![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Gouverneur
|
![]() Ik vind dat gedoe rond homosexualiteit flauwekul. Ik vind die campagnes met uitleg rond homosexualiteit overdreven. Dat er op de middelbare scholen sexuele opvoeding wordt gegeven is een noodzaak, maar om pubers, die zo al moeite genoeg hebben om hun ontluikende sexualiteit te aanvaarden, dan ook nog eens elke keer te gaan zitten vertellen dat je het ook met geslachtsgenoten kunt doen vind ik wat teveel van het goede. Een persoon die zich aangetrokken voelt tot anderen van hetzelfde geslacht zal dat zelf wel ontdekken, en daar bestaat professionele hulp voor. Mijn opinie is dat men beter de hulpverleners grondig zou voorlichten omtrent homosexualiteit en de rest met rust zou laten.
Al dat herhaaldelijk gezever over homosexualiteit op TV, scholen en in jeugdverenigingen is pervers. Want men kickt daarbij op het "tegendraads zijn".
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() Nu heeft Jan het aan z'n rekker voor 20 paginas |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Ik denk maar aan de nieuwsberichten van de afgelopen jaren... ![]()
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Weer een uit de lucht gegrepen mening. Hebt u wel de rest van de topic gelezen?? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Het zijn gewoon mensen die seksen met dezelfde sexse. Ok,daar maken ze geen kindjes mee,maar daarom is het nog niet onnatuurlijk. Vermits we ongeveer met 6 miljard mensen op de wereld zijn,zullen we nog niet snel uitsterven omwille van onze homoseksuele medeburger. Ik zou al eerder willen geloven dat de natuur homoseksuelen voortbrengt om ons konijnengedrag een beetje in te tomen
![]() |
![]() |
#432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Burger
|
![]() Trouwens,die anticonceptiepil!Dat is eigenlijk tegennatuurlijk!
Maar daarom is het nog niet pervers om ze te slikken.
![]() |
#434 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Wel hebben we les gehad over homoseksualiteit,maar daar is nooit iets gezegd dat deze pervers was...
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zelfmoordpercentage bij jongeren is het hoogst bij die jongeren die pas hun homoseksualiteit beginnen te ontdekken en niet weten wat ze er mee aan moeten. DAARVOOR is die campagne op de scholen (met onder meer de video "Sam & Lisa") in het getouw gezet, om jongeren duidelijk te maken dat ze niet de enigen zijn, dat ze geen "freaks" zijn. Datzelfde geldt voor al dat "herhaaldelijk gezever". Dat vind jij pervers? Vind je het beter dat die jongeren zich dan maar voor de trein gooien? Als je nu werkelijk gelooft dat jongeren homoseksueel worden, omdat ze "kicken op het tegendraads zijn", dan ben je niet goed snik!
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op andere topics verwacht je wel dat mensen heel het programma van het Vlaams Blok doorworstelen, omdat ze anders niet weten waar ze over spreken, maar zelf kom je hier wat zitten leuteren over dingen waar je duidelijk niks van begrepen hebt. Niet verwaand? Ammehoela!
||
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() En ik tracht met u een discussie te voeren over het VB programma! Eigenwijze snul! |
||
![]() |
![]() |