![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat staat U ook vrij om mij te geloven of niet. Ik geloof trouwens zelfs 99 % niet van hetgeen er op dit forum verschijnt en dan gaat die 1 % nog over bagatels die meestal niks te maken hebben met echte politiek. Wat dacht je? Moet ik nu beginnen huilen omdat ik ook niet geloofd word? Trouwens de hele topic in ongeloofwaardig Te beginnen al met de titel. In en rond elke grote stad in de wereld ontstaan bidonvilles waar krapul allerhande komt samen hokken. ![]() Laatst gewijzigd door werkman : 10 maart 2018 om 16:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel is nog altijd de duurste stad van het land. Niet voor armoezaaiers. Duidelijk nog steeds een stad met allure en waar grof geld wordt geboden om te kunnen wonen.
Alleen Knokke komt min of meer in de buurt. https://www.tijd.be/services/immomatch/map Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 maart 2018 om 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Daar zal ik eens moeten over nadenken. Ik voel mij niet zo betrokken bij dure villawijken. Ik heb er trouwens nooit gewerkt. Zelfs een kat vind er geen eten voor haar jongen. Ge kunt dus gelijk hebben. Blij dat ik dat kan zeggen. Maar ik hecht nog weinig belang aan het gelijk van sommigen hier op dit forum. Dus degenen die ongelijk hebben mag men ook klasseren in het archief. En mezelf klasseer ik ook in dat archief bij de afdeling "dwarsliggers". Ik had het liever anders gezien maar als ze U bij die afdeling steken dan kan je moeilijk anders dan aanvaarden. Dat is democratie nietwaar! Niemand heeft tijd om na te gaan of dat archief wel juist is. Geen tijd. Alles gaat naar "zakken vullen". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze kunnen daar echt hun schorremorrie niet de baas. Overlast van zuipers en hooligans....In plaats van nieuw stadion zou Bartman beter de stadions verbieden. Voor wanneer de kuisploeg ..... Laatst gewijzigd door fred vanhove : 11 maart 2018 om 04:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men laat het, tot op bepaalde hoogte, allemaal maar begaan en aanschouwt het verder met lede ogen ... Kan je u de vraag stellen: gaat dat allemaal goed aflopen? Daar kan je best héél kort op reageren met een: NEEN!
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met nostalgie maar zonder spijt moet ik toegeven net op tijd met mijn voeten gestemd te hebben toen ik definitief emigreerde uit de EU.
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meertalige bewoners van deze stad met al zijn culturen hebben één ding begrepen: ofwel gaan ze geduldig met elkaar om of het werkt gewoon niet. ROBERT MENASSE https://www.bruzz.be/uit/podium/robe...ijn-2018-03-10 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met een fluitje Champagne Maison, da's zeker da. -> gene Cava voor mij!
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#431 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toen je emigreerde uit de praatbarak heb je overschot van gelijk gehad. Mocht ik nog jong zijn; geen haar op mijn hoofd zou er nog aan denken om in maffia-landen te blijven. Met dat dwarsliggen heb ik niet de minste problemen. Zoals het er hier aan toe gaat met bevoorrechten en benadeelden kan je niks anders meer dan er bij gaan te liggen als ze je toch zoeken. Tegen maffia-constructies kan je niks beginnen en het plebs schept er nog genoegen in dat ze U bij uw kloten hebben en dat het henzelf niet overkomt. Enige solidariteit en menselijke rechtvaardigheid moet je van dat plebs ook niet verwachten/ Ieder voor zich en God voor ons allen. De enige misdaad die je niet mag begaan is uit het hol van een arbeidster kruipen. Toen had ik het reeds door. Ze hebben mij met de ijzers er moeten uittrekken. Het ware beter geweest dat ze mij hadden laten zitten tot ik niet meer spartelde of kon gaan dwarsliggen. Ik zou er toen zelfs niet bewust last van gehad hebben. ![]() Een dode heeft van niks last meer. Laatst gewijzigd door werkman : 11 maart 2018 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://nieuws.vtm.be/binnenland/9-o...lastiggevallen
![]() |
![]() |
#433 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is er nog juist bij VTM-nieuws? Als je uw aangegeven spoor volgt dan kom je op een site waarin de hoofdredacteur zijn verontschuldigingen aanbiedt over onjuiste berichtgeving over verschillende onderwerpen. Feitelijk is dit mogelijk positief. Bij andere dagbladen vinden ze het niet nodig van rechtzettingen te doen. Sikken en zwijgen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn madeleinen van Proust krijgen een wrange bijsmaak.
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Minister-President
|
![]() Zoals Femme de la rue duidelijk aantoonde. Woeha
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zonder te minimaliseren zo'n filmpje kan je op vele plekken maken. Kijk zoals deze mevrouw.....over welke stad zou die het hier hebben volgens jou ? https://www.youtube.com/watch?v=aR4LPOINO9Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben gisteren nog eens (noodgedwongen, laat dat vooral duidelijk zijn !!!!) door "onze populaire hoofdstad" (Veeartsenijstraat, Grondelsstraat, Georges Moreaustraat - Kuregem Anderlecht) gereden, en geloofde mijn ogen niet wat ik allemaal zag. Dit is echt wraakroepend. Lijkt meer op een soort Beiroet, dan op Anderlecht.