Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes... > Sport
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Sport Van voetbal tot worstelen.

Antwoord

Discussietools
Oud 31 juli 2022, 19:20   #421
Den Ardennees
Perm. Vertegenwoordiger VN

Den Ardennees's schermafbeelding

Standaard

Te vroeg om Evenepoel al af te schrijven voor de grote rondes. Ik hoop dat ze wat geduld hebben met hem, want in Vlaanderen hebben ze er een handje van weg om er dan maar kasseicoureurs van te maken, of alleszins toch om te turnen naar coureurs voor het zwaardere eendagswerk.
-Ivan De Vadder: wij vinden alvast dat u één van die keien bent
Den Ardennees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 21:25   #422
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

koe de poing's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Te vroeg om Evenepoel al af te schrijven voor de grote rondes. Ik hoop dat ze wat geduld hebben met hem, want in Vlaanderen hebben ze er een handje van weg om er dan maar kasseicoureurs van te maken, of alleszins toch om te turnen naar coureurs voor het zwaardere eendagswerk.
Rittenkoersen van een week en de Ardennenklassiekers, dan is Remco zijn ding. Een carrière als Bettini zou mooi zijn
Oud 31 juli 2022, 21:27   #423
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Den Ardennees Bekijk bericht
Het is geen pure klimmer en alle grote rondes zijn momenteel op het lijf geschreven van klimmers.
In een Hinault of Indurain ronde zou hij kans maken.

Edit: misschien ook niet meer sinds de Wattageploegen van Wiggins.

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 31 juli 2022 om 21:29.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2022, 22:35   #424
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Het is geen pure klimmer en alle grote rondes zijn momenteel op het lijf geschreven van klimmers.
In een Hinault of Indurain ronde zou hij kans maken.

Edit: misschien ook niet meer sinds de Wattageploegen van Wiggins.
En wat Wiggins betreft , wat heeft die gast nog gewonnen met zijn omschakeling tot ronderenner buiten die ene tourwinst waarbij zijn ploeg heer en meester was....

En zijn er mensen die Van Aert hetzelfde pad willen opduwen ....

Ik zou zeggen van niet , laat hem het doen waar hij het beste in is ,en dat is niet het winnen van een ronde van Frankrijk...

Al diegenen die denken van wel kennen géén kloten van de koers ,noch van de morfologie die iedere renner heeft ...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 augustus 2022, 00:07   #425
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Benieuwd waar dit eindigt. Hij tot op heden in elke belangrijke ronde een slechte dag gehad.

Die rode trui heeft hij toch maar weer mee naar huis.
Nest wel opletten dat hij niet aangevallen gaat worden door Roglic. Of een stier.
Oud 26 augustus 2022, 10:49   #426
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koe de poing Bekijk bericht
Benieuwd waar dit eindigt. Hij tot op heden in elke belangrijke ronde een slechte dag gehad.

Die rode trui heeft hij toch maar weer mee naar huis.
Nest wel opletten dat hij niet aangevallen gaat worden door Roglic. Of een stier.
Ik denk niet dat het van Roglic zal komen dit jaar. Op de kortere hellingen is zijn sprint fenomenaal en kan Evenepoel het nooit halen, maar ik zie het niet gebeuren op de echte cols. Van Mas zal hij meer moeten opletten.

Die laatste klim zondag is wel erg steil. Daar zal hij wel moeten oppassen dat hij zich niet opblaast en eigen tempo naar boven rijdt, want dan gaan springveren zoals Yates en co hem wel bestoken...
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2022, 20:06   #427
De Rode Willem
Perm. Vertegenwoordiger VN

De Rode Willem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Ik denk niet dat het van Roglic zal komen dit jaar. Op de kortere hellingen is zijn sprint fenomenaal en kan Evenepoel het nooit halen, maar ik zie het niet gebeuren op de echte cols. Van Mas zal hij meer moeten opletten.

Die laatste klim zondag is wel erg steil. Daar zal hij wel moeten oppassen dat hij zich niet opblaast en eigen tempo naar boven rijdt, want dan gaan springveren zoals Yates en co hem wel bestoken...
Dat,is ondertussen wel heel duidelijk
Pedaleurke van mijn voeten
Ik moet geen woord terignemen

Geef nooit een boomerang aan idioten
De Rode Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 augustus 2022, 22:17   #428
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
1 van de beste ronderenners van de afgelopen paar jaar. Je moet zeker geen woord terugnemen. Ik heb er immers geen probleem mee dat u zichzelf belachelijk maakt.

Dat Roglic hier trouwens 2e staat na een gebarsten ruggenwervel in de tour is fenomenaal.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 30 augustus 2022 om 22:19.
Oud 30 augustus 2022, 22:53   #429
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
1 van de beste ronderenners van de afgelopen paar jaar. Je moet zeker geen woord terugnemen. Ik heb er immers geen probleem mee dat u zichzelf belachelijk maakt.

