![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Schaam u! Ik begrijp steeds meer en meer waarom niemand met het VB in zee wilt gaan, zeker als ik zoiets lees. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus dat ze vooral zwijgen met hun goede lesjes die geen goede lesjes zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De NVA zou dat beter doen, want zij vragen dat mensen zoals Carrera Neefs uit de partij zouden worden gezet, terwijl Vlaams Belang dit helemaal niet doet met mensen binnen de NVA... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Kerncentrales sluiten. Iedereen elektrisch rijden. De gascentrales zullen nogal mogen stoken...
![]() |
![]() |
#426 | |
Minister
|
![]() Citaat:
N-VA behandelt mensen op basis van de vraag of ze zich integreren of niet, ongeacht hun huidskleur of afkomst (Kanko, Demir).. Dit zijn 2 vrouwen waar ik heel veel respect voor heb. Door je bovenstaande uitspraak vraag ik me echt af welke waarden jij in het vaandel draagt. Tom Van Grieken zul je op zo'n uitspraken nooit betrappen omdat hij daar niet achter staat. Het VB is een partij met potentieel, maar schiet in eigen voeten door figuren die rechtuit schuldig zijn aan racisme. Er is binnen het VB heel veel kaf dat van het koren gescheiden moet worden, te beginnen met De Winter. Doen ze dat niet, dan komt er geen samenwerking
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 23 november 2020 om 23:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Europees Commissaris
|
![]() Als er één man is waar ik geen hand zou van willen dan is het Lachaert.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |