![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() En hiervoor heeft Merck al 2,5 miljard tabletten geschonken en gebruiken jaarlijks 80–90 miljoen mensen Ivermectine.
En 90 miljoen behandelingen jaarlijks voor elephantiasis. (Ivermectin, ‘Wonder drug’ from Japan: the human use perspective) Maar nee, laat ons het maar een "ontwormingsmiddel voor paarden" noemen ![]() Hallo, factcheckers???!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Minister-President
|
![]() Interessant plaatje :
https://ivmstatus.com/ Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.worldometers.info/corona...ountry/panama/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() https://journals.sagepub.com/doi/ful...51013613508729 first reports on nucleotide-based vaccines showed that vaccines produced on a DNA or mRNA basis had similar activity DNA vaccines were able to induce potent T- and B-cell immune responses in animals against a variety of antigens. a melanoma cancer vac- cine was approved for dogs, an infectious hematopoietic necrosis virus vaccine for fish and a vaccine for West Nile virus for horses. However, the development of DNA vaccines for humans has not been similarly successful thus far. While a number of clinical trials demonstrated the principle ability of DNA vaccines to induce cellular T- and B-cell responses in humans, the strength of these immune responses was rather lower than that achieved by more con- ventional approaches. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 15 september 2021 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Vreemdeling
|
![]() Ik woon in Zuid-Afrika. Dat groen gekleurde kaartje (ergens hogerop gepost) klopt wel, maar dat wil niet zeggen dat het hier makkelijk is om het te verkrijgen. Men mag het enkel voorschrijven indien lokaal geproduceerd, en een aantal dokters wil het niet voorschrijven.
Om een beetje de situatie te schetsen; de gezondheidsorganisaties en regering zetten hier volop in op de vaccins, en dus de druk om je te laten vaccineren neemt hier met de dag toe, met idem "technieken" zoals ze die in EU ook gebruiken. Intussen is de 3e "vlaag" hier echter zo goed als voorbij, en is die in feite nooit problematisch geweest. Het is een heel lange, afgevlakte curve geworden, met in het begin een piek van ongeveer 250K gelijktijdige besmettingen (op 65 miljoen man), en daarna een lang plateau van rond de 150K. Op dit moment (sinds een goede week) gaat het eindelijk omlaag, en we zitten nu al aan 100K. Dat die zeer besmettelijke Delta variant hier niet meer huis gehouden heeft, dat hebben we zeker niet de danken aan de vaccins (er is nog maar zo'n 15% ingeënt). We hebben het ook niet te danken aan lockdown maatregelen, want die zijn er amper geweest deze keer. En aan het seizoen kon het ook niet liggen; het was winter, en één van de koudste in jaren, dus velen spendeerden meer tijd binnenshuis, wat méér besmettingen zou moeten geven, maar dat bleek niet zo. Aan het virus zélf kan het natuurlijk ook niet liggen; deze variant is weldegelijk héél besmettelijk. Wat kan wel de oorzaak zijn? Slechts twee dingen: 1) reeds opgedane (groeps-)immuniteit uit de vorige vlaag. En 2) het gebruik van IVM. Wat IVM betreft; in de steden weet men daar nog steeds weinig vanaf, en is men heel soms zelfs geneigd de "paardenfluisteraars" te geloven (met dank aan de censuur van sociale media, en de desinformatiecampagnes). Maar op het platteland zweert men bij het middel. En ja; zo ook ik. Men gebruikt de vorm voor mensen indien mogelijk (er zijn in onze buurt veel dokters die het FLCCC early-outpatient protocol gebruiken, met IVM, zink, Quercetin en vitamines C en D), maar soms breekt nood wet (bvb als de produktie niet kan volgen en de apotheek het niet in voorraad heeft). Maar om eerlijk te zijn; als je het pure spul gebruikt, en je weet hoe te doseren, is daar niks mis mee. Beter dat dan elke dag zieker worden hee. Vanuit persoonlijk perspectief; deze 3e vlaag is de eerste die ik duidelijk door mijn plaatselijk dorpje Hoedspruit heb zien gaan. Heel veel mensen raakten besmet. En zowat iedereen nam IVM. Sommigen vertrouwden het niet, werden heel ziek, en namen het alsnog. Iedereen die het nam werd beter. Ik ken enkel slachtoffers bij wie het middel niet nam. Mijn vrouw en ik zijn er aan ontsnapt. Doordat we vooraf al Quercetin, zink en vitamine C en D namen? Zou kunnen. Terzijde; we namen geen IVM, die hielden we in het geval dat we besmet raakten - het leek ons geen goede zet om een medicijn te "verspelen" waarvan we niet weten of het voorhanden zal blijven (cfr wat elders ter wereld gebeurt). Of kwam het door puur geluk? Kan ook. In ieder geval; geluk gehad of niet, dat wil niet zeggen dat onze fles