Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Wat zou u vandaag stemmen?
CD & V /NVA 34 13,65%
VLD 10 4,02%
SPA 26 10,44%
Vlaams Belang 131 52,61%
Groen! 17 6,83%
Andere 31 12,45%
Aantal stemmers: 249. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 21 januari 2005, 14:38   #421
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Dillen wacht op zijn dood, en de huidige leiding is verkozen. Maar bon, ik ga nu het Vlaams Belang hier niet komen verdedigen. Ik ben alleen maar ontzettend boos op de manier waarop de 'politiek correcte' partijen het Vlaams Belang en haar miljoen kiezers behandelen. De NV-A doet daar trouwens gretig aan mee.
En hoe jij dan voor een partij bent die enkel en alleen het eigenbelang van 1 enkele persoon behartigt, namelijk Geert Bourgeois, is mij een vraag. Hij is mee aan de gat van de CD&V gaan hangen om een postje te kunnen krijgen en zodoende aan de vetpotten te mogen zitten. Niets anders.

Eerst komen vertellen dat de NV-A "op geen enkele manier een kartel zou vormen met wie dan ook omdat er in Vlaanderen nood is aan een onafhankelijke Vlaams-Nationalistische partij naast het Vlaams Blok" (dat waren zijn woorden).
Maar eens men hem een ministerpost beloofde, dan sprong hij op de CD&V-kar, nog voor dat Leterme zijn vraag had beëindigd.

zeer juist vind ik
hij die zich voor de verkiezingen prentendeerde als de voorvechter van de splitsing van B-H-V hoort men langs geen kanten meer praten over die zaak terwijl andere ministers om de haverklap hun zegje komen doen over die zaak.
of zou hij de stille wenk hebben gekregen.......zwijg over die zaak en doe ni te lastig en ge moogt uw postje houden.....zielig om op die manier uw kiezers te verraden
ik hoop dat de Wever uit beter hout is gesneden (alhoewel dat zeker mijn favoriete politieker niet is) maar tot nader order gun ik hem het voordeel van de twijfel en hoop ik dat ook hij zijn kiezers niet verraad voor een of ander postje
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2005, 16:26   #422
DeCoppes
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Het Vlaams Belang, een kleine elite flaminganten? 1 miljoen mensen !
En dan voor NV-A gaan stemmen?

Afijn, ikzelf heb ook een dillema. Ik zou in feite graag terug een Liberale VLD willen zien. Gedaan met dat centrum-links gedoe van de VLD. Laat dat maar aan de SP.A over.
En dan graag de jongeren binnen de partij aan de macht, want die zijn duidelijk rechts-liberaal, en vlaamsgezind.

Tot dan moet ik met spijt blanco stemmen.
DeCoppes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 januari 2005, 16:27   #423
DeCoppes
Vreemdeling

Standaard

Heb me juist aangesloten bij de VLD

Reden: ga me eens bezighouden/bemoeien met de gemeentelijke politiek bij ons

Probleem: ga voorlopig ook niet akkoord met wat er op het hoogste niveau gebeurt. Komende uit de rand van Brussel, ben ik maar al te goed vertrouwd met de BHV problematiek. ben dus inderdaad rechtsliberaal en vlaamsgezind en heb er voor het ogenblik moeite mee wat er zich afspeelt aan de top van de VLD. Mijn persoonlijke mening is dat ze beter de reden zijn dat de regering valt, dan dat ze ze nu kost wat kost willen in stand houden. dat zal hun meer stemmen opleveren. Maar ja wie ben ik
DeCoppes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 11:08   #424
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeCoppes
EEEEEEEEEEEEEK

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 januari 2005, 11:21   #425
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeCoppes
(...)
Mijn persoonlijke mening is dat ze beter de reden zijn dat de regering valt, dan dat ze ze nu kost wat kost willen in stand houden. dat zal hun meer stemmen opleveren. Maar ja wie ben ik
Je aansluiten bij een partij die straks geen kiezers meer heeft?
Het beste dat de vld kan doen is idd de regering (en verhofstadt) doen vallen.
Denkelijk gaan ze ook dan nog stemmen verliezen, maar minder dan wanneer Verhofstadt zijn partij zal hebben kapot geregeerd tegen 2007.
Deze man is niet alleen de grootste ramp voor Vlaanderen sinds de jaren vijftig, maar bovendien verantwoordelijk voor de Untergang van het Vlaamse liberale gedachtengoed. Alle verhoudingen in acht genomen doet ie me idd denken aan den dolf in zijn bunker die goochelde met niet bestaande divisies.
De Guy zal straks dit doen met onbestaande kiezers..
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be