Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 september 2004, 13:53   #421
den broeder
Partijlid

den broeder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Allemaal materiaal dat er niet om loog, maar waar jullie nu vanhuiveren
Zie onderschrift.
Ik huiver daar helemaal niet van ! Terug naar EIGEN land.....is wel een klein verschilletje met bv. de joden. Die hadden geen EIGEN land. En deden weinig of geen mensen kwaad.
Niks tegen migranten, zoalng ze met hun poten van mijn portefeuille, sjakos, autoradio, auto, dochters enz....afblijven. Helaas wringt daar 't schoentje !
Oud 9 september 2004, 13:55   #422
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den broeder
Ik huiver daar helemaal niet van ! Terug naar EIGEN land.....is wel een klein verschilletje met bv. de joden. Die hadden geen EIGEN land. En deden weinig of geen mensen kwaad.
Niks tegen migranten, zoalng ze met hun poten van mijn portefeuille, sjakos, autoradio, auto, dochters enz....afblijven. Helaas wringt daar 't schoentje !
Van een Belg zou je het verdragen?
Of op zijn minst een andere strafmaat dulden?
Waarom anders straffen op basis van afkomst?
Oud 9 september 2004, 13:59   #423
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Van een Belg zou je het verdragen?
Of op zijn minst een andere strafmaat dulden?
Waarom anders straffen op basis van afkomst?
tuurlijk niet ! alleen kan je die Belg moeilijk terugsturen naar eigen land !
De gevangenis in !
Strafmaat dezelfde voor iedereen ! Alhoewel...terug naar eigen land of de gevangenis in. komt die allochtoon er nog goed vanaf, niet ?
Oud 9 september 2004, 14:04   #424
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
tuurlijk niet ! alleen kan je die Belg moeilijk terugsturen naar eigen land !
De gevangenis in !
Strafmaat dezelfde voor iedereen ! Alhoewel...terug naar eigen land of de gevangenis in. komt die allochtoon er nog goed vanaf, niet ?
Een Belg die hier geboren is en zijn (groot-)ouders zijn van vreemde origine, kan je ook niet terugsturen, alleen het Vlaams Blok wil dat.

70-puntenplan:

[font=Arial][size=1]P. 69. DE TERUGKEER VAN DE EERSTE GENERATIE VREEMDELINGEN

P. 70. DE TERUGKEER VAN DE TWEEDE EN DERDE GENERATIES VREEMDELINGEN[/size][/font]
Oud 9 september 2004, 14:28   #425
den broeder
Partijlid

Standaard

Ik ben bv. niet voor het onvoorwaardelijk terugsturen, maar voor het uitzitten van de straf in het land van oorsprong (en in dat geval mag men graag enkele generaties teruggaan). Dit zal hun volgens mij wel ontmoedigen ! Wat riskeren ze nu ? Opsluiting een één der Belgische vakantiekampen !

Je KAN toch niet ontkennen dat het stilaan, op crimineel gebied, de spuigaten uitloopt bij die mensen !

Vandaag nog in de krant: AEL bestuurslid opgepakt wegens het gooien van een molotov cocktail naar de politie !
Oud 9 september 2004, 14:30   #426
thePiano

Standaard

Citaat:
Ik ben bv. niet voor het onvoorwaardelijk terugsturen, maar voor het uitzitten van de straf in het land van oorsprong (en in dat geval mag men graag enkele generaties teruggaan). Dit zal hun volgens mij wel ontmoedigen ! Wat riskeren ze nu ? Opsluiting een één der Belgische vakantiekampen !

Je KAN toch niet ontkennen dat het stilaan, op crimineel gebied, de spuigaten uitloopt bij die mensen !

Vandaag nog in de krant: AEL bestuurslid opgepakt wegens het gooien van een molotov cocktail naar de politie !
Zowel in Antwerpen als in België wordt bericht van een dalende criminaliteit. Lees jij dat niet of geloof je het gewoon niet omdat het niet van de VB-pers komt?
Oud 9 september 2004, 14:44   #427
den broeder
Partijlid

Standaard

Cijfers kneed je zoals je wilt, he !

