Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 maart 2012, 18:38   #421
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ah, en gij wel blijkbaar.
Ziet ge echt niet in hoe hypocriet ge zijt op dit vlak?

Het probleem is dat ook zij burgers zijn van dit land en dus evenveel rechten hebben als gij en ik.

Als gij het uw recht vindt om als burger uw waarden op te dringen aan anderen, dan moet ge ook aanvaarden dat die anderen hun waarden opdringen aan u.

Het is het een of het ander, Alice.
Altijd hetzelfde gekronkel...
Wanneer wij als "Westerlingen" naar een moslimland trekken is het maar normaal dat wij rekening houden met hun gebruiken en wetten, of we die ok vinden of niet! Trouwens, we gaan daar niet veel te kiezen hebben zeker?
Wanneer vreemdelingen met een andere kultuur naar hier komen moeten zij zich evengoed aanpassen aan onze wetten en geplogendheden,ook al vinden zij dat niet ok!
Wij hebben dus, invgl met de moslimlanden die "vreemdelingen" herbergen, al véél te véél toegegeven, en nu zitten we met: geef ze een vinger en ze willen je hand, geef ze je hand en ze willen je arm enz
En ze zijn niet van zinnens te stoppen tot ze al hun eigen gebruiken ingewilligd krijgen EN ze willen die nog opdringen aan ons ook: onze meisjes en vrouwen zijn hoeren want ze lopen niet gekleed zoals zij willen!
Eigenlijk valt daar weinig over te discussiëren, van zodra je begint te discussiëren toon je dat je zwak bent en dat er meer uit de brand te slepen valt! Wat we nu meemaken.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 19:26   #422
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Alboreta huldigt het principe:

mi casa es tu casa, maar dan andersom.
Cynara Cardunculus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 19:46   #423
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Wanneer wij als "Westerlingen" naar een moslimland trekken is het maar normaal dat wij rekening houden met hun gebruiken en wetten, of we die ok vinden of niet! Trouwens, we gaan daar niet veel te kiezen hebben zeker?
Daar gaat het niet over.
Als ik me bekeer tot de Islam (hell could freese over, you never know), dan heb ik evenveel recht om mijn waarden van dat moment op te dringen dan Alice. Dat is het punt dat ik wilde maken.

Alice spreekt dat tegen, want van zodra ge moslim zijt verliest ge blijkbaar het recht van spreken.
Oud 19 maart 2012, 19:49   #424
Alboreto

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Wat met ideologieën die haaks op de wet staan?
Laat het me hier voor de zoveelste maal zeggen: Ideologieen mogen van mij alles doen wat ze willen binnen de wet.
Wat buiten de wet valt moet bekeken worden of het aanvaardbaar is de wet aan te passen, dat is de basis van ons democratisch systeem.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Uitzonderingen maken, zoals de tijdelijke slachtvloeren voor het offerfeest?
Die discussie is al ettelijke keren gevoerd.
Zolang wij dingen eten die dierenleed veroorzaken hebben we geen recht op spreken om het bij anderen te verbieden.
(ganzenlever, vis, levende oesters eten, kreeft en garnalen levend koken, batterijkippen, ... the list goes on)
Oud 19 maart 2012, 20:17   #425
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar gaat het niet over.
Als ik me bekeer tot de Islam (hell could freese over, you never know), dan heb ik evenveel recht om mijn waarden van dat moment op te dringen dan Alice. Dat is het punt dat ik wilde maken.

Alice spreekt dat tegen, want van zodra ge moslim zijt verliest ge blijkbaar het recht van spreken.
ik stel voor dat men een cordon sanitair plaatst rond enige moslimpartij die mee zou willen doen aan democratische verkiezingen.

Cordon Sanitair. U wel bekend neem ik aan?
Oud 19 maart 2012, 20:22   #426
Cynara Cardunculus
Banneling

Standaard

Iets leuks "positief" zag ik net op de Pravda tijdens het 7 uur journaal.

Blijkbaar kwam Jesse Jackson onze premier bezoeken. Jackson, bekend omwille van zijn streven naar gelijkberechtiging van de zwarte amerikaanse staatsburgers.

Hij vond Elio zo'n mooi voorbeeld, omdat

- in het Engels: Belgium is an example for multiRACIAL community omdat hun premier een ITALIAAN is (nooit geweten dat italianen een ras apart waren)

- in de Pravda vertaling is België een voorbeeld voor de multiCULTURELE maatschappij... want blijkbaar komt den Elio uit een héél andere cultuur

qua debilitieit kan dat tellen vond ik! wat een positieve bijdrage nietwaar?

(ik dacht echt even dat DOMINEE Jesse Jackson het even over de geaardheid van di Pupo wou hebben, maar d�*t zal dan weer net een straatje te ver zijn voor onze gelijke-rechten voorvechter zekers?)
Oud 19 maart 2012, 20:34   #427
dewanand
Minister-President

dewanand's schermafbeelding

Standaard leuke dingen multikul

dit vinden onze linkse likkers leuk van de multikul:

alle kleuren van de regenboog in hun bed zien, proeven en voelen, tot in de diepste diepten van alle gaatjes.

lekker eten met vers landbouwgif: nasi, bami, roti, marokkaanse halal besneden kippen, doksa, halal balletjes, vegetarische gifsoepjes, kikkerbilletjes met een dipsausje, giftige vietnamese loempia's, dioxine halal lamsvlees, herteboutjes uit de jungle, chinese giftige eendensoep, enz.

lekker subsidies geven aan die arme zielige frauduleuze buitenlanders, die zo lief kijken na een miljoenen injectie in hun diepe gaatjes.

meer criminele buitenlanders, die voor veel meer werkgelegenheid zorgen bij politie en justitie en die mogen logeren in staats hotels, omdat zij zo lief en zielig zijn en een slechte jeugd hebben gehad.

alfabetiseren en kerstenen van gekleurde en getinte wilden uit de jungle en woestijnen, die nu hun primitieve onderbroek geloof komen verkondigen hier en de macht gaan overnemen met hun vruchtbare broedmachines in doekjes en burqas.

minpunten van de multikul volgens rechtse likkers:

al ons belastinggeld wordt verspild aan zinloze subsidies aan multiculti frauduleuze clubjes die een primitief middeleeuws geloof verkondigen.

wij zijn onze meisjes nu kwijt want die wilden pakken ze in al hun gaten als goedkope hoertjes.

de verloedering van alles dat vroeger zo mooi en zuiver was en nu verdoemd is om verloren te gaan.

de verkleuring van de hele samenleving, waardoor alles verder verloedert en ten onder gaat.

verzin zelf meer minputen als je een rechtse likker bent.

een rechtse likker likt altijd eerst de schaamlippen aan de rechterkant van de vrouw.

dewanand

http://www.dewanand.com
dewanand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 21:04   #428
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Tiens, hoe lang bestaat er al een islamitische gemeenschap in België?
Daar wil ik graag meer over weten!

Zouden ze hier ook al zo'n kleine 2000 jaar zijn net als de christenen?
Citaat:
Dat is irrelevant.
Mensen die hier wonen hebben het recht om Atheist, Katholiek, Moslim of whatever te worden en die ideologie te beoefenen binnen het kader van de wet.
Dus in post 404 zegt u letterlijk :
Het probleem is dat er hier moslims zijn die hier al even lang zijn als gij.
Wat geeft u een hoger recht dan hen?
En als ik dan vraag hoe dat precies zit, is het plots irrelevant !
Waarom begint u er dan over als het toch niet ter zake doet!
Oud 19 maart 2012, 21:06   #429
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wanneer vreemdelingen met een andere kultuur naar hier komen moeten zij zich evengoed aanpassen aan onze wetten en geplogendheden,ook al vinden zij dat niet ok!
Wij hebben dus, invgl met de moslimlanden die "vreemdelingen" herbergen, al véél te véél toegegeven, en nu zitten we met: geef ze een vinger en ze willen je hand, geef ze je hand en ze willen je arm enz
En ze zijn niet van zinnens te stoppen tot ze al hun eigen gebruiken ingewilligd krijgen EN ze willen die nog opdringen aan ons ook: onze meisjes en vrouwen zijn hoeren want ze lopen niet gekleed zoals zij willen!
Eigenlijk valt daar weinig over te discussiëren, van zodra je begint te discussiëren toon je dat je zwak bent en dat er meer uit de brand te slepen valt! Wat we nu meemaken.
2
Oud 19 maart 2012, 21:10   #430
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Laat het me hier voor de zoveelste maal zeggen: Ideologieen mogen van mij alles doen wat ze willen binnen de wet.
Wat buiten de wet valt moet bekeken worden of het aanvaardbaar is de wet aan te passen, dat is de basis van ons democratisch systeem.

