Zouden taalfouten tegen het Nederlands gemaakt door anderstalingen ook gecorrigeerd worden, of zou er sprake zijn van racisme?
![]()
![]() |