![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vous travaillez en France ou en Belgique? Simple question. Et votre entreprise ne possède pas une infrastructure de mesures de sécurité en cas qu'un employé se trompe avec un doigt ou peut-être avec plusieurs doigts? Cette entreprise n'est pas par hasard liée �* Suez? Méme les Flamands disent en riant: 'Les excuses sont faits pour s' en servir.' Pauvre entreprise si sa sécurité dépend de vous seulement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Banneling
|
![]() Persconferentie over de kleuterschool
http://www.standaard.be/cnt/DMF20130620_00629906 "kleuters en personeel moeten onder politiebegeleiding naar school" "doodsbedreigingen naar de leraren en directie" Allemaal hoofddoek achterlijken die staan te roepen, onze "gematigde" moslim soort in Antwerpen. En compleet achterlijk als je de beschuldigingen bekijkt, kinderen mogen een sexualiteit hebben en op school mag daar vrij over gesproken worden als je geen gefrustreerde pedo's wil kweken, ook in de kleuterklas. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geweld op psychisch, sociaal en fysisch vlak. Vroeg of laat moet de rechtsordening in Europa veranderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je lijkt me slim en kalm, ik denk van niet maar zijn je ouders neef en nicht van elkaar of anders bloedgerelateerd? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn ouders zijn beide geboren in Marokko en opgegroeid in België. Ze hebben elkaar hier leren kennen en zijn niet bloedgerelateerd. Ik keur bloedgerelateerde relaties af. Ik word daar zelfs misselijk van als ik er enkel aan denk. Ik moet toegeven dat dit vroeger veel gebeurde en nog steeds gebeurd (in veel mindere maten), maar de "nieuwe" generatie doet dit meestal niet. De problemen liggen niet bij de afkomst maar bij de opvoeding. Wie zijn kinderen goed opvoed zal worden beloond met een goede zoon/dochter. Mensen die hun kinderen slecht opvoeden zorgen voor problemen en in sommige gevallen haat. En die opvoeding begint voor de geboorte. Wanneer je beslist hoeveel kinderen je wilt hebben en hoeveel kinderen je zelf deftig kunt opvoeden. Ik zelf wil (als ik ooit zou trouwen) zelf niet meer dan 2 kinderen omdat ik weet dat er hier heel veel tijd en moeite in kruipt en omdat ik later het al druk genoeg ga hebben met mijn werk (net als mijn toekomstige vrouw/vriendin) en ik het dus al moeilijk genoeg ga hebben met mijn tijd eerlijk en optimaal te verdelen. Spijtig genoeg denken de meeste mensen niet zo ver na en blijven ze maar kinderen krijgen (niet enkel Marokkanen) die ze niet deftig kunnen opvoeden met alle gevolgen die we allemaal wel kennen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bedankt voor je eerlijkheid, weeral. Je mag blij zijn dat je ouders die traditie niet gevolgd zijn. Bloedgerelateerde huwelijken zijn volgens mij de grootste oorzaak van alle problemen die moslims hebben in het westen (en daarbuiten), het is de oorzaak van meer misdaad, hysterisch gedrag, meer ziektes en lager intellect. Ook hier touwt nog steeds 50% met een neef of nicht, veelal uit het thuisland gehaald, de ene groep al meer dan de andere. Niet alleen door de tradities en islam maar ook door de afzonderlijke opvoeding en (laat ik braaf blijven) verouderde ideeën over sexualiteit. Een probleem die we niet gaan oplossen met wat voorlichting zoals we zien in deze school. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Gouverneur
|
![]() En intussen herbben de moslimextremisten, door gebruik van intimidatie en bijna lynchen van de juf hun doel bereikt: de school wordt gesloten. Deze krijsende extremisten brengen enkel schade toe aan de samenleving en zelfs aan hun eigen kinderen, zonder dat ze het zelf beseffen, want nadenken kunnen ze niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
|
![]() Citaat:
Suquar of zoiets hier nooit gekend? Volgens mijn bescheiden mening is de clan artisjok hier terug in volle bedrijvigheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() Wat heeft het wijf in kwestie dan gedaan?
Heeft die de armpjes en beentjes van de kindjes in haar kut gestoken? |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Er zijn natuurlijk ook Marokkaanse allochtonen die goed gestudeerd hebben enzoverder, we moeten nu ook niet dom doen hé. 40% maakt z'n middelbaar niet af maar 60% dus wel. |
|
![]() |
![]() |