![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfmoordneigingen waarschijnlijk. Anders zie ik geen reden waarom de advokaten vrogen om hem opgesloten te houden.
![]() |
#422 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je thuis zit, als pedofiel, met een enkelband kun je nog ontoelaatbare dingen uitsteken.
Die rechters zijn niet zo dom, hoor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belachelijk taaltje v.d."recht bank" die zo "krom als een sikkel" is. (Kijk eens volgende week naar "Godvergeten" dinsdag op Canvas) Laatst gewijzigd door Boduo : 20 september 2023 om 19:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Thuis met een enkelband heeft hij genoeg manieren om man en paard te noemen. In een gevangeniscel zou hij wel eens heel depressief kunnen worden en zijn kennis meenemen in zijn graf. Zie ook: Patrick Haemers, Jeffrey Epstein, John McAfee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De maatschappij zou er alleszins niet slechter bij varen moest dat stuk verdriet zichzelf opknopen. Die man zal de rest van zijn leven een blok aan ons been zijn.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Integendeel, hij is een levende illustratie dat al dat gezever over kindermisbruik in de kerk helemaal niet gaat over de arme kinnekes, maar enkel een wapen om Katholicisme te beschadigen.
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat u uw onzinnig gezever over de kerk echt overal wil rondstrooien. De kerk hoort simpelweg buiten de wet gesteld te worden en meer wil ik daar niet meer over kwijt. Het is gewoonweg een misdaadfamilie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die familienaam "Pichal" intrigeert mij. Het klinkt mij eerder Oost-Europees in de oren.
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en als m buiten komt als bekend smoelwerk, het oneinidige doelwit van spot en smaad. ik zou die gast nog niet herkennen moest hij naast mij op den trein zitten. Ik zou er ook niet op toeken trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*tot heden toch...
![]() |
![]() |
#432 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke bewijzen heeft u concreet in handen om even voor jury, rechter en beul tegelijk te spelen?
Laatst gewijzigd door Henri1 : 22 september 2023 om 07:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#436 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk eerder dat de "onvoorziene omstandigheid" betekent dat Pichal zelf te zien is op de beelden waar hij de jonge kinderen misbruikt en verkracht. Daardoor werd het onmogelijk om hem vrij te pleiten en om die feiten niet publiekelijk bekend te moeten maken kozen ze er voor om hem "vrijwillig" opgesloten te houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het eerste geval is het gewoon een vuile insinuatie.
![]() |
![]() |
#439 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is gewoon een vuile insinuatie maar je vroeg je toch af wat die onvoorziene omstandigheid was? Dat is dan het eerste wat in mij opkomt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het blijft stil, ik denk dat hij deze keer uw boodschap begrijpt.
![]() |
![]() |