![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat zou u vandaag stemmen? | |||
CD & V /NVA |
![]() ![]() ![]() |
34 | 13,65% |
VLD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 4,02% |
SPA |
![]() ![]() ![]() |
26 | 10,44% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
131 | 52,61% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
17 | 6,83% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
31 | 12,45% |
Aantal stemmers: 249. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zeer juist vind ik hij die zich voor de verkiezingen prentendeerde als de voorvechter van de splitsing van B-H-V hoort men langs geen kanten meer praten over die zaak terwijl andere ministers om de haverklap hun zegje komen doen over die zaak. of zou hij de stille wenk hebben gekregen.......zwijg over die zaak en doe ni te lastig en ge moogt uw postje houden.....zielig om op die manier uw kiezers te verraden ![]() ik hoop dat de Wever uit beter hout is gesneden (alhoewel dat zeker mijn favoriete politieker niet is) maar tot nader order gun ik hem het voordeel van de twijfel en hoop ik dat ook hij zijn kiezers niet verraad voor een of ander postje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Vreemdeling
|
![]() Heb me juist aangesloten bij de VLD
Reden: ga me eens bezighouden/bemoeien met de gemeentelijke politiek bij ons Probleem: ga voorlopig ook niet akkoord met wat er op het hoogste niveau gebeurt. Komende uit de rand van Brussel, ben ik maar al te goed vertrouwd met de BHV problematiek. ben dus inderdaad rechtsliberaal en vlaamsgezind en heb er voor het ogenblik moeite mee wat er zich afspeelt aan de top van de VLD. Mijn persoonlijke mening is dat ze beter de reden zijn dat de regering valt, dan dat ze ze nu kost wat kost willen in stand houden. dat zal hun meer stemmen opleveren. Maar ja wie ben ik |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Het beste dat de vld kan doen is idd de regering (en verhofstadt) doen vallen. Denkelijk gaan ze ook dan nog stemmen verliezen, maar minder dan wanneer Verhofstadt zijn partij zal hebben kapot geregeerd tegen 2007. Deze man is niet alleen de grootste ramp voor Vlaanderen sinds de jaren vijftig, maar bovendien verantwoordelijk voor de Untergang van het Vlaamse liberale gedachtengoed. Alle verhoudingen in acht genomen doet ie me idd denken aan den dolf in zijn bunker die goochelde met niet bestaande divisies. De Guy zal straks dit doen met onbestaande kiezers..
![]() |