![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeer verhelderend. Ik zou aanraden om het eens op te vragen en eens te bewaren. Naam programma ; the cleaners. 10000 mensen die in manila verdwijnen in opdracht van....silicon valley
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2019 om 00:26. |
|
|
|
|
|
|
#422 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar jongen toch.
|
|
|
#423 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De grootste blokkade van bepaalde berichten, video of nieuws zie je in Turkije.
Al wat negatief is of zo word bekeken en een ip blokkade voor gans het land gezet. Bijgevolg zien ze het niet, wat je niet ziet kan je niet pro of contra voor zijn. Dit is in gans de wereld bezig. Google en Facebook op kop. Allicht tegen zware onkostenvergoeding.
|
|
|
#424 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wetenschappers nu ineens gaan vergelijken met de media ? Waar is dat nu goed voor ? Ik heb het al gepost. Ik ga voort op verslagen, artikels van het IPCC.
|
|
|
|
#425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.ntvg.nl/artikelen/de-kra...schap/volledig Kom eens uit uw bubbel.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2019 om 12:47. |
|
|
|
|
|
|
#426 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 januari 2019 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er zijn daar vele publicaties over hoor.
Allen met " wetenschappelijke" bronnen. En mensen die verslagen van wetenschap via de media bekijken en zich tegelijk de vraag stellen over media en wetenschap en het verband niet zien terwijl ze er op kijken. Dat is raar.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2019 om 13:01. |
|
|
|
|
|
#428 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() natuurlijk volgens Mambo
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#429 | |
|
|
Canada:
Citaat:
vooraleer ge het moet googlen Mambo, 40kyr is 40.000 jaar
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 28 januari 2019 om 14:03. |
|
|
|
|
|
|
#430 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu ja ik vraag mij af of jullie mijn tijd wel waard zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2019 om 14:15. |
|
|
|
|
|
|
#431 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#432 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 januari 2019 om 15:27. |
|||
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Selectie kan rap gaan
Niet vergeten dat wij een savanne dier zijn he. Warm weer en droogte, dat kennen we. Wij zijn geen wolharige neushoorn, of holenbeer. De gematigde streken, dat is onze biotoop niet. Het enige punt is dat we gewoon met teveel zijn: het petri schaaltje is vol. De klimaatsverandering is geen oorzaak van problemen, het is gewoon een gevolg, en niet eens het belangrijkste. Wij doen wat alle levende wezens doen: zoveel mogelijk de niches innemen. En daar zijn wij bijzonder goed in. Er is geen plaats voor iets anders. De ganse biosfeer zal eraan gaan, dat klimaat is maar peanuts. En elke soort die exponentieel groeit, botst op haar eigen ultieme grenzen. Dat is wat wij deze eeuw zullen meemaken. Klimaat is maar 1, en niet eens het belangrijkste, aspect daarvan. Eens de exponentiele groei (quasi zonder selectie) begrensd, slaat de selectie weer toe, en hard. Maar wij hebben alles wat nodig is om in beperkt aantal te overleven in een post-ijstijd klimaat, want dat is onze origine. Laatst gewijzigd door patrickve : 28 januari 2019 om 15:36. |
|
|
|
|
|
#434 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ben vrij zeker van dat de mens een product van de ijstijd is hoor. |
|
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat laatste had ik hier trouwens al eens gepost, maar ik vrees dat je dat niet gelezen hebt. Het IPCC daarmee gaan vergelijken, dat is .... daar heb ik geen woorden voor. Het IPCC heeft hun eigen website ter info en daar kan je ook alles lezen. Een juistere bron kan je niet hebben want hier heeft de 'media' haar stempel nog niet op gezet. De anderen (media) halen hun info ook daar. Wat die andere met die info soms durven te doen, dat kan je soms lezen in uw bronnen...
|
|
|
|
#436 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Persbericht. Rapport ‘Een gevoelige kwestie: Hoe het IPCC goed nieuws over klimaatverandering verborg’ Persbericht. Rapport ‘Een gevoelige kwestie: Hoe het IPCC goed nieuws over klimaatverandering verborg’ De Britse denktank Global Warming Policy Foundation (GWPF) en stichting De Groene Rekenkamer presenteren vandaag, donderdag 6 maart in perscentrum Nieuwspoort het rapport ‘Een gevoelige kwestie: hoe het IPCC goed nieuws over klimaatverandering verborg’. Het rapport is geschreven door de Nederlandse wetenschapsjournalist Marcel Crok en de Britse onafhankelijke klimaatonderzoeker Nicholas Lewis. Beiden waren reviewers van het onlangs verschenen vijfde IPCC-rapport. Het klimaat blijkt zo’n 40% minder gevoelig voor broeikasgassen dan klimaatonderzoekers en het IPCC al dertig jaar denken, zo laten Lewis en Crok zien in hun rapport ‘Een gevoelige kwestie: hoe het IPCC goed nieuws over klimaatverandering verborg’. Het vijfde IPCC-rapport, dat in januari werd gepresenteerd, bevat ook alle ingrediënten om die opbeurende conclusie te kunnen trekken. Toch trok het IPCC die niet. In hun rapport gaf het IPCC onverwachts geen ‘beste schatting’ voor klimaatgevoeligheid, maar alleen een range van 1,5 tot 4,5 graden Celsius. Beleidsmakers zouden daaruit ten onrechte kunnen concluderen dat het midden van die range (drie graden) nog altijd het meest waarschijnlijk is. Lewis en Crok stellen op basis van observaties dat deze range aanzienlijk lager is, namelijk 1,25 tot 3,0 graden Celsius met een beste schatting van 1,75 graden.
|
|
|
|
#437 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.destaatvanhet-klimaat.nl...ering-verborg/ Een FUD-site? Mambo ze schatten ook een opwarming maar gemiddeld iets minder, maw het is evenzo een schatting. En? Dat verandert toch niets? Het 5e IPCC-rapport dat sowieso om de x-jaren bijgesteld wordt spreekt van minimum 1,5° C onafhankelijk van de gekozen emmisiescenario's: En dat zijn projecties naar 2100 hé Mambo, je moet dus meer plakken, dit ben je vergeten Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 januari 2019 om 17:54. |
|||
|
|
|
|
|
#438 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IPCC en al gore zegt jullie dat iets?
Poenpakker bij uitstek. Geschat vermogen 300 milj. $ Van straatarm naar steenrijk met milieupraatjes. Mega verbruiker van energie. Al Gore, die wereldwijd zijn zakken vult met het houden van duurzaamheidspraatjes, verbruikt jaarlijks 231.000 kilowattuur stroom in een van zijn meest luxueuze villa’s in Nashville. Hier zie jullie idool . Jullie verdienen het om achter hem te lopen gelijk hondjes. Dat laat zien hoe jullie zijn.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 28 januari 2019 om 18:45. |
|
|
|
|
|
#439 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#440 | |
|
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|