![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze termen in acht genomen heb ik dus nog nooit 'een vrouw' gehad. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 14 maart 2019 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister
|
![]() Nu we weten dat de FBI in de jaren 80 opzettelijk een onderzoek naar pedofilie heeft gestaakt, is de ware reden voor het zwijgen gekend.
Michael Jackson is eigenlijk een miljardenbedrijf. Had het uitgekomen van zijn kindermisbruik, dan hadden alle aanverwante partijen bakken geld misgelopen. Dan was de carrière van MJ plotsklaps voorbij. Naar mijn mening moet er een onderzoek worden gestart naar alle omstaanders op Neverland, die het wisten. Die horen nog juridisch vervolgd te worden. Inmiddels is er in Duitsland ook een slachtoffer naar voren gekomen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 14 maart 2019 om 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() MJ heeft ongetwijfeld wereldwijd kleine jongentjes in hun poepgaatje genomen. Er zullen ongetwijfeld medeplichtigen zijn die dit toegedekt en zelfs gefaciliteerd hebben, zo gaat het namelijk altijd. Kijk maar naar de schandalen in de kerk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De kuisvrouw van MJ heeft tot in het kleinste detail de gang van zaken uitgelegd in "60 minutes". Werd geïntimideerd en bedreigd door medewerkers van MJ, en door hemzelf in een telefoongesprek. Ronald Reagan moet dit ook geweten hebben. Hij was president toen de FBI het onderzoek staakte omdat hij een onderscheiding aan MJ moest uitdelen. Als MJ nog schuldig bevonden kan worden, zijn een hele hoop mensen juridisch nog medeplichtig en vervolgbaar. Zo hoort het ook
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of zoals de bende van Nijvel, tot op het bot.
Snelle resultaten.
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen belangstellling voor kinderen, dat monster. https://elpais.com/elpais/2019/03/18...76_927938.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() Ik kan je berichten niet lezen, kerel, maar mocht je me weer een pedofiel noemen op dit forum hier, ik zou kunnen naar een advocaat lopen, kerel. Maar in de States zit jijzelf natuurlijk veilig...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Een beetje huis-, tuin- en keukenpsycholoog kan dat al simpel uitleggen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Banneling
|
![]() Barbra Streisand verontschuldigt zich voor haar ongelooflijke opmerkingen over Michael Jackson's beschuldigers
Ik luisterde vroeger graag naar haar geweldige stem / muziek, ik zal ze nu vermijden, zoals ik er altijd in ben geslaagd die pedofiele freak en weirdo te vermijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |