![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer wij als "Westerlingen" naar een moslimland trekken is het maar normaal dat wij rekening houden met hun gebruiken en wetten, of we die ok vinden of niet! Trouwens, we gaan daar niet veel te kiezen hebben zeker? Wanneer vreemdelingen met een andere kultuur naar hier komen moeten zij zich evengoed aanpassen aan onze wetten en geplogendheden,ook al vinden zij dat niet ok! Wij hebben dus, invgl met de moslimlanden die "vreemdelingen" herbergen, al véél te véél toegegeven, en nu zitten we met: geef ze een vinger en ze willen je hand, geef ze je hand en ze willen je arm enz En ze zijn niet van zinnens te stoppen tot ze al hun eigen gebruiken ingewilligd krijgen EN ze willen die nog opdringen aan ons ook: onze meisjes en vrouwen zijn hoeren want ze lopen niet gekleed zoals zij willen! Eigenlijk valt daar weinig over te discussiëren, van zodra je begint te discussiëren toon je dat je zwak bent en dat er meer uit de brand te slepen valt! Wat we nu meemaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() Alboreta huldigt het principe:
mi casa es tu casa, maar dan andersom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik me bekeer tot de Islam (hell could freese over, you never know), dan heb ik evenveel recht om mijn waarden van dat moment op te dringen dan Alice. Dat is het punt dat ik wilde maken. Alice spreekt dat tegen, want van zodra ge moslim zijt verliest ge blijkbaar het recht van spreken.
![]() |
![]() |
#424 | |
|
![]() Laat het me hier voor de zoveelste maal zeggen: Ideologieen mogen van mij alles doen wat ze willen binnen de wet.
Wat buiten de wet valt moet bekeken worden of het aanvaardbaar is de wet aan te passen, dat is de basis van ons democratisch systeem. Citaat:
Zolang wij dingen eten die dierenleed veroorzaken hebben we geen recht op spreken om het bij anderen te verbieden. (ganzenlever, vis, levende oesters eten, kreeft en garnalen levend koken, batterijkippen, ... the list goes on)
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cordon Sanitair. U wel bekend neem ik aan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() Iets leuks "positief" zag ik net op de Pravda tijdens het 7 uur journaal.
Blijkbaar kwam Jesse Jackson onze premier bezoeken. Jackson, bekend omwille van zijn streven naar gelijkberechtiging van de zwarte amerikaanse staatsburgers. Hij vond Elio zo'n mooi voorbeeld, omdat - in het Engels: Belgium is an example for multiRACIAL community omdat hun premier een ITALIAAN is (nooit geweten dat italianen een ras apart waren) - in de Pravda vertaling is België een voorbeeld voor de multiCULTURELE maatschappij... want blijkbaar komt den Elio uit een héél andere cultuur qua debilitieit kan dat tellen vond ik! wat een positieve bijdrage nietwaar? (ik dacht echt even dat DOMINEE Jesse Jackson het even over de geaardheid van di Pupo wou hebben, maar d�*t zal dan weer net een straatje te ver zijn voor onze gelijke-rechten voorvechter zekers?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Minister-President
|
![]() dit vinden onze linkse likkers leuk van de multikul:
alle kleuren van de regenboog in hun bed zien, proeven en voelen, tot in de diepste diepten van alle gaatjes. lekker eten met vers landbouwgif: nasi, bami, roti, marokkaanse halal besneden kippen, doksa, halal balletjes, vegetarische gifsoepjes, kikkerbilletjes met een dipsausje, giftige vietnamese loempia's, dioxine halal lamsvlees, herteboutjes uit de jungle, chinese giftige eendensoep, enz. lekker subsidies geven aan die arme zielige frauduleuze buitenlanders, die zo lief kijken na een miljoenen injectie in hun diepe gaatjes. meer criminele buitenlanders, die voor veel meer werkgelegenheid zorgen bij politie en justitie en die mogen logeren in staats hotels, omdat zij zo lief en zielig zijn en een slechte jeugd hebben gehad. alfabetiseren en kerstenen van gekleurde en getinte wilden uit de jungle en woestijnen, die nu hun primitieve onderbroek geloof komen verkondigen hier en de macht gaan overnemen met hun vruchtbare broedmachines in doekjes en burqas. minpunten van de multikul volgens rechtse likkers: al ons belastinggeld wordt verspild aan zinloze subsidies aan multiculti frauduleuze clubjes die een primitief middeleeuws geloof verkondigen. wij zijn onze meisjes nu kwijt want die wilden pakken ze in al hun gaten als goedkope hoertjes. de verloedering van alles dat vroeger zo mooi en zuiver was en nu verdoemd is om verloren te gaan. de verkleuring van de hele samenleving, waardoor alles verder verloedert en ten onder gaat. verzin zelf meer minputen als je een rechtse likker bent. een rechtse likker likt altijd eerst de schaamlippen aan de rechterkant van de vrouw. dewanand |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
En als ik dan vraag hoe dat precies zit, is het plots irrelevant ! Waarom begint u er dan over als het toch niet ter zake doet!
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Typische toogpraat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sedert wanneer is de algemene regel dat dieren verdoofd moeten worden bij het slachten. (met uitzondering voor religieus slachten (joden + moslims) de jacht en nog een resem wegens economische redenen) Laatst gewijzigd door artisjok : 19 maart 2012 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De laatste keren dat 'westerlingen' grootscheeps naar 'moslimlanden trokken was geloof ik naar Irak en naar Afghanistan. Niemand had geloof ik het idee dat deze 'westerlingen' rekening hielden met hun gebruiken en wetten...
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 19 maart 2012 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() En links stond vanaf dag 1 te roepen dat de bezetters moesten vertrekken uit die landen. Wel nu vragen wij dat de bezetters uit ons land vertrekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Zo ver heen dus. |
||
![]() |