![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals hier al aangehaald zal hij het leger maar sturen als die Democratische gouverneur er achter smeekt, anders is elke dode zijn schuld. Het potje zal blijven koken tot dat moment, als Trump slim is. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 juni 2020 om 08:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Minister-President
|
![]() Gewoon een tijdje laten begaan, en na een week ofzo eens keihard toeslaan. Ik twijfel er niet aan dat het politieke genie Trump ook deze crisis zal bezweren en met glans opnieuw de verkiezingen zal winnen. Eigenlijk is het ook stilaan duidelijk dat wanneer het een mondmasker draagt, je het in de linkse hoek kan situeren. Linksen zijn nog nooit zo gemakkelijk herkenbaar geweest op straat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.nytimes.com/2020/06/01/t...gtype=Homepage Citaat:
![]() |
![]() |
#424 |
Minister-President
|
![]() Ja maar het is geen geheim dat Antifa al een tijdje oproept tot geweld, dat doen ze vrij openlijk. Voor deze terreurgroepering is de crisis een uitgelezen moment om de restjes van onze samenleving nog verder te destabiliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Hoe ver kan het gaan ... Afro-Amerikaan kijkt vanuit Vlaanderen naar zijn thuisland: “Onder Trump is racisme weer mainstream geworden” Trump krijgt de volle laag denk je dan. Of is het een duidelijke poging om Trump weer maar eens proberen van zijn 'troon' te stoten? (even snel gebruik maken van een fout (was er voorgeschiedenis?) die een agent(en) gemaakt hebben doorspelen naar de President?) Men zal nog janken in de VS als hij het niet meer zal doen en ik denk dat hij er op huidig ogenblik zelf ver genoeg van heeft en het misschien zelfs zal overlaten aan anderen. Zal het dan allemaal beter gaan is dan de hamvraag?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juni 2020 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Minister-President
|
![]() Wel een goeie timing om rellen uit te lokken, midden in een pandemie.
![]() |
#428 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]()
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer. Laatst gewijzigd door Hoomer : 2 juni 2020 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
|
![]() Inderdaad. Als de democraten nog groter hellholes van hun steden willen maken, wie zijn wij dan om ze tegen te houden?
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ik vraag me af waarom die meute in Hong Kong vandaag blijkbaar zo braaf is. Voelen ze nattigheid?
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trump is de eerste president die doet alsof hij staten en steden waar zijn partij niet in het bestuur zit zijn zaak niet zijn. Eigenlijk doet hij dat zelfs met republikeinen die niet helemaal in zijn aars kruipen.
![]() |
#434 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ze het nog een dag of 4 trekken kunnen ze de rellen ook opdragen aan de Amerikaanse antifa-troepen die hier zo'n 65 jaar geleden landden in Normandië.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 2 juni 2020 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
Niet alleen dat, maar hij is de absolute kampioen in het afleggen van verwarrende verklaringen. Dan is het normaal dat hij veel tegenwind en kritiek krijgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd, aanklacht hooguit "onvrijwillige doodslag"
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo te zien een staat waar je ook kinderen mag maken met je eigen zus.
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 2 juni 2020 om 10:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Banneling
|
![]() 8 jarigen spelen cowboy of soldaatje.
Volwassen mannen die zo met een geweer rondlopen zijn jeanetten die compenseren voor het gebrek aan status. |
![]() |
![]() |