Die discussie is al ettelijke keren gevoerd.
Zolang wij dingen eten die dierenleed veroorzaken hebben we geen recht op spreken om het bij anderen te verbieden.
(ganzenlever, vis, levende oesters eten, kreeft en garnalen levend koken, batterijkippen, ... the list goes on)
Het slachten op een halal of gelijkaardige wijze was lange tijd onwettig. Nochtans is het nu toegelaten onder grote druk (intimidatie?). Hoe kan u dat aanvaarden ?
Oud 19 maart 2012, 22:18   #431
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, ik doe mijn ogen en oren open en let goed op wat de mensen op straat, in de winkel, in het verenigingsleven, in de rusthuizen, in de dienstencentra enzovoort, enzovoort zeggen.
Nee, dat staat niet op het internet en dus kan ik het niet aantonen op de manier die u wenst.
Natuurlijk kan u gewoon de verkiezingspeilingen (waren de sossen weer niet gezakt?) in het oog houden en zelf ook eens proberen te luisteren naar wat anderen zeggen en uw oogkleppen afzetten en zien wat er rondom u gebeurt.
Neen, dus, je kan niet één van je beweringen aantonen.
Typische toogpraat.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 22:23   #432
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Het slachten op een halal of gelijkaardige wijze was lange tijd onwettig. Nochtans is het nu toegelaten onder grote druk (intimidatie?). Hoe kan u dat aanvaarden ?
In welke periode was dat onwettig?
Sedert wanneer is de algemene regel dat dieren verdoofd moeten worden bij het slachten. (met uitzondering voor religieus slachten (joden + moslims) de jacht en nog een resem wegens economische redenen)

Laatst gewijzigd door artisjok : 19 maart 2012 om 22:26.
Oud 19 maart 2012, 22:29   #433
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
..
Wanneer wij als "Westerlingen" naar een moslimland trekken is het maar normaal dat wij rekening houden met hun gebruiken en wetten, of we die ok vinden of niet! ...
De laatste keren dat 'westerlingen' grootscheeps naar 'moslimlanden trokken was geloof ik naar Irak en naar Afghanistan. Niemand had geloof ik het idee dat deze 'westerlingen' rekening hielden met hun gebruiken en wetten...

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 maart 2012 om 22:29.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 22:33   #434
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
... in België?
...

Zouden ze hier ook al zo'n kleine 2000 jaar zijn net als de christenen?

2000?

Die priester kan jou ook echt van alles wijsmaken.
Oud 19 maart 2012, 22:35   #435
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de links, heel interessante lectuur.
Geloof jij zo maar klakkeloos wat daar staat?
Oud 19 maart 2012, 22:36   #436
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
De laatste keren dat 'westerlingen' grootscheeps naar 'moslimlanden trokken was geloof ik naar Irak en naar Afghanistan. Niemand had geloof ik het idee dat deze 'westerlingen' rekening hielden met hun gebruiken en wetten...
En links stond vanaf dag 1 te roepen dat de bezetters moesten vertrekken uit die landen. Wel nu vragen wij dat de bezetters uit ons land vertrekken.
Elbow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 22:37   #437
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bedankt voor de links, heel interessante lectuur.
Graag gedaan, Marie.

Citaat:
Weer een bevestiging dat de linksen gewoon verkapte extreem-rechtsen zijn!
Wel, volgens mij zijn ze nog een pak rechtser en conservatiever dan die joden-voor-ontbijt-vretende Hells Angel die zich, staande houdend tegen een levensgroot swastikavormig rad, z'n hele rug bamboegewijs liet tattoeeren met een portret van Adolf H., onderwijl woord voor woord de Reichstag-speech naprevelend, die ononderbroken en snoeihard uit de boxen komt gedreind.
Zo ver heen dus.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 maart 2012, 22:44   #438
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elbow Bekijk bericht
En links stond vanaf dag 1 te roepen dat de bezetters moesten vertrekken uit die landen. ....
Kijk je feiten even na.

Welke partijen stuurden Belgische militairen naar Afghanistan?
Oud 19 maart 2012, 22:44   #439
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
In welke periode was dat onwettig?
Sedert wanneer is de algemene regel dat dieren verdoofd moeten worden bij het slachten. (met uitzondering voor religieus slachten (joden + moslims) de jacht en nog een resem wegens economische redenen)
Een paar prentjes om artisjok's avond goed te maken. Lekker wreedaardig, barbaars en zo dieronvriendelijk mogelijk. Daarom komen islamofiele pvda-sters van klaar.

Oud 19 maart 2012, 22:47   #440
Elbow
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Kijk je feiten even na.

Welke partijen stuurden Belgische militairen naar Afghanistan?
De feiten zijn dat de linkse partijen de bezetters niet snel genoeg konden terugtrekken uit die landen. Diezelfde partijen die hier de bezetting door hordes onintegreerbare vreemdelingen aanmoedigen.
Bestaat er een lagere levensvorm dan hypocriet links uitschot?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be