![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Wanneer gaat Trump zijn nederlaag toegeven? | |||
Nooit |
![]() ![]() ![]() |
35 | 81,40% |
De week na 14 december als de kiesmannen gekozen hebben |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,65% |
Volgende week |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Andere dag, met wat uitleg |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,98% |
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() Ik denk eerlijk gezegd dat hij dat juist zou willen. Go with a bang.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou mocht ik in Biden zijn mij toch niet echt gerust voelen tijdens de overdracht. Misschien staat er wel ergens ééntje met een snipergun in de aanslag met al de heisa die nu al aan de gang is. Dan staat alles overhoop daar denk ik. Men zal de bewaking dus beter moeten organiseren dan die bij het Capitool. Pence heeft Trump uiteindelijk ook verraden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 januari 2021 om 14:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mja, maar dan kan hij nog meer als loser weggezet worden, dat is het laatste dat hij wil.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Iets heel anders dan de Zonnekoning Trump. Sluit hem op!! Laatst gewijzigd door Gerard R. : 7 januari 2021 om 14:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat Pence iets kan verweten worden. Itt Trump heeft die tenminste nog gezond verstand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Tenzij de sniper eraan denkt iets krachtiger te gebruiken genre bazooka.
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Het hoeft niet per se een schutter te zijn he. Explosieven plaatsen en die op het juiste moment laten exploderen kan ook. Of anders een drone gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brengt Uni nu niet te veel op ideetjes hé.
![]()
![]() |
#430 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar alle gekheid op een stokje: het lijkt er toch op dat Trump écht gelooft dat hij de verkiezingen gewonnen heeft, en dat er één groot complot is. Die man leeft in een andere realiteit. Je moet in alle ernst toch wel gaan denken dat hij psychisch gestoord is.
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
|
![]() Citaat:
Blijkbaar zijn de fascisten in Amerika uit de kast gekomen en op verzoek van hun grote leider bestormden ze het parlement. Wees blij dat de fascisten in België geen grote meerderheid hebben en dat ondanks een langdurige regeringsvorming de democratie nog werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
|
![]() Citaat:
in een fake wereld leven. Al die mensen kun je niet naar een psychiater sturen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij is gans zijn leven omringd geweest door ja-knikkers en is gewoon om altijd te winnen. Het feit dat hij nu verliest en dat er mensen zijn die ook durven nee zeggen, kan er bij hem niet in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vermoed dat die in lelijke papieren komt na de 20ste. Volgens mij gaat die in het buitenland zitten op 20 januari. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De monarch heerst er ook nog boven als finale noodstop (hij moet de wetten tekenen en de benoemingen doen). De ambtenarij hier loopt ook "vanzelf" waardoor er zelfs zonder regeringen gewerkt kan worden. Laatst gewijzigd door Tavek : 7 januari 2021 om 15:13. |
|
![]() |
![]() |