![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat er toe doet is dat nu 1.2 miljard moslims te zot zijn om los te lopen en de wereldvrede serieus in gevaar brengen. Net als de Amerikanen trouwens. Kapitalisten en moslims= beiden een groot gevaar |
|
![]() |
![]() |
#422 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De exegese van die teksten kan mij geen lor schelen, de uitwerking ervan, zoals we die de laatste tijd zien, wel.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 28 juli 2016 om 17:38. |
![]() |
![]() |
#424 |
Minister-President
|
![]() Het gaat me erom dat sommigen hier zonder verpinken dat de interpretatie van IS de juiste is.
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Minister-President
|
![]() Dat weet ik niet. Dat is net mijn punt. En het zou me verbazen dat diegenen die hier beweren dat wel te weten oude Arabische teksten grondig bestudeerd hebben.
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Salafisten en uiterst rechts zijn objectieve bondgenoten in deze. Salafisme is trouwens een uiterst rechtse stroming. Autocratisch gewelddadig en ultraconservatief samenlevingsmodel. Laatst gewijzigd door dalibor : 28 juli 2016 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
#428 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#430 |
Minister-President
|
![]() Nope, dat is niet het argument. U mag opnieuw proberen.
#431 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Waarom proberen? Het mag je duizend keren gezegd worden, je zal het toch niet geloven zolang je het niet zelf gelezen hebt. In plaats van hier dan je onwetendheid ten toon te spreiden, begin eens met je verdiepen in de islamitische leer. Kom dan terug, en dan zullen we nog eens praten.
|
![]() |
![]() |
#433 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ga af op wat mensen zeggen en doen. En dan kan je nog zoveel verzen citeren als je wil. Je krijgt niet uitgelegd waarom de grote hoop van de moslims het salafisme afwijzen, en het zelfs totterdood bestrijden. Idem voor de grote hoop moslims buiten moslimlanden die een andere leer dan het salafisme toepassen. |
|
![]() |
![]() |
#435 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het mag dan wel zijn dat er een meerderheid het niet serieus neemt. 300 miljoen onder hen zijn wel radicaal en van mening dat het Westen vernietigt dient te worden. 300 miljoen is meer dan de helft van de Europese inwoners. |
|
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag de meest gematigde, meest vredelievende moslim wat 't doel van islam is. De wereld voor allah. Pas dan is er vrede, islamitische vrede welteverstaan
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#437 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Al zal Nebur nu wel beweren dat we het niet grondig genoeg gedaan hebben, of niet de originele Arabische teksten teksten gelezen, of wat nog allemaal ... Edit: Toch vreemd, met 3 de koran lezen en 3 keer dezelfde conclusie gevormd. Je zou bijna denken dat het opgezet spel is, of zou er toch iets anders zijn? Laatst gewijzigd door fallen_angel : 28 juli 2016 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#439 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent degene die de werkelijkheid geweld aandoet. Analyseer dit eens en kom dan eens. En u laat voor de zoveelste maal de vraag onbeantwoord waarom talloze moslims zich desnoods met wapens afzetten tegen de leer die volgens u de enig mogelijke is.
http://www.quranandwar.com/FATWA%20o...20Bombings.pdf |
![]() |