![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien u nog niet door heeft dat dat alleen maar een compromis model in naam is, om de scherpe kantjes, voor de schijn, ervan af te doen, dan mankeert er inderdaad enorm veel aan uw waarnemingsvermogen. Of daarvoor collocatie nodig is, weet ik niet, ik denk dat u daar in La Belgique eerder een enorme pluim voor krijgt. |
|
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat boekwerk van Remi Vermeiren is zonder twijfel een nieuwe aanzet ![]() Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 19 maart 2014 om 10:32. |
|
![]() |
![]() |
#423 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een zieke panda?
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() U geeft duidelijk de voorkeur aan een platvloerse panda-aanbidder, maar dan alleen om zijn eigen persoontje in de schijnwerpers te kunnen en blijven plaatsen zonder daarbij ook maar de minste verantwoordelijkheid af te leggen voor zijn desastreus anti-Vlaams beleid. Zo iemand durft zich dan nog uit te geven voor de premier van alle Belgen terwijl hij via geen enkele daad op zijn actief deze stelling ook maar heeft kunnen aantonen tegenover de meerderheid van de Belgen, in tegendeel.
Laatst gewijzigd door marie daenen : 19 maart 2014 om 10:51. |
![]() |
![]() |
#425 |
Minister-President
|
![]() Vic Vanaelst zoniet Siegfrit Bracke.
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij kan dat natuurlijk weten vermits je het met je eigen ogen hebt gezien.
#427 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote]
Citaat:
Trouwens, dat was mijn punt niet. Ik zei dat het niet bestaat. Leef jij in 2014 ? Actuele toestand : ken je dat ? De federale structuur is de bestaande realiteit. Citaat:
Citaat:
Toch één vraagje : heeft je bloedeigen partij dan last van tsjeverigheid in de coalities waarin zij zelf zetelt ? Vlaams of lokaal niveau bv ? Citaat:
Wie is pro confederalisme : enkel n-va Citaat:
Citaat:
Ik wacht gerust en vol vertrouwen af wie de calimero rol zal spelen als de federale formatie rond is. Laatst gewijzigd door peter1962 : 19 maart 2014 om 10:55. |
||||||
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Dan inderdaad liever Vic Vanaelst, want die zegt ten minste de waarheid zonder er doekjes om te winden en daar houden de Vlamingen van, die de schijntaal van de francofonie kotstbeu zijn. Zoals: ik hou van jou, maar alleen als je braaf en zonder morren doet wat ik zeg, anders zullen we eens laten zien wie hier de baas is. En vreemd daar zijn nog altijd enorm veel Vlamingen die nog graag hebben dat ze de les wordt gespeld en die nog graag met hun " " laten spelen.
|
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() [quote=peter1962;7063103]
Citaat:
open vld heeft maar pas het confederale uit haar programma gehaald en daarmee stuurt ze zichzelf richting kiesdrempel. CD&V heeft wel degelijk een confederaal model voor ogen, alleen weet niemand tot op heden wat dat is. In de Vlaamse regering zie je wel degelijk tsjeverigheid van N-VA. Dat is nu eenmaal eigen aan politiek bedrijven. Je ziet dat overigens overal. Polici betichten dat ze tsjeverig zijn, is klagen dat de zon licht geeft. Dat ik u niet kan overtuigen dat weet ik. Maar ik denk dat er meer mensen mijn overtuiging delen dan die van u. Ik wacht vol vertrouwen de verkiezingen af, en ga het vel van de beer niet verkopen voor hij geschoten is, in tegenstelling tot u die niet echt met veel vertrouwen de verkiezingen tegemoet gaat, zich verlaagt tot banaliteiten en nu al de Calimero uithangt. Of misschien is het iets anders. Jack geef Peter zijn pc terug! |
|
![]() |
![]() |
#430 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#431 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#433 |
Banneling
|
![]() sorry dubbel
Laatst gewijzigd door hollande : 19 maart 2014 om 11:23. |
![]() |
![]() |
#434 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#435 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Hij is mediageil zoals menig andere, Dehaene was ook zo iemand. Maar eerlijk, zo ver gaat het nooit komen.
![]() |
#436 |
Parlementslid
|
![]() Whahahahaha.
![]() ![]() ![]() ![]() Goeike.
The world is like a book. Those who don't travel read only one page. Laatst gewijzigd door Modjo : 19 maart 2014 om 11:26. |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=stuyckp;7063121]
Citaat:
Dacht je dat dit toeval was ? En als o-vld kiezerintenties verloor, dan is het omdat n-va nu sterk liberale thema's in de verf heeft gezet. Die partij heeft niets te winnen bij communautaire scherpslijperij. Over compromissen/tsjeverigheid verschillen we duidelijk van mening. Geen enkele partij kan in een coalitie haar willetje doordrijven dus is de besluitvorming per definitie compromisgericht. Daar tsjeverigheid achter zoeken is de politiek tekort doen. En nog even herhalen : ik ga de verkiezingen heel gerust afwachten. In vlaanderen weet ik heel goed dat mijn partij er niet bij zal zijn, daar zal het oppositie worden. Federaal is de kans groot dat ze er wel bij zijn. En dat hangt allemaal bijzonder weinig tot zelfs helemaal niet af van de eindscore van n-va. Of dat nu 30% of 33% is doet er federaal niet toe. Het gaat niet over het vel van de beer, maar over het feit dat als alle partijen zeggen dat ze niet over confederalisme willen praten dat n-va dan zal eieren voor haar geld moeten kiezen. Ofwel verder over een coalitie onderhandelen zonder staatsevolutie, ofwel de kortste weg naar een extra oppositiekuur kiezen. Er is geen enkele manier waarop n-va een federale formatie zonder haarzelf kan vermijden dus zal ze zelf moeten kiezen wat het belangrijkste is. |
|
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De ex.echtgenoot van deze vrouw en vader van deze tweelingen heeft daarentegen niets meer om handen.
#440 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geen idee wie dat is...
|
![]() |