![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe zeggen ze dat ook alweer: "The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaamse arts in Londens grootste ziekenhuis: “Ik zou Belgische scholen sluiten”
Kinderarts Igor Fierens (49) werkt in het grootste ziekenhuis van Londen, het Royal London Hospital. Al weken ziet de Vlaming de kliniek uit zijn voegen barsten, een fenomeen dat wij hier in de tweede golf ook hebben meegemaakt. “Maar de variant die nu circuleert, is veel besmettelijker. Als België niet voorzichtig is, wacht hetzelfde scenario.” https://www.hln.be/buitenland/vlaams...iten~a6dd569e/ Hier zullen ze de scholen , volgens hun slechte gewoonte, pas weer sluiten als de cijfers uit de pan swingen en het te laat is. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 19 januari 2021 om 09:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat zijn de cijfers van vorige week(9-15 januari),voor de uitbraak van de Engelse mutant. "Tussen 9 en 15 januari werden elke dag gemiddeld 2.017,7 nieuwe besmettingen geregistreerd, een daling met 2 procent in vergelijking met een week eerder. " https://www.gva.be/cnt/dmf20210119_92177086 Wacht maar tot je de cijfers van deze week (18-22 januari) zal zien. Maar die zullen ze pas volgende week publiceren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een normale mens zou daar zijn lessen uit trekken en zijn voorzorgen nemen . Maar wat baten kaars en bril als onze politici niet zien en willen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik heb toen ook geschreven dat het best mogelijk is dat een variant voor een stijging zou zorgen, en dat begint een zeer realistisch scenario te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Ik weet dat ze waarschijnlijk ernstig bedoeld zijn, maar ik moet toegeven dat ik toch altijd een beetje moet lachen met de posts van kaproen. Een doemdenker die elke week staat te roepen dat de wereld volgende week zal vergaan, je zal het wel zien. Om de week erna net hetzelfde te zeggen, je zal het wel zien.
![]() Sorry kaproen, maar echt ernstig kan ik u toch niet meer nemen zo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal U pas doen als ze hier de scholen dan toch maar sluiten ,maar dan zal het te laat zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de UK vertrok van lakse maatregelen die niet of nauwelijks opgevolgd werden. Wij vertrekken van strenge maatregelen.
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als hij dit heel lang volhoudt is de kans wel groot dat hij ooit eens gelijk krijgt. En dan gaat hem zeggen,"ziede wel". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ik vrees dat U het effect van de Engelse mutant in de scholen op de totale bevolking onderschat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
In mijn ogen zijn de huidige steeds verder gaande schendingen van de grondwet en de burgerrechten mooi te vergelijken met de manier hoe hitler aan de macht gekomen is. Ik wacht nog altijd op iemand die kan beargumenteren waarom die vergelijking niet zou opgaan. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
De scholen preventief sluiten om te vermijden dat we de scholen moeten sluiten ![]()
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oud Vlaams spreekwoord, waarschijnlijk niet gekend door de Belgicistische politici van Vivaldi. Hier redeneren de politici van Vivaldi; "De put is nog leeg ,het kalf is er nog niet in gevallen. Waarom zouden wij de put dan moeten dempen?" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 3x dezelfde film maw
Gelukkig is er niets aan de hand volgens velen hier |
![]() |
![]() |