![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als de voetgangers niet oversteken voor de wielen van het is eender welken auto is het nog veiliger...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Burger
|
![]() [quote=Herr Flick]Bulshit !
Ik rijd u met mijne freelander aan tegen 20 per uur, als ge genezen zijt mag Johny u aanrijden met zijne getunede saxo ook tegen 20 per uur en zullen we breuken vergelijken. Als ge uwe nek breekt zal het zijn omdat ge met uw test op den borduur gedonderd zijt... QUOTE] Die chauffeurs van die tuningkarrekes hangen ook ferm mijn voeten uit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
|
![]() verbieden in de stad... verbieden !!!!!
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er valt überhaupt al wat te zeggen voor het autoluw maken van steden. Wie in Brussel eens door de spits heeft gereden weet wat voor jungle dat is. Het is dan ook de enige stad in Vlaanderen (Nou ja... niet echt IN) die de auto totaal niet weert.
Wel zijn de methoden van steden als Antwerpen dan ook weer grof : de mensen verplichten de wagen aan kant te zetten om hen dan grof goud aan te rekenen per minuut parkeren (terwijl veel steden de aanwezige bedrijven dan nog eens VERBIEDEN om zelf parkings aan te leggen)... |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Klopt het trouwens dat ze dat regeltje voor geblindeerde achterramen = lichte vrachtwagen gaan afschaffen vanaf januari ? Ik heb het even niet gevolgd.
Het wordt uitkijken naar het opdagen van een heel armada van die middenklaswoningen op wielen op de parkings van tweedehands autoboeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ah dan vallen er misschien nog koopjes te doen, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze maken er een race van om toch maar zoveel mogelijk sterren te halen op hun model. Volvo bv, doet de meest waanzinnige dingen om toch maar de veiligste te blijven. Weet je dat die in Zweden een team hebben dat zo veel mogelijk ongevallen gaat onderzoeken waar een Volvo in betrokken was, naar oorzaken, en gegevens over de impact. Ze verwerken dat dan terug in hun volgende ontwerpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wat parkeren betreft: met het openbaar vervoer omzeil je dat probleem. Wie toch koppig met de auto (verkeersoverlast, pollutie, lawaai kortom: hinder) het centrum inwil, moet er maar voor betalen. Voor wat hoort wat, toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
|
![]() Inderdaad voor wat hoor wat. Als ik perse met mijne 4x4 in de stad wil rijden en ik wil betalen voor mijn parkeerplaats dan voor ik voor wat hoort en moet er genen dictator mij komen zeggen dat ik er niet in mag met mijn 4x4eke...
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien strookt wat je zegt niet met het feit dat het bedrijven verboden is er zelf parkings op na te houden, wat de overlast al fel zou minderen. Het is hen gewoon om het grof geld te doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
leg uit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit achtereen in 't buitenland, dus wat kan mij dat bommen, ! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Gaat ge in Wallonie wonen Herr Flick ?
![]() |
![]() |