IVM ongebruikt is gebleven. Vier van onze beste vrienden (allen in dezelfde familie) werden ziek. Ze zijn niet kapitaalkrachtig, dus we hebben hen een deel van onze fles gegeven. Ook zij kwamen er snel doorheen. Ik heb eigenlijk een pak soortgelijke verhalen van mensen in de buurt. Op een bepaald moment ben ik die ook beginnen verzamelen (deels Facebook posts van vrienden die zeiden IVM te hebben gebuikt, deels van een pro-IVM groep waar info en verhalen worden gedeeld). En ik heb die verzameling dan op mijn eigen timeline gezet, met uitleg zoals hierboven. Het leverde me 24u in het Facebook prison op, en de post werd verwijderd. Maar de verzameling heb ik nog steeds. Ik heb ze online gezet; http://krugercliffs.com/temp/IVM/ Om eerlijk te zijn; ik hou mijn hart vast voor wat er in België gaat gebeuren, met de winter voor de deur, en de vaccins die hun kracht verliezen... Groetjes uit Kruger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben ook bang voor de winter, de vaccins verliezen kracht en we gaan nu meer andere ziektes krijgen door een zwakkere weerstand. Ofwel hebben we stalen zenuwen en boeren we daardoor, ofwel worden onze leiders terug zot en slaan toe, met nu wel erg desastreuze gevolgen. Ik heb er geen goed oog in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Australië verbiedt dokters nu om Ivermectine voor te schrijven anders dan voor parasieten. Ze hebben daarvoor 3 redenen opgegeven.
- mensen zouden minder geneigd zijn om een vaccin te nemen (als een dokter dus Ivemectine zou voorschrijven als ze COVID hebben, zeer vreemde reden) - dokters mogen het niet voorschrijven omdat er verkeerde dosissen vermeld staan op sociale media (zijn Australische dokters zo dom?) - er is een tekort aan Ivermectine voor anti-parasitaire behandelingen (ondertussen is Ivermectine beschikbaar per ton) https://youtu.be/_gndsUjgPYo Totaal wacko redenen om het te verbieden dus, dit is een politieke beslissing, geen medische. Dit is het bewuste document met het verbod https://www.tga.gov.au/media-release...ectin-covid-19 . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 17 september 2021 om 05:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer nog, men zou zelfs, zoals met die conservatieve radiohosts, kunnen stellen dat wie covid opdoet zonder gevaccineerd te zijn, in het ziekenhuis zal afgemaakt worden. DAT zou pas motiverend zijn. Citaat:
Citaat:
![]() Maar het zou inderdaad een leuk experiment kunnen zijn om een vergelijkende dubbel blinde studie te doen: als iemand covid opdoet, hem oftewel een vaccin geven oftewel een placebo, en complementair oftewel ivermectine oftewel een suikertabletje. Zodat men een vergelijkende werking kan bestuderen tussen een vaccin als je covid opdoet, of een ivermectine behandeling als je covid opdoet ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Voorbeeld van verkoop ivm : (stromectol)https://vredesapotheek.com/pillen/stromectol.html Aanbevolen doseringen preventief/in ziekte/nabehandeling: https://covid19criticalcare.com/covi...plus-protocol/ Ik ben geen dokter, deze informatie is voor persoonlijke evaluatie. Contacteer een dokter voor expert informatie. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor uw akties, gezondheid of persoonlijke keuzes ![]() Laatst gewijzigd door betabyte : 17 september 2021 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, het zou dan kunnen verraden dat je ze wilde gebruiken, wat in tijden van religieus fanatisme meestal verkeerd afloopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Campbell haalt hier de Ivermectine fact-check van de BBC helemaal onderuit. Hij vermeld ook dat de universiteit en Nobelprijswinnaar die Ivermectine hebben ontwikkeld, gevraagd hebben aan Merck om een grondige studie te doen op Ivermectine en Covid 19 maar die hebben dat ronduit geweigerd.
https://youtu.be/zy7c_FHiEac |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
https://www.bbc.com/news/health-58170809 Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is niet omdat men zogezegd fouten vindt in een onderzoek, dat het omgekeerde besluit van dat onderzoek waarheid zou worden. Als men zogezegd enorm investeert in het willen vinden van geneesmiddelen, en er zijn geneesmiddelen waar er SUGGESTIES zijn dat het kan werken, dan is toch het eerste wat men doet direct een grote studie opzetten zou men denken. Het feit zelf dat men dat geweigerd heeft, is bijzonder verdacht. Wie zegt trouwens dat die "gevonden fouten" echte fouten zijn en geen smeercampagne ? Het is toch wel een beetje eigenaardig dat men zich gaat bezighouden in het willen vinden van fouten in suggestief materiaal, in plaats van een goeie studie op te zetten, niewaar. |
|
![]() |
![]() |