![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is wel zijn recht. Wanneer de mensen erin trappen en zijn onwaarheden, overdrijvingen en foutieve voorstellingen geloven , kan men dat De Wever niet verwijten natuurlijk. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 12 maart 2012 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom sprak ik ook van "arme, domme Vlamingen"...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben blij dat het pijn doet.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het stond in de sterren geschreven dat N-VA dat wou gebruiken. Ofwel door haar programma erdoor te drukken, wat niet gelukt is, ofwel door de andere partijen zover te krijgen haar eruit te smijten. Van het ene komt het andere en zo is het dus gegaan. Volgens mij hoeft De Wever helemaal niets te doen om kiezers te lokken, die komen vanzelf. En het "onafhankelijkheidsstreven" nemen ze er maar bij, dat is geen echte reden, elke peiling zegt immers dat dit een non-issue is. Het zou goed zijn van de traditionele partijen om in eigen hart te kijken voor het slapen gaan ipv te schimpen op N-VA, dat niet meer dan een symptoom is van het eigen falen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ??
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo ja, waarom zijn 'de intelligentsia' en 'de elite' dan uiteindelijk toch nog overstag gegaan en hebben ze het algemeen stemrecht laten invoeren? Zo neen, hoe verklaart u het dat 'het plebs' zo dom is geworden? Ik zal de vraag anders formuleren: als 'het plebs' werkelijk zo dom is, zouden jullie dan niet beter 1) het algemeen stemrecht en 2) het algemeen verplicht onderwijs gewoon afschaffen? Het eerste blijkt immers erg gevaarlijk te zijn, en het tweede behoorlijk nutteloos ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Taalpurist, Rafke? dan moet je er tegen kunnen om van hetzelfde laken een broek te krijgen, hé, ventje!
![]()
![]() |
#432 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Verklaar u nader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() ![]() Ondernemers en Dewever. Ze kunnen op een of ander manier elkaar niet missen.... ![]() Laatst gewijzigd door Dazi Martina : 12 maart 2012 om 20:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inzake hetgeen in mijn boodschap daarop volgt hebt u blijkbaar niets te replikeren? Dat is dan genoteerd.
![]() |
![]() |
#435 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#436 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het probleem is dat we een zeer volatiel partijlandschap hebben. In landen als de USA is alles zeer eentonig: ezels of olifanten. En dat zal niet snel veranderen. Daar zal protest sneller worden geuit via burgerbewegingen omdat het in de politiek toch niet zal lukken. Hier komen om de haverklap nieuwe partijen erbij en als we eens niet content zijn, denken we: dan stem ik volgende keer voor die andere. We nemen daar vrede mee, case closed en de TV kan weer aan want het is FC De Kampioenen op TV. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Weet nu dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord Zolang gij stamelend bidt of bedelt bij de poort. Laatst gewijzigd door quercus : 12 maart 2012 om 20:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |