![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voorlopig niet (meer), neen.
Hoe gaat een ban eigenlijk in zijn werk, Yann? Kan je dan alleen niet meer posten of zie je dan ook niet meer dat je 'banneling' als ranking krijgt? Ik ben namelijk nog nooit geband geweest en kan dat dus niet weten, hé?
![]() |
#422 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#423 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#427 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yann is weer spelletjes aan het spelen, in de hoop dat hij straks kan komen lachen met die "domme Flaminganten" die daarin trappen. Blijkbaar is dat soort infantiele "grapjes" heel erg in trek bij sommigen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Actie te Linkebeek
![]() Zoals bekend organiseren de Franstalige liberalen en het FDF op 6 maart aanstaande een manifestatie in de faciliteitengemeente Linkebeek. Ze eisen de uitbreiding van het Brussels gewest met op zijn minst de zes faciliteitengemeenten rond Brussel (“très grand Bruxelles” of “Gross-Brüssel”), de ratificatie van het zogenaamde minderhedenverdrag en weigeren elke splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde. Dit is een nooit vertoonde provocatie. Dit is voor de Vlamingen onaanvaardbaar. Daarom hebben een aantal Vlaams-nationalisten zich verenigd in het Comité Linkebeek: 6 maart ‘05. Wij nodigen tevens alle Vlaams-nationale verenigingen uit om aan te sluiten bij deze actie en zo een sterk Vlaams signaal te geven aan de Franstalige arrogantie! Het Comité roept iedereen op zich te verzetten tegen dit Franstalig imperialisme in de Vlaamse Rand. Door op 6 maart in Linkebeek tegen deze Anschluss-manifestatie te protesteren wil het comité Linkebeek: 6 maart ’05 duidelijk maken dat de Vlamingen deze ongehoorde provocatie niet pikken en roepen tegelijkertijd de Vlaamse parlementsleden in de Kamer op, om conform het Vlaamse regeerakkoord, tot de beloofde splitsing van Brussel-Halle-Vilvoorde over te gaan. Er is geen enkele reden meer om nog langer te talmen! Gratis Bussen! Inschrijven verplicht! 8.15u.: Sint-Niklaas (Hotel Serwir) 8.30u.: Antwerpen (Berchem kerk) 8.50u.: Mechelen (Rode Kruisplein) 9.10u.: Vilvoorde (Kerk – Portaelsplein) 7.30u.: Roeselare (Stationsplein – De Gezelle) 8.00u.: Brugge (Magdalenaparking). 8.45u.: Gent (Kramersplein) 9.15u.: Aalst (Den IJzer – Vlaanderenstraat) 9.30u.: Affligem (carpoolparking E40) 8.15u.: Hasselt (Parking kol. Dusartplein) 9.00u.: Leuven (Parking Bodart) 10.00u.: Ruisbroek AC restaurant (E19-Ring Oost, richting Bergen) Inschrijven: 02/219 27 28 of [email protected] Alle Vlaamse militanten op post! Vreedzaam maar weerbaar!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mensen, tot morgen hé!
![]() ![]()
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() yea, tot morgen
benieuwd of we hans tegenkomen in de fdf betoging ![]() boh maakt ni uit, de tegenbetoging zal toch met 10 keer zoveel volk zijn ![]() mvg.melf Laatst gewijzigd door Melf : 5 maart 2005 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 |
Banneling
|
![]() Het is goed dat beide kanten elkaar morgen te lijf gaan in wat ongetwijfeld een historische veldslag wordt. Deze demonstraties zijn uiteraard zeer toekomstgericht.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De fdf betoging in Linkebeek is een pure provocatie vd franskiljons (en dan nog wel op Vlaams grondgebied).
Het ingaan tegen de grondwettelijk vereiste splitsing van BHV en het openlijk opkomen voor de Anschluss van Vlaamse randgemeenten kan met recht en reden aan een oproep tot geweld gelijkgesteld worden. Goed dat Belangers en n-va'ers hier aan één zeel trekken om dat frankofoon fascistisch crapule een gepast antwoord te serveren.