Dat Roglic hier trouwens 2e staat na een gebarsten ruggenwervel in de tour is fenomenaal.
absoluut, ik heb ooit een klein breukje gehad en 2 maanden afgezien.
die kerel breekt een fuckin' ruggenwerven en staat 2 maanden later aan de top in een van de zwaarste sporten die er zijn. Fenomenaal.
Oud 3 september 2022, 21:16   #430
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Evenepoel is nog niet klaar met Roglic. Niet verwacht dat hij dit zou kunnen na zo een zware blessure. Wereldcoureur.
Oud 3 september 2022, 21:19   #431
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Evenepoel is nog niet klaar met Roglic. Niet verwacht dat hij dit zou kunnen na zo een zware blessure. Wereldcoureur.
niet enkel fysiek maar ook mentaal.
Na z'on zware blessure, maar ook na een week waarin hij op 3 minuten werd gereden op voorhand zeggen dat je beter wordt en de ploeg laten rijden om aan te vallen. Dat getuigt van héél véél mentale sterkte.

die 19 jarige Ayuso was overigens aan de meet minder kapot dan Evenepoel.

Wordt nog een spannende ronde.
Oud 3 september 2022, 21:24   #432
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet enkel fysiek maar ook mentaal.
Na z'on zware blessure, maar ook na een week waarin hij op 3 minuten werd gereden op voorhand zeggen dat je beter wordt en de ploeg laten rijden om aan te vallen. Dat getuigt van héél véél mentale sterkte.

die 19 jarige Ayuso was overigens aan de meet minder kapot dan Evenepoel.

Wordt nog een spannende ronde.
Ja, maar het was geen debacle. Evenepoel had op 3 km van de aankomst al 30 seconden achterstand op Roglic. Daar is nauwelijks wat bijgekomen in die 3 km.
Oud 3 september 2022, 21:46   #433
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, maar het was geen debacle. Evenepoel had op 3 km van de aankomst al 30 seconden achterstand op Roglic. Daar is nauwelijks wat bijgekomen in die 3 km.
Als de waardeverhoudingen morgen dezelfde zijn als vandaag dan gaat ie morgen veel meer tijd verliezen. Ik vrees echt dat die domme val hem nog zuur gaat opbreken. Dat dijbeen zag er niet zo goed uit.
Oud 3 september 2022, 22:39   #434
koe de poing
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
dramatisch is het inderdaad niet, het is altijd beter om minuten voor te staan dan achter. Morgen op grote hoogte, onbekend terrein voor Remco in een rittenkoers. Ik zit morgen zeker voor de TV. Als hij deze rit overleeft geloof ik in eindwinst. Maar ik begrijp Fox' vrees na die val, dat kost altijd krachten.
Oud 4 september 2022, 01:04   #435
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Rode Willem Bekijk bericht
Dat pedalleurke van uw voeten is anders wél het tegendeel aan het bewijzen hé...

Hoog tijd om uwe kristallen bol eens een keer af te stoffen hé...

Je kan ook kiezen voor de intelligentste oplossing die menigeen prefereert in zo'n situatie ...

Weet je ook welke ik wil bedoelen ...

Laatst gewijzigd door Svennies : 4 september 2022 om 01:23.
Oud 4 september 2022, 01:10   #436
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Pannenkoeken winnen niet drie jaar op rij de Vuelta hé...

Wat die rooie ook mag beweren....

Hij kent er géén kloten van....
Oud 4 september 2022, 01:21   #437
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
dramatisch is het inderdaad niet, het is altijd beter om minuten voor te staan dan achter. Morgen op grote hoogte, onbekend terrein voor Remco in een rittenkoers. Ik zit morgen zeker voor de TV. Als hij deze rit overleeft geloof ik in eindwinst. Maar ik begrijp Fox' vrees na die val, dat kost altijd krachten.
Ge moet het anders bekijken ,hij staat nog altijd voor, zelfs al verliest hij een volle minuut op zondag ,dan blijft hij nog altijd voorstaan...

Dat zou toch voor enige mentale rust in het koppeke moeten zorgen...

Zijn concurrenten hebben die keuze niet ,die moeten gaan voor ofwel de glorie of voor de afgang...

Die hebben uiteindelijk géén tussenweg....
Oud 4 september 2022, 01:43   #438
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
22 seconden extra erbij in die laatste drie kilometer ,dat is dus een ruime definitie van u om het begrip "nauwelijks" te gaan omschrijven hé ....
Oud 4 september 2022, 10:04   #439
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Ge moet het anders bekijken ,hij staat nog altijd voor, zelfs al verliest hij een volle minuut op zondag ,dan blijft hij nog altijd voorstaan...

Dat zou toch voor enige mentale rust in het koppeke moeten zorgen...

Zijn concurrenten hebben die keuze niet ,die moeten gaan voor ofwel de glorie of voor de afgang...

Die hebben uiteindelijk géén tussenweg....
De klim van vandaag is veel zwaarder dan die van gisteren. Als hij hetzelfde voor heeft als gisteren dan is hij zijn trui kwijt want dan verliest hij minuten op Roglic. Dat dijbeen moet vandaag beter zijn of het komt niet goed en dan is Roglic op weg naar zijn 4e zege op rij. Het is natuurlijk geen schande om in uw eerste echt grote ronde te verliezen van zo een geweldenaar. Maar goed, blijven vechten zeker

Laatst gewijzigd door fox : 4 september 2022 om 10:04.
Oud 4 september 2022, 10:05   #440
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
22 seconden extra erbij in die laatste drie kilometer ,dat is dus een ruime definitie van u om het begrip "nauwelijks" te gaan omschrijven hé ....
En in die laatste 3 km was er ook nog een stuk afdaling he.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be