Moord een doodslag zijn dan weer wel gestegen, doorgaans door toedoen van Oost Europese bende's (niet mijn woorden maar die van onderlijfke Jansens).
't zit hem daarin dat tegenwoordig iemand al geen klacht meer indient voor een afgetrokken sjakos. Logisch toch dat de cijfers dalen dan ?
Oud 9 september 2004, 14:46   #428
thePiano

Standaard

Citaat:
Cijfers kneed je zoals je wilt, he !

Moord een doodslag zijn dan weer wel gestegen, doorgaans door toedoen van Oost Europese bende's (niet mijn woorden maar die van onderlijfke Jansens).
't zit hem daarin dat tegenwoordig iemand al geen klacht meer indient voor een afgetrokken sjakos. Logisch toch dat de cijfers dalen dan ?
Jij wilt gewoon dat ze blijven stijgen. Ik zie jou en je kornuiten nog in staat om zelf de criminele toer op te gaan om de cijfers toch maar te laten kloppen met jullie verwachtingen
Oud 9 september 2004, 14:51   #429
Steenbok66
Parlementsvoorzitter

Steenbok66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Abramis en Den Broeder ik denk dat het verloren moeite is. Steenbok zal met zijn haat sterven. Het is jammer voor hem maar hij alleen kan er iets aan veranderen.
Ik vind het gewoon zielig zoals die man nu nog vol haat zit. Moest ik iedereen haten die mij of een van de mijnen iets heeft aangedaan man man man ik zou velen moeten haten. Maar dat heeft geen zin. c'est la vie he.
Steenbok de mannen die dat gedaan hebben zijn die gestraft ?
Och neen mijn waarde...
ik haat eigenlijk niemand, maar als ik zie dat een klasse nationalisten hetzelfde bezig is als in de jaren dertig...
als ik zie dat hier sommigen evenveel zoniet meer haat prediken tegen mijn vrienden de Walen (vergeet niet dat ik gebioortig ben uit Luiks Haspengouw en nog voorlopig wonend in Genk) en zelfs wapens zouden gaan opnemen (zie verschillende threats hier), andere mensen naar de verdoemenis wensen omdat ze met VB en NVA standpunten het niet eens zijn...
dat diezelfden amnestie vragen voor het gespuis van het begin van de jaren '40 (en ik zegde al dat de brave man die werkte voor zijn gezin en medeburgers noch overdroeg noch kwaad aandeed, voor mij geen moffengespuis is, of het brave meisje dat jammerlijk verliefd werd op een brave sus die moest soldaat spelen omdat hij Duitser was en die geen moorddadige handelingen �* la SS deed, dat ik die kan begrijpen)...
maar ja dat is nu eenmaal het gevolg van de verwerpelijke daden van de meeste Borms, StafDeclerk of andere notoire landverraders... getraumatiseerd door uitschot dat dezelfde woorden gebruiken als hun VNV en SS of andere...
dat is geen haat maar een logisch gevolg van wat gebeurde...
maar ja, jullie hebben enkel van horen zeggen dat de excessen na de bevrijding even erg waren... ik heb het onderzocht en vond dat degenen die kaalgeschoren werden of lang vast zaten of geëxecuteerd werden echt smeerlappen waren en dat de randgevallen klein waren...
maar ja...
als hier gepleit wordt voor amnestie dan zeg ik wat ik te zeggen heb en voor de rest mogen jullie je laten in slaap wiegen door de opvolgers van het uitschot van toen... die dezelfde aspiraties hebben, dezelfde groet brengen, etc...
voor mij is deze item nu "closed"... ik heb gezegd wat ik wou zeggen en ik ben niet verbitterd op de 95 % mensen die niet zo slecht zijn als het minieme gedeelte van het blok dat heimwee heeft naar moord, brand, verkrachting, etc... van mensen die niet zoals zij zijn...
Oud 9 september 2004, 14:54   #430
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Jij wilt gewoon dat ze blijven stijgen. Ik zie jou en je kornuiten nog in staat om zelf de criminele toer op te gaan om de cijfers toch maar te laten kloppen met jullie verwachtingen
wie zijn "ik en mijn kornuiten", mijn beste ?
Oud 9 september 2004, 14:58   #431
thePiano

Standaard

Citaat:
wie zijn "ik en mijn kornuiten", mijn beste ?
Jouw makkers waar je graag mee op de forums blijft rondhangen. Zeg mij wie je vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent.
Oud 9 september 2004, 15:01   #432
abramis brama
Parlementslid

abramis brama's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eens meneer de juge er zich mee begon te moeien, is er uiteraard veel van 't ruig discours via zelfcensuur naar de prullenbak verwezen.
Heb je een punt. De bewoordingen zijn inderdaad véél weloverwogener nu dan vroeger. Logisch, want voor de minste misstap slijpt de belgische vierschaar de bijl al.

Citaat:
Het beeld van volle C-130, staat me echter nog levendig voor ogen.
Ook de reacties van die-hard racisten, die stelden dat het toestel niet eens behoorde te landen om de 'vracht' af te leveren, ligt ook nog vers in mijn geheugen.
Yep, die reacties herinner ik me ook. En ik verfoei ze net zozeer als jij. Wat niet wegneemt dat het voorstel om C-130's te gebruiken voor repatriëringen m.i. nog altijd een zeer goed idee is. Het wordt trouwens ook in verschillende landen gebruikt. (Mogelijks zelfs hier ook, maar dat ben ik niet zeker...).
Hoe dan ook : de partij Vlaams Blok kun je in alle geval die reactie van racistische individuen niet verwijten. Als morgen een nobele onbekende vLD-kiezer tegen mijn voordeur komt pissen, zal ik óók niet gaan beweren dat "de VLD" een partij van vandalen is.

Citaat:
Godsdiensten bestrijden is één van mijn favoriete dada's.
Dit beperkt zich echter tot het gedachtengoed.
De belijders probeer ik in hun fysieke integriteit te laten.
Ook storen ze me niet als buur, zelfs niet in 't stemhokje.
Daarin komen we dan wonderwel overeen.

Enig verschil is blijkbaar dat het mij wél stoort dat men dergelijk gedachtengoed subsidieert, en jou niet.

Citaat:
Ik wil vooruit, maar met behoud van de gerealiseerde verworvenheden.
Met een lege valies vooruit lijkt in 't begin snel te avanceren...............
En wat zit er zoal in de valies van Superstaaf ?
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".

Laatst gewijzigd door abramis brama : 9 september 2004 om 15:12.
abramis brama is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 15:03   #433
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De reden waarom is vrij eenvoudig: omdat jullie altijd als een geheel optreden tegenover iemand die een kritische kanttekening plaatst bij het Blok.
Daar moet men aan linkerzijde onderhand stikjaloers op zijn, niet ?

Verklaart misschien de enorme frustraties van bepaalde mensen. 8)
Eén van de grootste problemen in dit terminaal zieke land is het feit dat men "de wil van de kiezer" voortdurend opzettelijk verwart met "hetgeen we tegen de wil van de kiezer in tóch nog mathematisch kunnen doordrukken".
Oud 9 september 2004, 15:07   #434
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De affiches met het bewuste vliegtuig logen er anders ook niet om.
En zegt "Hand in hand, terug naar eigen land" je nog iets?
Allemaal materiaal dat er niet om loog, maar waar jullie nu vanhuiveren als ik er het beladen woord 'deportatie' opplak.......

