![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 160 artsen waarschuwen in open brief tegen vaccinaties: “Onnodig, ondoeltreffend, onveilig”
p.s. Biden regime stopte onderzoek naar de theorie dat Corona uit het lab in Wuhan kwam.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat men iemand die groot risico loopt om bij corona zwaar ziek te worden of te sterven, zinvol kan vaccineren, daar is niet veel twijfel over. Dat mensen die van corona maar weinig te vrezen hebben, zinvol een vaccin nemen daartegen, vaccin waarvan men nog niet eens een deftige dosis analyse heeft gemaakt en voorlopig als experimenteel spul gegeven wordt vanwege hoogdringendheid, en waar een weliswaar klein, maar bestaand risico is voor ernstige bijwerkingen, dat is al veel en veel twijfelachtiger. En dat men het virus in de juiste richting laat evolueren door veel volk te vaccineren, dat is al helemaal twijfelachtig. Laatst gewijzigd door patrickve : 30 mei 2021 om 09:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Apothekers helpen vaccintwijfelaars overtuigen: "We leggen geen lijstjes aan van wie al dan niet bereid is".
Apothekers worden actief ingeschakeld in de vaccinatiecampagne. Ze peilen bij hun klanten of ze bereid zijn om zich te laten vaccineren en wat hen doet twijfelen. Dat doen ze niet in het wilde weg. Apothekers krijgen namelijk net als de huisarts een melding als een klant een oproepingsbrief kreeg of eventueel al een eerste prik. Sinds begin april registreerden ze zo al 340.000 gesprekken. VRT NWS Ik stel mij de vraag in hoeverre het relevant is dat apothekers op de hoogte zijn van je vaccinatie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je ook eens voor wat er zou gebeuren indien bepaalde leeftijdsgroepen zouden worden uitgesloten van vaccinatie. Uiteindelijk bestaat er geen enkele verplichting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Minister-President
|
![]() En het percentage wordt hoger en hoger. Denken die nu echt dat ze zo het virus gaan uitroeien.
https://www.hln.be/nieuws/live-vacci...cent~a7d29196/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Minister-President
|
![]() En dat met verschillende vaccins die lek zijn als een zeef tegen varianten.
https://www.hln.be/medisch/welk-vacc...ezen~a44d0701/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat belooft na het EK ![]() https://www.hln.be/wetenschap/een-do...irus~adb68c86/ Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 mei 2021 om 14:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tijdens mijn wilde surftochten ovder het net botste ik op volgende:
COVID Vaccine Injury Reports Among 12- to 17-Year-Olds More Than Triple in 1 Week, VAERS Data Show Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet er nog zand zijn? . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 30 mei 2021 om 17:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=425 Krijgen ze daar een vergoeding voor ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Apothekers die doen NIKS gratis. Als die daar niks kunnen aan verdienen zal het hun worst wezen of mensen al dan niet twijfelen. De dag er vaccins in hun rekken liggen dan dan dan weer wel. Ik heb het meegemaakt met die mondmaskers. Die van mij gooide het bijna in mijn gezicht (ah ja het was gratis). En naar hun deskundige uitleg die ze er bij zouden geven wacht ik nog altijd. Apothekers horen thuis in laboratoriums. In een apotheek zijn die nutteloos. Iedereen kan een doosje uit het rek nemen en afrekenen. Bereidingen kunnen evengoed gebeuren in een labo en dan door een bediende worden afgegeven en afgerekend. Uitleg over uw medicatie krijg je van de arts en staan op papier gedrukt. En alle voorschriften zijn nu gedrukt je moet al een steenezel zijn om dat niet meer te kunnen lezen. Trouwens in heel veel landen is dat al zo. In een apotheek staat een winkelbediende. Ik ben geen pocher maar zet mij morgen in een apotheek en ik kan direct beginnen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 mei 2021 om 18:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moeten de anderen nog worden getest ....want de helft van de wereld wordt gevaccineerd met Sinovac en Sputnik. Die vaccins worden ook in Europa gebruikt. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 30 mei 2021 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#439 |
Minister-President
|
![]() En dan in nature weeral een artikel dat de immuniteit door ziekte wel heel lang zou meegaan.
https://www.nature.com/articles/d415...9hOx6Q4lCpwNrg |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |