![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is trouwens perfect mogelijk om in elke kieskring een lijst in te dienen. De PS kan zich perfect verkiesbaar stellen in Vlaanderen maar verkiest dat niet te doen. De enige twee partijen van belang die in elke kieskring lijsten indienen zijn het VB en PVDA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat nu net de oorzaak zijn dat België een institutionele bananen-republiek is.
![]() |
#423 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In alle Europese landen zien we rechts nationalistische partijen België is beslist geen uitzondering. Dus het hoort bij de democratie van verschillende meningen en partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben daar wel degelijk bang voor. Niet fysiek bang, maar wel politiek en economisch bang. Zou Calvo bang zijn van de opwarming van de aarde? Waarschijnlijk waren de ouders van het verdwenen fietsend mannetje niet bang van hun broer/oom die hem meenam op de fietstocht. Alles is relatief. Wat vooral betekent dat je alles kan relativeren, maar ook alles in het belachelijke trekken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opmerkelijk??
![]() De 'democraten' van het Vlaams belang. Let vooral op de man in het midden van de foto. Netjes gestrekt, die arm...Wie früher. Moet er nog zand zijn?? P.S. Dragen van mondmaskers in dicht bij elkaar staande mensen blijkbaar niet meer nodig bij het VB. Dat is dan genoteerd. Maar later niet komen janken dat de corona-besmettingen de pan uit swingen! Laatst gewijzigd door Het Oosten : 28 september 2020 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Forza Flandria met duizenden onder weg naar Parking C tegen Vivaldi.
Dikke proficiat. Waarom was ik er niet bij? Mini-familiefeestje. Plechtige communie. (proficiat voor de ouders en de andere familieleden: perfect corona-proof en zelfs legaal.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een mens schiet er voorwaar van wakker. ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#430 | |
|
![]() Citaat:
Als je echt vindt dat dat ondemocratisch is, dan moet je alle federale zetels in die federale kieskring zetten. De hypocriete belgicisten (zijn er andere?) gebruiken dat argument echter om voor te stellen om een deeltje (bijv. 30) zetels federaal te maken. Blijkbaar is een onrecht dat voor een klein stukje rechtgezet wordt, plots geen onrecht meer. Als er dus in één wijk niet meer verkracht wordt, dan zijn er geen verkrachtingen meer, volgens deze spin doctors.
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#432 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Vreemdeling
|
![]() Ik vind het allemaal heel voorbarig, er is nog geen regering.
En als die er is moet ze nog eens vallen ook. De Vlaamse balletjes in tomatesaus fretters gaven het riedeltje "er komt geen regering meer". Dat is tot de dag op vandaag dichter bij de waarheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
|
![]() Citaat:
Die van "Republiek Vlaanderen" heb ik gezien, dat zag er nogal een studentenclubje uit, die gestrekte arm heb ik niet gezien, nergens overigens, maar ik heb natuurlijk niet heel de tijd zitten rondkijken. Ene op haar wagen die selfies nam, heb ik wel gezien.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 28 september 2020 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nog geen LETTER gehoord over het afschaffen van de grendels in verband met een federale kieskring. Wie wel?
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit misbaar tegenover een democratische protestactie is nog niets.
Wacht tot morgen FDW het Vlaamse parlement voorzit, dan gaat het venijn tegen alle zaken Vlaams eerst goed losbarsten.
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uit de videobeelden bleek het achteraf allemaal fake news te zijn, maar dat was natuurlijk geen krantenkop waard. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#439 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 28 september 2020 om 11:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
|
![]() Die foto lijkt mij dan ook een vervalsing.