Zie onderschrift.
Het idee van een C-130 als transportmiddel, en het principe "terug naar eigen land" (bij voorkeur in combinatie met die C-130) vind ik nog steeds niet huiveringwekkend. Het woord "il-legaal" staat in mijn woordenboek nog steeds voor "on-wettelijk", en dus voor "hoort hier niet te zijn".
De lompe opmerkingen die je eerder al aanhaalde wél. Net zoals het woord "deportatie" dat je in deze context misbruikt. D�*t is inderdaad een woord dat een wrede lading dekt.
Oud 9 september 2004, 15:10   #435
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abramis brama
Het idee van een C-130 als transportmiddel, en het principe "terug naar eigen land" (bij voorkeur in combinatie met die C-130) vind ik nog steeds niet huiveringwekkend. Het woord "il-legaal" staat in mijn woordenboek nog steeds voor "on-wettelijk", en dus voor "hoort hier niet te zijn".
De lompe opmerkingen die je eerder al aanhaalde wél. Net zoals het woord "deportatie" dat je in deze context misbruikt. D�*t is inderdaad een woord dat een wrede lading dekt.
De discussie gaat hier niet om illegalen die moeten oprotten, maar over alle mirgranten: 1e, 2e en 3e generaties. Lees je 70-puntenplan nog maar eens.

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 15:10.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 september 2004, 15:15   #436
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
De discussie gaat hier niet om illegalen die moeten oprotten, maar over alle mirgranten: 1e, 2e en 3e generaties. Lees je 70-puntenplan nog maar eens.
Als jij denkt dat ik hier nog eens ga herhalen dat dat 70-puntenplan niet langer aangepast is aan de huidige situatie, en dus ook niet langer relevant is, ben je goed mis... (*) Het officiële standpunt van het VB luidt "illegale en criminele vreemdelingen dienen uitgewezen". En daar ben ik het gloeiend mee eens. Jij niet ?

(*) Oeps, deed ik het toch...
Oud 9 september 2004, 15:17   #437
thePiano

Standaard

Citaat:
Als jij denkt dat ik hier nog eens ga herhalen dat dat 70-puntenplan niet langer aangepast is aan de huidige situatie, en dus ook niet langer relevant is, ben je goed mis... (*) Het officiële standpunt van het VB luidt "illegale en criminele vreemdelingen dienen uitgewezen". En daar ben ik het gloeiend mee eens. Jij niet ?

(*) Oeps, deed ik het toch...
Dat kan jouw standpunt zijn, maar het VB denkt daar helemaal anders over, en zeg het maar: wie ben jij bij het Blok? Juist, niks.
Oud 9 september 2004, 15:23   #438
abramis brama
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Dat kan jouw standpunt zijn, maar het VB denkt daar helemaal anders over
Normaal verfoei ik deze methode, maar bij hardleerse mensen wil ze wel eens helpen : bewijs dat eens !
Citaat:
, en zeg het maar: wie ben jij bij het Blok? Juist, niks.
Inderdaad. Moet dat dan of zo ? En moet ik dat erg vinden ?
Oud 9 september 2004, 15:25   #439
den broeder
Partijlid

Standaard

Citaat:
Jouw makkers waar je graag mee op de forums blijft rondhangen. Zeg mij wie je vrienden zijn en ik vertel jou wie jij bent.
Mijn makkers ? Je zit zelf altijd de kappen op de anonimiteit van de forummer...
Wel, ik ben anoniem. Wat weet jij nu wie mijn makkers zijn en wie ik ben ? Hoe kan jij een oordeel vellen ! Misschien ben ik wel wel een extreem linkse PVDA-er die gewoon een beetje de gemoederen komt verhitten !
Aan de hand van iemand's schrijfsels op het internet kan je NIETS opmaken, Piano !
Oud 9 september 2004, 15:26   #440
thePiano

Standaard

Citaat:
Inderdaad. Moet dat dan of zo ? En moet ik dat erg vinden ?
Nee, maar het kan soms behoorlijk irritant worden met al die Blokgeno$$en zoals jij, die elk voor zich menen een VB-standpunt te verdedigen, terwijl het VB zelf er een ander punt op nahoudt. Geef toe: verwarrend hé?

Laatst gewijzigd door thePiano : 9 september 2004 om 15:26.
thePiano is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be