![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, niet noodzakelijk. Ik associeer PVDA lidmaatschap meestal met jeugdige levenservaringsgaring, of blatante domheid.
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is zoals referenda over bepaalde zaken: hebben onze politiekers liever niet, ze weten waarom... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh, nu is Elbow aan de beurt?
Ben je weer bezig pedante blaaskaak? Vanop de leerstoel van Kallikles ten behoeve van het onwetende plebs: "Multivariabele analyse[1] (ook bekend als multivariate analyse) is de uitbreiding van de wiskundige analyse in één variabele naar analyse in meer dan een variabele. In de functies die worden gedifferentieerd en geïntegreerd spelen in plaats van slechts één, meerdere variabelen een rol." enz Laatst gewijzigd door andev : 4 april 2012 om 16:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het gaat om uw bijdrage tot het systeem waar je het oneens mee bent. de Trol = arti ? 51 jaar ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Fair enough, zal ermee stoppen in dit topic. Het was toch al overduidelijk. Voor de andere leden, arti wenst hier alleen ja/nee antwoorden. Waarom heb je eigenlijk gewoon geen poll geopend? Laatst gewijzigd door CyberpunX : 4 april 2012 om 18:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet een onderscheid maken tussen levensnoodzakelijke producten en niet levensnoodzakelijke producten zoals pc's en GSM's waar bloed aan kleeft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op dit ogenblik geen misdaad om een vreemdeling te zijn. Dat zou echter best veranderen. Ik zou het prachtig vinden mochten er wetten komen die 'vreemdeling zijn' criminaliseren. Maar misschien is dit niet echt nodig, want heel veel vreemdelingen doen zelf al de moeite om crimineel te zijn (sakosjen trekken, gays bashen, drugs verkopen, vrouwen mishandelen, autos stelen of in brand steken,.....)
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou eigenlijk moeten zijn: "mag een vreemdeling misdaden plegen" ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ergens verblijven zonder dat men daarvoor de toestemming heeft (verblijfsvergunning heet dat dan), kan als misdaad worden beschouwd, anders moeten ze die moeite met die papierkes niet meer doen. Ik moet ook over een geldig visum beschikken als ik naar Turkije ga, ik zie niet in waarom het voor Turken dan anders zou moeten zijn. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 5 april 2012 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
In mijn ogen normaal dus niet tenzij men diefstal pleegt aan de staat door illegaal te zijn en het maar normaal te vinden ipv bij uitwijzing het land te verlaten, te stelen om rond te komen. Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 5 april 2012 om 13:38. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Banneling
|
![]() Der is al -tig keer gezegd dat het 'vreemdeling' zijn zonder de nodige toestemmingen een overtreding is..en net als iemand andersdie continu in overtreding zit moet die ten lange leste verwijderd worden uit de samenleving...
Een senatrice die gezworen heeft van de wetten van het Belgische volk na te leven en die in de realiteit een dozijn wetten breekt tbv een crimineel..wat is dat dan ?..moet die niet gestraft worden ?..kan die nog aanblijven ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 5 april 2012 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik krijg nog altijd geen respons van sjok op mijn vragen.
Discrimineert ze Vlamingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het een misdaad Vlaming te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() Is het een misdaad van vlaams belanger te zijn is een betere vraag ...omdat die mensen blijkbaar mogen gediscrimineerd worden door allerlei instanties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens artisjok is het een misdaad om VB'er te zijn, dat is duidelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier achter de hoek is er een heel magazijn/nest van die rode 5de kolone menselijke mieren. Trouwens, voor hen die eens een multiculturele ervaring willen hebben, ga eens in een wachtzaal van Artsen voor het Volk zitten.
![]() |